Jeg vil la lyset brænde
Fra : Mads Madsen

Dato : 27-08-02 12:56

Hej
Er der nogen der ligger inde med akkorderne til "Jeg vil la lyset brænde"
(Ray Dee ohh) så er jeg meget interesseret.

Mads

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 27-08-02 13:41

"Mads Madsen" <mazmazen@hotmail.com> wrote in message
> Hej
> Er der nogen der ligger inde med akkorderne til "Jeg vil la lyset brænde"
> (Ray Dee ohh) så er jeg meget interesseret.

U got mail!

--
Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : kautaq

Dato : 30-08-02 20:22

Lars B. Jensen wrote:

> U got mail!

Hvorfor ikke poste den her i gruppen, jeg vil osse gerne ha'
akkorderne!?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : kautaq

Dato : 01-09-02 20:58

Lars B. Jensen wrote:

> U got mail!

Ja, tak for det.
Jeg har rettet den lidt til, så den kan bruges/læses
af dem der ikke kører ®Windows©

Kommer her:

* * * * * *

JEG VIL LA' LYSET BRÆNDE RAY-DEE-OHH

ahd e f# e d ahd e e de ahd e f# e d ahd e d
hdŒ
Intro: : :| A | Hm | G | A | A | Hm | G |
D | D |

F G | Am | Am Em |
- Stille sommeraftenvind
F G | Am | Am Em |
- Månen trækker i din sjæl
F G C /h Am /g
- Kalder ud, der hvor regnbuen ender
F G A
- Lad mig hviske til farvel.

A Hm
Jeg vil la' lyset brænde
G A
og la' min dør stå på klem
A Hm
indtil du har set hvad du ville
G D
indtil du er hos mig igen.
A Hm
Jeg vil la' lyset brænde
G A
og la' min dør stå på klem
A Hm
se mit hjerte gløder i natten
G D
for at du kan finde vejen hjem.

F G | Am | Am Em |
- Stille sommermorgenregn
F G | Am | Am Em |
- gennem byen med mig selv
F G C /h Am /g
- vinker højt mod din flyver på himlen
F G A
- hør' mig hviske til farvel.

Jeg vil la' lyset brænde.............

Intro: | A | Hm | G | A |

| A | Hm | G | D | D |

Jeg vil la' lyset brænde.............

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : krychard

Dato : 02-09-03 16:48

Her er en anden version

Ray Dee Ohh – Jeg Vil La’ Lyset Brænde

Intro : E(g#)-A/H/C#m/F#m-E(g#)/A/H/E(g#)-A/H/C#m/F#m-E(g#)/A/E x
4

Gmaj7 A Hm D(f#) Gmaj7
A Hm D(f#)
Stille sommer aften vind, Månen
trækker i din sjæl
Gmaj7 A D F#m(c#) Hm A Gmaj7
A Hsus4
Kalder ud der hvor regnbuen ender, La’ mig
hviske til farvel

H E(g#) A H C#m F#m E(g#) A H
Jeg vil la’ lyset brænde og la’ min dør stå på klem
E(g#) A H C#m F#m E(g#) A E
Indtil du har set, hvad du ville, indtil du er hos mig igen.
H E(g#) A H C#m F#m E(g#) A H
Jeg vil la’ lyset brænde og la’ min dør stå på klem,
E(g#) A H C#m F#m E(g#) A E
Se mit hjerte gløder i natten, for at du ka’ finde vejen hjem.

Stille sommer morgen regn
Gennem byen med mig selv
Vinker højt mod din flyver på himlen
Hør mig hviske til farvel

[...]

Intro x 1
Ja, ih ja

modulerer til intro -guitarsolo i A-Dur
A/E/F#m/Hm-A(c#)/D/E/E/F#m/Hm-A(c#)/D/A/

A E F#m Hm A(c#) D E
Jeg vil la’ lyset brænde og la’ min dør stå på klem
E F#m Hm A(c#) D A
Indtil du har set, hvad du ville, indtil du er hos mig igen.
E F#m E F#m D(a)
E(g#)
Jeg vil la’ lyset brænde og la’ min dør stå på klem,
A D(h) D E F#m Hm A(c#) D
Se mit hjerte gløder i natten, for at du ka’ finde vejen hjem.

Guitarsolo over omkvæd

http://www.kandu.dk/