Masturbation. Er der sløvende.
Fra : Dennis Laursen

Dato : 19-02-01 22:26

Kan det passe at for meget masturbation kan gøre en træt og døsig.

Og måske bør man undgå at gøre dette for tit.
Jeg fornemmer personligt at jeg har mere energi, hvis jeg ikke
frigører min seksuelle energi.
Altså ikke en opfordring til at lade være, men måske holde lidt igen

Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 23:06

"Dennis Laursen" <laursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frigører min seksuelle energi.
> Altså ikke en opfordring til at lade være, men måske holde lidt igen

Tajjaaa det kommer well an på hvo rmeget energi man har lyst til at ha
personeligt ville jeg havde det bedts med at sove 19 timer i døgnet eller
endnu bedre arldirg vågne igen ;) - dte gad jeg da godt spille pik for en
4-5 gang hvis dte var resultatet ... men det her med at man bliver mere
afslappet .. jeg gør sgu ikke fordi enten så komme rjeg i løbet af 45
sekunder ellers kan jeg godt pakke pikke sammen fordi så sker det ikke ...
selv om jeg da har prøvet at køre på i op til 30 minutter ... så nej ....
men følt mig mere træt nej ... måske nok da jeg var teenager men ikke nu !
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-02-01 23:10

"Dennis Laursen" skrev

Hej Dennis og velkommen til.

> Kan det passe at for meget masturbation kan gøre en træt og
> døsig.

Jo, det er rigtigt. Men, det er kun lige bagefter mens man lig-
ger og nyder det.

> Og måske bør man undgå at gøre dette for tit.

Næ, det kan jeg ikke se nogen grund til.

> Jeg fornemmer personligt at jeg har mere energi, hvis jeg ikke
> frigører min seksuelle energi.

Er det så ikke bare forventningens glæde, som raser i din krop
og får dig til at føle at du har mere energi?

> Altså ikke en opfordring til at lade være, men måske holde
> lidt igen

Det kan da godt være du har ret, men jeg vil nu ikke følge din
opfrodring førend der er kommet lidt mere kød på argumenterne
for at holde igen.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : René Hjorth

Dato : 19-02-01 23:24

Mon, 19 Feb 2001 21:26:25 GMT skrev laursen@get2net.dk (Dennis
Laursen)

Hej Dennis,

>Kan det passe at for meget masturbation kan gøre en træt og døsig.

Kun omkring 10-30 minutter; lidt ligesom intensivt hårdt arbejde (hvad
det jo kan være) - der er ikke nogen længerevarende konsekvens ved
onani, udover fornøjelse

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-02-01 23:31

Dennis Laursen <laursen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a928f11.7054585@sunsite.auc.dk...
> Kan det passe at for meget masturbation kan gøre en træt og
døsig.

Det kan jeg nu ikke forestille mig, så ville det være uhyggeligt
med al den energin jeg ville have hvis jeg holdt op med det.

> Og måske bør man undgå at gøre dette for tit.

Hvad er tit? 4-5 gange om dagen skader ingen steder, heller ikke
selvom man dyrker sex med konen ved siden af.

> Jeg fornemmer personligt at jeg har mere energi, hvis jeg ikke
> frigører min seksuelle energi.

Jeg oplever det nu nærmest omvendt, at hvis jeg ikke onanere, er
det sædvanligvis fordi jeg er inde i en periode hvor jeg i
forvejen ikke har energi til noget som helst.

> Altså ikke en opfordring til at lade være, men måske holde lidt
igen

Hvilket jeg ikke agter at følge, og heller ikke ser nogen grund
til.

Lars
--
Santa is very jolly because he knows where all the bad girls
live.

Fra : J¤mfruen

Dato : 20-02-01 09:00

Hej Lars

>snip om onani<
> Hvad er tit? 4-5 gange om dagen skader ingen steder, heller ikke
> selvom man dyrker sex med konen ved siden af.

Personligt gider jeg nu ikke ride på en pik der har været "brugt" flere
gange i dagens løb. Jeg synes det allerdejligste er en pik der ikke har
været brugt i et par dage (sprøjtet altså). Og det er let at mærke forskel.

Sådan har jeg det også (selv om jeg ikke gider masturbere) efter samleje og
det uanset længden:)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Hanne L

Dato : 21-02-01 03:14

J¤mfruen skrev i en meddelelse news:96t7uh$2qt8$1@news.cybercity.dk...

Hej J¤mfru

> [...]
> været brugt i et par dage (sprøjtet altså). Og det er let at mærke forskel.

Synes du det? Min erfaring siger mig, at det lige så godt kan være
modsat. At jo mere man onanerer, jo mere lyst får man. Og en pik,
der er i skarp træning, kan sagtens være lige så stiv som en, der
har "hvilet sig" i flere dage. Selvom den ofte kommer hurtigere,
hvis der er gået noget tid siden sidst. Sådan har jeg det også selv
med begge dele.

Lars:

> Sådan har jeg det også (selv om jeg ikke gider masturbere) efter samleje og
> det uanset længden:)

Jeg kan slet ikke lade være med at onanere. Jeg elsker det, og det
har intet med mit parforhold at gøre. Med mindre han altså kigger på,
når jeg gør det *SF*.

Jeg ved ikke med energien. Men jeg ved, at jeg er gladere og sjovere
at være sammen med, når jeg er seksuelt tilfreds.

--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 21-02-01 21:30

Hanne L <maane69@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rvFk6.22486$2w6.320427@twister.sunsite.dk...

Hej Hanne!

Gider du lige passe lidt på med din klippe og citat teknik, for
jeg har da vist aldrig sagt nedenstående:

> [...]
det
> har intet med mit parforhold at gøre. Med mindre han altså

Her i er jeg til gengæld absolut enig . Onani er noget jeg gør
helt for min egen skyld, og jeg nyder det i fulde drag, og det så
er en af de hurtige, som stort set kan forgå hvorsomhelst, eller
en af de lange sceancer, hvor huset helst skal være tømt, så jeg
kan bruge flere timer.

Og så er der naturligvis den onani som jeg gør sammen med/for min
kone. Jeg ved at det tænder hende enormt at se på, hvilket
naturligvis også tænder mig, men det er altså noget andet end det
ovenstående.

> Jeg ved ikke med energien. Men jeg ved, at jeg er gladere og
sjovere
> at være sammen med, når jeg er seksuelt tilfreds.

Og bedst er det hvis det både er på grund af onani og sex med min
kone.

Lars

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 02:41

Lars Wagner Hansen skrev i en meddelelse news:9718i4$lgn$1@news.inet.tele.dk...

Hej Lars

> Gider du lige passe lidt på med din klippe og citat teknik, for
> jeg har da vist aldrig sagt nedenstående:

> ikke

Sorry, sorry! Det er jeg frygtelig ked af. Det var en andens ord,
jeg gjorde til dine. Det er vist første gang, det er sket for mig

> [...]
> er en af de hurtige, som stort set kan forgå hvorsomhelst, eller
> en af de lange sceancer, hvor huset helst skal være tømt, så jeg

Jeg elsker også at bruge lang tid på en fantasi, der først udløses
efter flere timer.

> [...]
> kone. Jeg ved at det tænder hende enormt at se på, hvilket
> naturligvis også tænder mig, men det er altså noget andet end det

Det er også min oplevelse.
Vi, min kæreste og jeg, tænder også på at se hinanden onanere.
Men at fordybe mig helt i min egen verden uden at behøve at
tænke på eller tage hensyn til en anden, er noget, jeg heller
ikke vil undvære.

> Og bedst er det hvis det både er på grund af onani og sex med min
> kone.

Ja, og heldigvis har vi partnere, der forstår og deler vores
behov for at onanere. For der er jo desværre mange, specielt
kvinder, der ikke forstår, at det er uundværligt for deres mænd
at onanere. De gør det til et stort problem i deres forhold. Og tror,
det er mangel på kærlighed til dem. Og starten på enden af
deres forhold. Det har jo bare ikke noget med hinanden at gøre.
Med mindre de altså aldrig dyrker sex med hinanden. Så er
det en helt anden sag.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : J¤mfruen

Dato : 22-02-01 08:25

Hejsa.

> Jeg elsker også at bruge lang tid på en fantasi, der først udløses
> efter flere timer.

Smiler...alt det forstår jeg godt. At mine lyster er anderledes skyldes
måske at min mand og jeg har fundet lykken i "Tantra" Der handler det om at
bevare lysten / spændingen. At ride på bølgen så at sige, og hvis den kammer
over så er det øvøv. Og jo, man er da sårbar, når man går rundt med lysten i
kroppen og ikke har fået orgasme
Den største orgasme opnår vi, når vi i enkelte tilfælde har dyrket sex
regelmæssigt i op imod 14 dage uden at "kamme over" men så kan vi også gå
helt amok og "tage" flere sådan i løbet af en weekend *S*

Alt det har vi praktiseret i "ungdommen" sssss......

> [...]
> deres forhold. Det har jo bare ikke noget med hinanden at gøre.
> Med mindre de altså aldrig dyrker sex med hinanden. Så er

SMiler.....jamen deri er jeg helt enig, for mig er det ikke noget problem at
andre onanerer. Jeg gider bare ikke dyrke sex med en pik der lige har været
brugt, og jeg KAN mærke forskel. Ligesom jeg heller ikke selv finder behov
for at onanere, Fordi jeg synes det er dejligt at mærke lysten. (Og bliver
den for stor ja så mediterer jeg den opad i kroppen:) heldigvis er min mand
indrettet på samme måde, med undtagelse af det med at meditere :)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 19:58

J¤mfruen skrev i en meddelelse news:972el8$bf7$1@news.cybercity.dk...

Hej J¤mfru

> [...]
> regelmæssigt i op imod 14 dage uden at "kamme over" men så kan vi også gå
> helt amok og "tage" flere sådan i løbet af en weekend *S*

Okey, så forstår jeg bedre *S*.
Vi dyrker ikke tantra som sådan, men oplever indimellem, på
skift og enkelte gange sammen, at få en følelse, som ikke er en
"rigtig" orgasme med almindelig udløsning (svært at forklare,
men noget, der breder sig ud i hele kroppen og bare bliver ved
i meget lang tid. En meget vidunderlig fornemmelse.

> [...]
> den for stor ja så mediterer jeg den opad i kroppen:) heldigvis er min mand
> indrettet på samme måde, med undtagelse af det med at meditere :)

Vi har hver vore lyster *S*

Jeg var i dårligt humør i dag lige fra morgenstunden og vidste
ikke, hvordan jeg skulle komme videre. Så begyndte jeg at
fantasere og "pille" *SF*. Og fik en dejlig orgasme. Jeg blev
så smækfyldt med energi, blev glad og har siden fået udrettet
en hel masse. Så nej, det behøver absolut ikke at være sløvende
at onanere *S*.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 20-02-01 07:15

"Dennis Laursen" <laursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3a928f11.7054585@sunsite.auc.dk...
> Kan det passe at for meget masturbation kan gøre en træt og
> døsig.

Ikke i længden. I 10 min lige efter måske, men hvad er der galt i
at stresse af?

> Og måske bør man undgå at gøre dette for tit.

Nah er du bims? Så ville jeg tænke på sex hele tiden Det duer
ikke for mig, da jeg så ikke ville kunne fokusere på andet enmd
sex sex sex..

> Jeg fornemmer personligt at jeg har mere energi, hvis jeg ikke
> frigører min seksuelle energi.

Fint for dig men ikke for mig

> Altså ikke en opfordring til at lade være, men måske holde lidt
> igen

For at citere Rockbitch: man bliver IKKE blind af at onanere!

Hilsen
Toma O.

Fra : alex

Dato : 20-02-01 14:47

"Dennis Laursen" <laursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at for meget masturbation kan gøre en træt og døsig.
åh du mener spille pik af ;-:)
Jeg gør det med venstre hånd mod min glatbarberede og solbrændte pik,
det er sundt hver gang at få den skønneste udløsning, bedst er det ude i
naturen på min terrasse, hvor jeg ligger på drømmesengen og solen varmer
kroppen op, så er det kun et par håndfulde og jeg skriger næsten.

På Tv1000 og Canal+, der dagligt viser skøn porno, så fryder det mig
hver gang at se når pikken får sin udløsning.
Den strand her i nærheden hvor 98% går nøgne rundt, ligger i klitterne
og hygger sig med sin "slikkepind" så kan en
udløsning komme hvert øjeblik og helst en 5-6 gange dagligt - så se bare
at komme igang

Fra : Hanne L

Dato : 21-02-01 03:07

alex skrev i en meddelelse news:newscache$iwa29g$xh6$1@proxy.iha.dk...

Hej Alex Og velkommen i dss

Dennis Laursen skrev:

> åh du mener spille pik af ;-:)

Hvad har vi kvinder nu gjort, siden vi ikke må være med ? *SSS*
Vi onanerer vel ligeså meget som mænd. Eller gør vi?

> [...]
> og hygger sig med sin "slikkepind" så kan en
> udløsning komme hvert øjeblik og helst en 5-6 gange dagligt - så se bare

Øh, jeg ville nu betakke mig i denne her kulde

Venlig hilsen
Hanne L