Neverwinter Nights Chapter 2 (spoiler)
Fra : Rune Manscher

Dato : 27-08-02 14:19

Den quest, der hedder High Captains burde vel 'forsvinde', når jeg har dræbt
begge to (jeg render endda rundt med deres hoveder i rygsækken). Skal jeg
klare tårnet først, eller er der en jeg skal snakke med, for at den
afsluttes ? I min journal står der, at begges baser er "under siege", men
ikke at de er blevet dræbt.

*Rune

Fra : Anne Sandsgaard

Dato : 27-08-02 14:38

Rune Manscher <manscher@hotmail.com> wrote:
> [...]
> snakke med, for at den afsluttes ? I min journal står der, at begges
> baser er "under siege", men ikke at de er blevet dræbt.

Kalder dem for nemhedensskyld A og B
Hmmm... Så vidt jeg husker skulle du først snakke med A, der så tilbyder
penge for at B ihjel.
Tal så med den B og fortæl hvad A har ansat dig til.
Nu vil B så give dig endnu flere penge for at slå A ihjel.
Slå nu A ihjel, aflever hoved til B og forlang din forhøjede dusør.
Derefter kan du slå B ihjel for sjov :)

Slå mig hvis det er forkert. :)

-Anne

Fra : Rune Manscher

Dato : 27-08-02 14:49

"Anne Sandsgaard" <annarella@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> Nu vil B så give dig endnu flere penge for at slå A ihjel.
> Slå nu A ihjel, aflever hoved til B og forlang din forhøjede dusør.

Det kan du sikkert godt have ret i, men jeg fik aldrig muligheden for at
snakke med dem, de angreb mig med det samme. Dog har jeg fået et par nøgler
til deres respektive hovedkvarterer af hende courtisan'en (pænt ord), der er
'reserveret' til dem, og hun blev da også glad for, at jeg havde slået dem i
hjel - men det hjælper mig altså ikke til at gennemføre den quest. Jeg må
nok bare bide det i mig, og fortsætte uden at gøre den færdig.

*Rune

Fra : Herold

Dato : 27-08-02 14:53

> [...]
> Nu vil B så give dig endnu flere penge for at slå A ihjel.
> Slå nu A ihjel, aflever hoved til B og forlang din forhøjede dusør.

*slap*

Nej, jeg ved ikke om det er forkert, men der er en ung bitter mand et eller
andet sted i byen, der gerne vil have de hoveder på et fad. Han skal have
dem og så er journaldelen væk :) (mener jeg)

Fra : Rune Manscher

Dato : 27-08-02 15:08

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message
> *slap*

Hov, det var ikke pænt gjort :)

> [...]
> andet sted i byen, der gerne vil have de hoveder på et fad. Han skal have
> dem og så er journaldelen væk :) (mener jeg)

Hmmm, så må jeg vist en tur rundt og lede efter ham. Problemet er bare, at
ALLE har en mening om High Captains, men jeg må nok bare spørge rundt. Har
du nogen anelse om ca. hvor han er (indenfor/udenfor etc) ?

*Rune

Fra : Herold

Dato : 27-08-02 17:20

> Hmmm, så må jeg vist en tur rundt og lede efter ham. Problemet er bare, at
> ALLE har en mening om High Captains, men jeg må nok bare spørge rundt. Har
> du nogen anelse om ca. hvor han er (indenfor/udenfor etc) ?

Well, hvis du har journalen så burde det stå der et sted. Jeg mener han står
i gaderne, men jeg er på nippet til at tro jeg tager fejl mht. placeringen.

Fra : Rune Manscher

Dato : 28-08-02 09:55

> Well, hvis du har journalen så burde det stå der et sted. Jeg mener han
står
> i gaderne, men jeg er på nippet til at tro jeg tager fejl mht.
placeringen.

Jeg kan simpelthen ikke finde nogen som helst i gaderne (eller noget andet
sted), der er interesseret i deres hoveder. Jeg går ud fra, at jeg skulle
have angrebet deres baser og snakket med dem FØR jeg snakkede med hende på
bordellet, der bare gav mig nøglerne.

Hmmm, jeg kunne jo også spørge i alt.games.

*Rune

Fra : Anne Sandsgaard

Dato : 27-08-02 15:34

Herold <jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

> *slap*

Åh ja, bliv ved! Sig jeg er slem!

> Nej, jeg ved ikke om det er forkert, men der er en ung bitter mand et
> eller andet sted i byen, der gerne vil have de hoveder på et fad. Han
> skal have dem og så er journaldelen væk :) (mener jeg)

Er det ikke dragen, Akulatraxas, der vil have de hoveder?

-Anne

Fra : Devast8or

Dato : 27-08-02 16:47

Nej, du møder ikke Akulatraxas før chapter 3. Hvis jeg husker rigtigt var
det King Skroggs hovede hun skal have.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Herold

Dato : 27-08-02 17:19

> Åh ja, bliv ved! Sig jeg er slem!

Du er slem! Hov forresten... Hej Annarella ;P

> Er det ikke dragen, Akulatraxas, der vil have de hoveder?

Nix, det er vist ork, som den drage er på (eller er det giant)?