Cola-Cola reklame sang.
Fra : Andersen

Dato : 27-08-02 14:22

Tidligere spurgte Lars :

---snip---

Hej, er der nogen der ved hvad det er for noget musik, der bruges i
den
nye Coke reklame ?? (Den med ham der kigger på hændværkerne, der er
ved
at bygge et hus.)

---snap---

og han fik ingen svar. Er der i mellemtiden kommet et klogt hoved
forbi
som kan svaret??? .......så læg det gerne her i NG eller send svaret
hjem til mig pr. e-mail.

PFH Tak.

Andersen

Fra : Thøger Terp

Dato : 01-09-02 15:11

Andersen <andersen@nospam.dk> wrote:

> [...]
> at bygge et hus.)
>
> ---snap---
>
> og han fik ingen svar. Er der i mellemtiden kommet et klogt hoved

Ja nogen må da vide det - jeg sidder også og leder efter navnet på
den...

/thøger

Fra : Andersen

Dato : 03-09-02 10:46

Her er hvad CC svarer i en direkte henvendelse :

Tak for din henvendelse vedr. vort Coca-Cola reklamespot. Nummeret har ingen
titel og er ikke udgivet.
Gruppen hedder "Whitsle and Hum".

Med venlig hilsen

Merete Rigenstrup