Hundeforsikring/marsvin hømhøm'er
Fra : Michael H.

Dato : 27-08-02 11:21

Hej med jer

Jeg læste i den tidligere tråd ang. hundeforsikring at der ikke var særlig
stor begejstring for Provinzial (Provins) hundeforsikring, vi havde ellers
tænkt os at bruge den da vi har alle vores forsikringer der, men ikke mere.
Så har i et andet foreslag til en hundeforsikring (ansvar og
sygeforsikring)???

Ude i haven ligger der en del ''marsvinkager'' fordi at marsvinet går ude i
haven
i en trækasse her om sommeren, og hvalpen er meget glad for dem, men sker
der noget hvis han sluger en enkelt eller to af dem ???

Vi prøver selvfølgelig at undgå at han æder dem men det kan jo smutte.

Michael ( med en Boss på 8 uger idag)

Fra : Sander

Dato : 27-08-02 13:30

"Michael H." <mh@XXXsmorumnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der noget hvis han sluger en enkelt eller to af dem ???
>
> Vi prøver selvfølgelig at undgå at han æder dem men det kan jo smutte.

Hej og tillykke med hunden : )

Ang. "marsvinkagerne", så tror jeg ikke, det skader ham, at rapse et par af
dem.
Du skal dog være opmærksom på, at han ikke også begynder, at få en dårlig
vane, med at spise hunde- katteafføring og hestepære. Nogen hunde har denne
vane ( aner ikke hvorfor ) og det er utroligt svært, at vænne dem af med det
igen, så vær opmærksom på det, når i skal begynde, at gå ture.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Søren Houlberg

Dato : 27-08-02 15:24

Hej!

Jeg tror de fleste forsikringsselskaber har et tilbud - prøv dig omkring.
Jeg Ved at tryg og Codan og TopDanmark har.

Hilsen
Mette Sofie