Realmedia i FP2000
Fra : Olsen

Dato : 26-08-02 20:43

Hvis jeg har lavet en realmedia film, med endelsen .ra
og indsætter den i Frontpage 2000, så kommer der kun et kryds,
og filmen startes ikke op.

Hvad mangles ?

Fra : Olsen

Dato : 26-08-02 20:48

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg har lavet en realmedia film, med endelsen .ra
> og indsætter den i Frontpage 2000, så kommer der kun et kryds,
> og filmen startes ikke op.
>
> Hvad mangles ?

Laver jeg nøjagtig samme stunt, bare jeg har lavet filmen som .WMA,
så virker alt perfekt.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-08-02 21:10

Understøtter dit webhotel overhovedet Real Media?
I så fald er der sikkert nogle specielle opsætninger du ikke følger, se
f.eks. hvordan vore host vil have det her:
http://www.hostingsupport.com/manual/addons.html#4

Mvh
Thomas