1300 Indlæg
Fra : Denise

Dato : 26-08-02 21:37

Hej gruppe
Som altid er aktiv, 1300 indlæg siden jeg tog på ferie, det må jeg nok sige.
Kom hjem til 3 misser der bare har haft det som blommen i et æg, passet og
kælet af svigermor. Ringede dog hjem hver 3 dage for de var utroligt
savnede. Ja, alle indlæg kan man jo umuligt nå, så jeg håber det går godt
med alle og deres misser.
Hilsen Denise

Fra : Ann K.

Dato : 26-08-02 21:42

Hej Denise.
Så bliver det lige 1300 + indlæg.... For jeg vil da lige sige; Velkommen
hjem!
Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 26-08-02 22:17

Hej Ann
Tak, og fik da også lige checket, at både din Aske og Helle's Tia er blevet
raske .
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-08-02 18:14

Hejsa Denise

Velkommen tilbaws *S*
Ja der er jo masser af læsestof så

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Denise

Dato : 27-08-02 21:25

Hej Joan
Tak, jeg det skal jeg love for, men jeg må jo nok indrømme at det kan jeg
ikke nå, indenfor de næste 14 dage i hvert tilfælde
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 30-08-02 21:29

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Hej Joan
> Tak, jeg det skal jeg love for, men jeg må jo nok indrømme at det
> kan jeg ikke nå, indenfor de næste 14 dage i hvert tilfælde

Så må du gøre som Birgitte og Henrik springe dem over og håbe på at du
ikke er gået glip af for meget
Og velkommen hjem, håber det var en god tur.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Denise

Dato : 31-08-02 14:15

Hej Kate
Tak, jo det var en rigtig fed tur. Og ja, jeg håber ikke jeg er gået glip af
alt for meget spændende
Hilsen Denise