MS Windows
briani 27239
XP Problem
Fra : Jan Christensen

Dato : 26-08-02 21:25

Hej
Jeg har prøvet at installerer win XP ,men den stopper samme sted hver gang
,så fandt jeg et program hos Microsoft som undersøger ens pc og den skrev
Blocking issues prevent you from upgrade to Windows xp until the issues are
fixed.

An example might be insufficent memory ( less than 64 mb ).

Compatibility warnings let you continue with the Windows xp upgrade,

But the listed hardware or software might not work until these issues are
resolved.

Er det fejl på mine Ram?

Fra : Madsen

Dato : 26-08-02 21:40

Jan Christensen skrev:

> Er det fejl på mine Ram?

Ja, hvis du har mindre en 64 MB ram, som den foreslår.

Madsen.

Fra : Jan Christensen

Dato : 26-08-02 22:00

Jeg har 512 mb pc133

Fra : Madsen

Dato : 26-08-02 22:08

Jan Christensen skrev:

> Jeg har 512 mb pc133

Nå, men så må det være noget fra den installation du tilsyneladende
allerede har på systemet som forstyrrer installationen af WinXP. En
løsning på det problem kunne være at formatere harddisken inden du
installerer WinXP.

PS.
Det ville være dejligt hvis du klipper det væk du ikke svarer på og
svarer under det du citerer. Det vil gøre dine indlæg noget mere
overskuelige. http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Madsen.

Fra : Allan Ryder

Dato : 29-08-02 22:04

Har du prøvet at kører en WINNT32 /checkupgradeonly fra CD-romen?

Den opretter en textfil under c:\winnt\upgrade.txt

Heri kan du se hvad der ikke umiddelbart er kompatibelt med win XP

Allan