Hjælp: fart på SMS'er i 3310 upgrate til 3~
Fra : morten dall

Dato : 27-08-02 06:43

Hej alle er der ikke en der vil hjælpe mig med at summer lidt, for det
er ikke til at finde rundt i alle de indlæg der er om emnet her i
gruppen ?

jeg har lige købt en 3310, fordi jeg gerne vil have en tlf derer
hurtig til at sende SMS'er og et eller andet sted læste jeg så at hvis
man skulle have rigtig fart på SMS'erne så skulle man ned grader sin
soft være, til 4.et.eller.andet så vidt jeg husker, er der ikke en der
kan fortælle mig hvilke version man skal ned på, og hvad er der af SW
fejl i den, og er det nogle man kan leve med,

og hvis man nu har den gamle version SW og man så opgraduer til 3315
hvor meget langsommer bliver den så, er det noget man lægger meget
mærke til ?

en af mine kammier har et kabel til at unlocke 3310 med kan man med
det samme kabel opdater SW i den, eller skal vi ud og have fat i et
nyt kabel ?

og hvor kan vi får fat i SW til 3310 / 3315 ?

hvilke programmer skal vi bruge og hvordan gør man.

jeg håber der er en af jer der gider at summer lidt sammen til mig for
jeg har læst og læst i her i gruppen og der mangler jo ikke indlæg om
emnet men, mange af dem modsiger hianden og nogle siger at det skal
gøres på en måde og andre siger det ikke virker og skal gøres på en
anden måde osv. så jeg syntes ikke jeg er blevet meget klogere.

håber i vil hjælpe endnu en ny bagt 3310 ejer

på forhånd tak
mvh Morten Dall

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-08-02 13:31

"morten dall" <mrdall@knus.dk> skrev:
> Hej alle er der ikke en der vil hjælpe mig med at
> summer lidt, for det er ikke til at finde rundt i alle de indlæg
> der er om emnet her i gruppen ?

Tjoo, men jeg ved kun ganske lidt af egne erfaringer.

> og hvis man nu har den gamle version SW og man så
> opgraduer til 3315 hvor meget langsommer bliver den så,
> er det noget man lægger meget mærke til ?

Kort sagt ja.
Skriver man længere beskeder, så kan telefonen ikke
følge med, men den "fejl" er i de fleste nyere SW versioner.

Har du skrevet noget af en sms og skal slette et ord
eller et bogstav, så sletter den hele beskeden, da den ikke
kan fange alle dine tastetryk - dvs. slet et tegn ad gangen,
men det tager altså lang tid.

> en af mine kammier har et kabel til at unlocke 3310
> med kan man med det samme kabel opdater SW i den,
> eller skal vi ud og have fat i et nyt kabel ?

Er det et datakabel, så skal I have fat i et nyt.
Er det et Flasher kabel, så kan det bruges sammen med
noget bestemt SW og den nye SW version.

> og hvor kan vi får fat i SW til 3310 / 3315 ?

Muligvis på:
<http://www.mobil.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia>

> håber i vil hjælpe endnu en ny bagt 3310 ejer

Jeg har gjort et mindre forsøg, men er langt fra sikker
på min viden er korrekt.

Venligst
Mikael

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 27-08-02 14:00

"morten dall" <mrdall@knus.dk> wrote in message
> [...]
> kan fortælle mig hvilke version man skal ned på, og hvad er der af SW
> fejl i den, og er det nogle man kan leve med,

Jeg har en lidt over 1 år gammel 3310, som kom med SW ver. 4.17 - eller
sådan noget deromkring..

Den har jeg opdateret til v. 5.57 og ændret den til en 3315 - og den er IKKE
langtsommere til SMS beskeder.. Faktisk så synes jeg den er lidt hurtigere..
Jeg har heller ikke problemer med at slette enkelte tegne eller noget..

Ja - du skal bruge et flasher kabel for at ændre SW i din fon.. Scan
tidligere indlæg, så kan du få masser af links, til steder hvor du kan DL sw
til den..

MVH Kenneth..

Fra : Runman

Dato : 27-08-02 20:36

Ang. programmer til SW opdate , så kan jeg VARMT anbefale
Knok phoenix bulid , den kan også lave 3310 -> 3315

***RUNMAN***
NOKIA Unlock + SW opdate