MS Windows
briani 27239
.NFO-filer?
Fra : MD

Dato : 26-08-02 17:00

Hej NG.

Jeg ved ikke om dette er OT i denne gruppe, men jeg vover livet

Hvad er en .NFO-fil, og hvordan åbner man den? Når jeg trykker på den,
kommer der en lyd, og noget med at systemoplysninger ikke kunne åbne filen,
hvorefter den åbner systemoplysninger...?

Jeg kører Win XP Pro DK

MVH MD

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 26-08-02 17:10

"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> wrote in message
> [...]

> kommer der en lyd, og noget med at systemoplysninger ikke kunne
åbne filen,
> hvorefter den åbner systemoplysninger...?

Prøv højreklik, åben med ... notepad så kan du se hvad filen
indeholder ellers google efter en NFO viewer

--
Magnus

Fra : Madsen

Dato : 26-08-02 17:13

MD skrev:

> Hvad er en .NFO-fil, og hvordan åbner man den?

Åben den med Notepad f.eks.

Madsen.

Fra : MD

Dato : 26-08-02 20:09

> Åben den med Notepad f.eks.

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan?

Jeg får ikke muligheden... Hvis jeg højreklikker på filen, står der kun
"åben" i menuen, ikke "åben med..."

Hvis jeg går ind i Notepad, og siger åben, og finder den mappe filen ligger
i, så kan jeg ikke "se" filen, og altså heller ikke åbne den.

Hvad er en .NFO-fil i øvrigt? Hvad gør den? Er det bare en tekstfil?

MVH MD

Fra : FeZ

Dato : 26-08-02 20:15

"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får ikke muligheden... Hvis jeg højreklikker på filen, står der kun
> "åben" i menuen, ikke "åben med..."

Prøv at holde Shift nede når du højreklikker

> Hvis jeg går ind i Notepad, og siger åben, og finder den mappe filen
ligger
> i, så kan jeg ikke "se" filen, og altså heller ikke åbne den.

Vælg "alle filer" som filtype så vil du kunne se den.

--
FeZ

Fra : MD

Dato : 26-08-02 20:49

Tusind tak.

Nu fattede jeg det - og det virker.

Tak tak tak
MD

Fra : FeZ

Dato : 26-08-02 20:56

> Nu fattede jeg det - og det virker.

Ja selvfølgelig
Velbekomme...

--
FeZ

Fra : Per S. Christensen

Dato : 27-08-02 22:55

On Mon, 26 Aug 2002 21:09:18 +0200, "MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk>
wrote:

>Hvad er en .NFO-fil i øvrigt? Hvad gør den? Er det bare en tekstfil?

Som regl er de en info fil der fortæller lidt om det stykke
piratsoftware du lige har downloadet
Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : John Hinge

Dato : 29-08-02 16:10

On 27 aug 2002 Per S. Christensen was heard to say:

> Som regl er de en info fil der fortæller lidt om det stykke
> piratsoftware du lige har downloadet
Nu ved jeg godt du nok mest mente det for sjov, men øhm..
jeg er (har været) ret aktiv i demoscenen, du ved demo'er
selvkørende musikvideoagtige realtime multimedie ting..
(www.scene.org for mere af slagsen) og der er det ganske
normalt at putte en .nfo fil med i sin zip fil, som forklarer
lidt om hvem der har begået demoen og hvorfor, altså en
iNFOrmation om kræet..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs