Webdesigner søges til lille opgave!
Fra : _ carsten thomsen

Dato : 27-08-02 13:56

Jeg ligger dette indlæg, fordi jeg har 2 opgaver:

1) Jeg har været ude at tale med en grafisk virksomhed som skal have lavte
deres nye hjemmeside. Men da jeg ikke er god til webdesign og kontruktion af
hjemmesider, vil jeg høre om der er nogen, som vil hjælpe dette firma!
Det er er vistnok et krav, at man er moms-reg. da det skal faktureres!

Hvis du er interesseret i ovenstående så mail mig:
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk
Jeg vil give dig kontakten.

2) Jeg er formand for en ny musikforening som skal have startet en
hjemmeside op at stå!
Vi har intet budget til det og arbejder alle som frivillige og ulønnet!
Vil du hjælpe med at lave hjemmeside for os, vil vi blive meget glade.
Du får en god reference - og vi skal nok give dig gratis reklame i vores
kommende medlemsblad.
Hvis du er interesseret i ovenstående så mail mig:
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Hilsen
Carsten
cajuth(remove_xx_this)@tiscali.dk

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 27-08-02 19:32

Kære alle!

Jeg har fået henvendelser fra et par stykker. Det er rigeligt!
Tak for hjælpen til jer alle!

Mange hilsner fra
Carsten