Army Ops
Fra : Dennis Madsen

Dato : 26-08-02 20:46

Hejsa

Spørgsmålet har sikkert været stillet før, men jeg er ny i denne gruppe, og
kunne ikke finde noget svar i de indlæg den hentede ned...

Har hørt noget om at man kan skippe træningen i ArmyOPS... hvordan gør man
det...

På forhånd tak

Fra : Dennis Madsen

Dato : 29-08-02 17:37

Ingen der gider svare på dette ? :(

Fra : Niels Andersen

Dato : 29-08-02 17:49

Dennis Madsen wrote in <3d6e4d88$0$182$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Ingen der gider svare på dette ? :(

Hvis du får beskeden "Not Qualified", så prøv at trykke på F3.

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk