Aalborg Akvarieforening
Fra : Bonlykke

Dato : 26-08-02 18:50

Hej
Hvodden dælen finder man Aalborg Akvarieforening? Der er ingen
informationer om dette på deres hjemmeside..
Hvem er formand? Hvor henvender man sig for at blive medlem?
Kim

http://www.kandu.dk/

Fra : Silveruno

Dato : 26-08-02 19:22

Jeg hørte en gang noget om at de skulle holde til i kælderen, i det hus EDR
Aalborg har.
Så prøv at kigge fordi www.oz8jyl.dk for at få adressen.
Det skal dog lige siges jeg aldrig har været i klubben, jeg har kun hørt
det.
Og ellers hørte jeg er det var en noget indspist forening, men det er 10 år
siden, så det kan nemt have ændret sig.

Leo Vaeversted
http://www.hobbylink.dk

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 27-08-02 11:19

"Silveruno" <leo@vaeversted.nu> writes:

> Jeg hørte en gang noget om at de skulle holde til i kælderen, i det hus EDR
> Aalborg har.
> Så prøv at kigge fordi www.oz8jyl.dk for at få adressen.

Eller http://aalborg-akvarieforening.dk/lokaler.html
Gå efter den røde plet .)

> [...]
> det.
> Og ellers hørte jeg er det var en noget indspist forening, men det er 10 år

Der er sket mange ting i Aalborg Akvarieforening de sidste 10 år.
Jeg har kun været medlem cirka et halvt års tid, og en ting vil jeg
ihvertfald gerne love dig. Det er en yderst åben forening, med en
venskabelig og hyggelig stemning.

Vi ses forhåbentlig i aften!

Lige for tiden går vi og forbereder en udstilling som vi afholder i
uge 42, og vi kan sagtens bruge mere hjælp. Alle er velkomne og alle
kan hjælpe til.

Når jeg nu alligevel er igang, så vil jeg være så fræk at reklamere
lidt for vores weekend tur til Berlin. Vi tager til Berlin d. 19-22/9
hvor vi besøger Deutsche Grosscichliden Gesellschaft, en stor
akvarieforening med speciale i (surprise) cichlider. Hvis det lyder
interessant så skynd dig at kontakte Kim Larsen. Læs mere på
http://aalborg-akvarieforening.dk/kalender/2002-berlintur.html

/Esben
--
Yes, I am an agent of Satan, but my duties are largely ceremonial.

Fra : René Krogh

Dato : 26-08-02 22:44

Bonlykke wrote in message ...
>Hej
>Hvodden dælen finder man Aalborg Akvarieforening? Der er ingen
>informationer om dette på deres hjemmeside..

Har du set på deres nye hjemmeside, der er alt info tilgægelig.

http://aalborg-akvarieforening.dk/

>Hvem er formand? Hvor henvender man sig for at blive medlem?

Der er møde hver tirsdag fra kl. 19.00 på
Forchhammersvej 11, 9000 Aalborg. Hvor du er velkommen til at kigge forbi.

mvh
René