Musik fra Danske Bank reklamen
Fra : Per Madsen

Dato : 26-08-02 17:33

.... hvor hende den unge pige laver "electric boogie". Er der nogen der
ved hvad det er for noget. Er det bare noget der er komponeret til
lejligheden?

--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Morten

Dato : 26-08-02 18:27

> ... hvor hende den unge pige laver "electric boogie". Er der nogen der
> ved hvad det er for noget. Er det bare noget der er komponeret til
> lejligheden?

Ja det spørgsmål kan jeg da kun tilslutte mig og tilføje:
Hvem kender navnet på den unge danser?
Jeg har kontaktet Danske Bank og venter på svar...

Morten

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 26-08-02 19:46

"Morten" <news@abc123.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det spørgsmål kan jeg da kun tilslutte mig og tilføje:
> Hvem kender navnet på den unge danser?
> Jeg har kontaktet Danske Bank og venter på svar...

Det ser bare alt for godt ud det hun laver!!

Søren C

Fra : Ulrik Kold

Dato : 26-08-02 21:09

Søren Christensen (4200) wrote:
> Det ser bare alt for godt ud det hun laver!!
>
> Søren C

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig - uden fjernsyn og kun udstyret med en
internetopkobling (undertegnede, that is), er der så nogen, der har
fundet den online? Jeg vil gerne se hende der breakdanceren - det ser
man så sjældent!

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 27-08-02 23:53

Ulrik Kold <kold@[NOSPAM]superbruger.dk> wrote:

> [...]
>internetopkobling (undertegnede, that is), er der så nogen, der har
>fundet den online? Jeg vil gerne se hende der breakdanceren - det ser

http:/80.63.240.116/Misc/index.html

Jeg kan godt prøve at finde noget mere hip-hop /rap /breakdance ting
audio og video og lægge op.

-breiler

Fra : CAWH

Dato : 28-08-02 23:16

"Mikkel Breiler" <mibm@image.dk> skrev i en meddelelse
> http:/80.63.240.116/Misc/index.html
> -breiler

Hvilken decoder skal jeg bruge ! Min media afspiller går ud og henter et
codec, men der komme kun billede og ingen lyd !

-Casper-

Fra : Ulrik Kold

Dato : 31-08-02 00:07

CAWH wrote:
> "Mikkel Breiler" <mibm@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken decoder skal jeg bruge ! Min media afspiller går ud og henter et
> codec, men der komme kun billede og ingen lyd !

Hvorimod samtlige mine afspillere meldte en 'General Error' (på mere
eller mindre elegante måder), så jeg har ikke set eller hørt noget som
helst endnu.

Hvad har du brugt til at pakke skidtet med? (og det er ikke codec'et jeg
er interesseret i.)

Fra : Ulrik Kold

Dato : 31-08-02 00:34

Ulrik Kold wrote:

> [...]
> helst endnu.
>
> Hvad har du brugt til at pakke skidtet med? (og det er ikke codec'et jeg

Hmm, jeg prøver lige at rette mig selv (og spørge knap så kritisk,
måske): Jeg har lige genstartet maskinen (Win2K) og så kunne den sagtens
afspille det videoklip.

Undskylder...

..kold, træt og på vej i seng

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 03-09-02 01:13

> [...]

>helst endnu.
>
>Hvad har du brugt til at pakke skidtet med? (og det er ikke codec'et jeg

DIV-X 4.0 så vidt jeg husker.

-breiler

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 03-09-02 01:42

"CAWH" <m_y_m_a_i_lREMOVE@hotmail.com> wrote:

>"Mikkel Breiler" <mibm@image.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hvilken decoder skal jeg bruge ! Min media afspiller går ud og henter et
>codec, men der komme kun billede og ingen lyd !

Div-X v4.0 så vidt jeg husker. ikke v5.0
5.0 har et eller andet trojansk program med sig som skal køre for at dekode/enkode så
p.t. er 4.0 det bedste. Hvis man stadigt kan finde den.

-breiler

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 03-09-02 08:22

Mikkel Breiler wrote:

> 5.0 har et eller andet trojansk program med sig som skal køre for at
> dekode/enkode så p.t. er 4.0 det bedste. Hvis man stadigt kan finde
> den.

Ikke helt korrekt. Der findes tre versioner af DivX, to gratis og en, som
koster penge. Der findes en gratis dekoder, som er helt gratis og ikke
indeholder spyware. Dette er den optimale til de flestes behov, eftersom de
færreste skal bruge encoder-dele til noget som helst. Derudover findes der
to encodere, en med spyware, og en, som skal købes. Eftersom 5'eren er
bagudkompatibel og mere effektiv end 4'eren er der ingen grund til at vælge
andet end 5'eren.

Iøvrigt kan jeg bekræfte at den _er_ encodet i DivX 4, så DivX 4 eller 5 kan
benyttes til at afspille videoen. Til gengæld er lyden i WMA, og det kan
være det codec, der giver problemerne.

/Nikolaj

Fra : CAWH

Dato : 03-09-02 09:47

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> benyttes til at afspille videoen. Til gengæld er lyden i WMA, og det kan

Hvor finder jeg det codec til download ? - kan ikke umiddelbart finde det på
microsoft.com...

Jeg har installeret DivX 5.02 !

-Casper-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 03-09-02 10:39

CAWH wrote:
> Hvor finder jeg det codec til download ? - kan ikke umiddelbart finde
> det på microsoft.com...

Du kan finde den i Nimo Codec Pack (http://www.btinternet.com/~nimosiro/).

/Nikolaj

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 26-08-02 21:25

> Det ser bare alt for godt ud det hun laver!!

Ja det er jo nærmest hypnotiserende at se på, har selv naivt prøvet at finde
reklamen et eller andet sted.

Kasper

Fra : Kristian

Dato : 26-08-02 21:56

Hej,

> Ja det er jo nærmest hypnotiserende at se på, har selv naivt prøvet at
finde
> reklamen et eller andet sted.

Det er ikke en af dem her, vel? Det er vist desværre alt hvad de har lagt
online hos dem selv...

http://www.danskebank.dk/Link/musik

VH
Kristian

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 27-08-02 23:56

"Kristian" <kristian@comhjem.dk> wrote:

>Hej,

>finde
>
>Det er ikke en af dem her, vel?

>Det er vist desværre alt hvad de har lagt
>online hos dem selv...

Det svarer vel til de tidligere kampagner, for både den med dyrelægen,
den med gymnasten, og den med electro boogie pigen mangler.
Gymnasten fandtes i to versioner, blandt andet en hvor hun hoppede
lidt mere rundt :)

-breiler

Fra : -V-

Dato : 26-08-02 22:49

"Per Madsen" <permand@cool.dk> skrev i en meddelelse
> ... hvor hende den unge pige laver "electric boogie". Er der nogen der
> ved hvad det er for noget. Er det bare noget der er komponeret til
> lejligheden?

Musikken er fed, pigen er sød - den har Danske Banl sgu drejet meget godt.

Nogen der kan huske videoen til Rund DMC & Jason Nevins' 'It's like that'?
Dét var supersvedigt!

Især den hvide gut med kæmpehåret, og den måde han lavede headspin og
landede i bro var cewl!!!

-V-

Fra : Ulrik Kold

Dato : 26-08-02 22:55

-V- wrote:
> Nogen der kan huske videoen til Rund DMC & Jason Nevins' 'It's like that'?
> Dét var supersvedigt!
>
> Især den hvide gut med kæmpehåret, og den måde han lavede headspin og
> landede i bro var cewl!!!

Det var min klare yndlingsvideo, da den kom ud :) Konceptet for den
video var ultravildt :)

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 00:38

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> [...]
>Dét var supersvedigt!
>
>Især den hvide gut med kæmpehåret, og den måde han lavede headspin og

Husker nogen filmen "Wild Style"?

-breiler

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-08-02 00:50

Mikkel Breiler wrote:

> Husker nogen filmen "Wild Style"?

Jaaaaah!! Total klasse... "Took him to the doctor, sewed the arm on
again!!!!!"

-Sune (det er i orden du kaster håndtegn herinde, bare du selv samler
dem op efter dig!)