Eminem
Fra : Pip!

Dato : 27-08-02 10:31

Hey!!!! Er der nogen der ved noget no Eminem, som jeg ikke selv ved?? Og er
der nogle der kender nogle gode website´s med denne fantastiske rapper???!!!

Pip

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 27-08-02 10:41

"Pip!" <lawe@erf.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!!!! Er der nogen der ved noget no Eminem, som jeg ikke selv ved?? Og
er
> der nogle der kender nogle gode website´s med denne fantastiske
rapper???!!!

Jeg ved noget om Eminem, som du garanteret aldrig har tænkt på, nemlig at
hans navn stavet bagfra bruges af disse nørder:

http://www.teamwarfare.com/viewTeam.asp?team=menime

/Ulrik

Fra : Pip!

Dato : 27-08-02 11:29

"Ulrik Lauritzen" <ulau_NOSPAM_98@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Ulrik
>
> Tak for oplysningen!!! Du havde ret, det var jeg ikke klar over.

Pip

Fra : Lars Bernau

Dato : 27-08-02 14:52

In article <akfg4q$rta$1@news.net.uni-c.dk>, lawe@erf.dk says...
> Hey!!!! Er der nogen der ved noget no Eminem, som jeg ikke selv ved?? Og er
> der nogle der kender nogle gode website´s med denne fantastiske rapper???!!!

Nu er det jo lidt svært at vide hvad du ved om eminem.....

angående site's så er en en lille liste... du ved nok bedst selv hvilke
du kender i forevejen:

http://www.eminem.com/frameset.asp?PageName=eminem

http://www.eminemworld.com/

http://www.geocities.com/yu_eminem/