MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP Home
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 27-08-02 13:36

Er det serie nummeret der gør XP til en Corp. version,
eller er corp. en speciel version?

--
Tonny Nielsen

Fra : Madsen

Dato : 27-08-02 15:04

Tonny Nielsen skrev:

> Er det serie nummeret der gør XP til en Corp. version,
> eller er corp. en speciel version?

Corporate Edition er en speciel version. Den bliver også kaldt WinXP
Gold.

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-08-02 19:33

Nej, det er noget andet.
Den færdige kode som sendes til massefremstilling kaldes Gold.
Corporate (firma) versionen sælges til firmaer med volumen licenser.

Fra : Madsen

Dato : 27-08-02 20:13

Jens Peter Karlsen skrev:

> Den færdige kode som sendes til massefremstilling kaldes Gold.
> Corporate (firma) versionen sælges til firmaer med volumen licenser.

Nå, så er der åbenbart noget jeg har misforstået.

Madsen.