MS Windows
briani 27239
XP og wireless PC kort
Fra : Jens-Kristian Søgaar~

Dato : 26-08-02 18:55

Jeg har prøvet at installere et EZ Connect Wireless PC kort (fra SMC) i min
laptop, som kører XP Pro.
Den nyeste driver er hentet over nettet og installeret (ver. 1.32)
Kortet kan tilsyneladende ikke finde sin driver: "Unable to communicate with
device driver" siger status vinduet.
I Network Connections optræder kortet som et "Local Area Connection" med
"Network cable unplugged".
XP opfatter altså ikke kortet som et wireless network
Hvad gør jeg forkert?

--
Jens-Kristian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-08-02 19:42

"Jens-Kristian Søgaard" <jk.soegaard@privat.dk> wrote in message
> Jeg har prøvet at installere et EZ Connect Wireless PC kort (fra SMC) i
min
> laptop, som kører XP Pro.
> Den nyeste driver er hentet over nettet og installeret (ver. 1.32)

Er du sikker på at du er kommet til at hente den rigtige driver...?

Efter hvad jeg sådan lige kan se på deres support side.. Har de 2 styk PC
kort... Den øverste er der drivere til Windows XP, version 1,08. Mens den
anden vist er til pocket PC, med styresyste, CE.. Og denne er version
1.32...
> Kortet kan tilsyneladende ikke finde sin driver: "Unable to communicate
with
> device driver" siger status vinduet.

Prøv at afinstallere hele lortet.. Fjerne kortet.. Starte op uden kortet..
Og derefter starte op med kortet, og prøv så den anden driver.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-08-02 19:44

> [...]
> kort... Den øverste er der drivere til Windows XP, version 1,08. Mens den
> anden vist er til pocket PC, med styresyste, CE.. Og denne er version

Det var vist så ikke rigtigt..

Men til 1.32 driveren står der:

all Intel platforms +
Configuration Utility (v.1.32.2) » zip (610 kb)

Så lyder lidt mystisk.. Det skal måske være en Intel processor for at
virke..... hmm