Er min kat syg
Fra : Pelle haleløs

Dato : 27-08-02 11:23

Min har noget i gult i øjne er den så syg af den grund?
Vær sød og gi' mig svar jeg elsker min kat.
Lisa

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 27-08-02 11:27

"Pelle haleløs" skriver:

> Min har noget i gult i øjne er den så syg af den grund?
> Vær sød og gi' mig svar jeg elsker min kat.
> Lisa

Hej
Hvis du er i tvivl om din elskede kat er syg, så tag den en tur til
dyrlægen, de kan bedst hjælpe dig!
Dorthe

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-08-02 11:34

Hej Lisa
Det lyder som noget øjenbetændelse, du kan prøve i
et par dage at vaske 5-6 x om dagen med kamillethe,
men hvis det ikke bliver bedre må du til dyrlægen

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-08-02 12:09

Du fik det samme svar da du spurgte den 22-8
Spørg din dyrlæge

Nina