Be om et Billede !
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 26-08-02 16:03

Er der er nogen af jer som har et billede af jer selv eller familien OG med
katte på sådanne et rigtig hygge billede som jeg kunne få? Altså en kopi af
det.... ser i sagen er at jeg er igang med et projekt i billedkunst. (jeg
skal jo være lærer) hvor vi skal skabe en personlighed til en vi ikke
kender... og dertil skal vi jo også bruge billeder. Jeg kunne godt tænke mig
et billede med mennesker og katte, men jeg kan jo ikke tage mig selv eller
nogen i min familie(det må jeg nemlig ikke) og jeg kan ikke bare tage
billeder fra nettet uden tilladelse såååå er der nogen der kunne undvære et
billede eller 2?

Mange hilsner Randi

Fra : Lars Dahl

Dato : 26-08-02 16:13

Randi Skindbjerg Kristensen <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i
> [...]
> nogen i min familie(det må jeg nemlig ikke) og jeg kan ikke bare tage
> billeder fra nettet uden tilladelse såååå er der nogen der kunne undvære

Hej Randi.

I mit album på dk.fritid har vi et billede af Jens og et par killinger
(under "diverse"). Hvis du kan bruge det, er du velkommen. Du må også gerne
kannibalisere vores hjemmeside, hvis der er noget brugbart...

Mvh. Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 26-08-02 16:17

> [...]
gerne
> kannibalisere vores hjemmeside, hvis der er noget brugbart...

TAAAK

Fra : Eva

Dato : 26-08-02 17:26

Hej Randi
Jeg ved ikke om det kan bruges, men jeg har et enkelt billede liggende på
nedenstående link (Tjalfe---1), med ham og mig.
Det er du da velkommen til at bruge.
Hilsen Eva og Tjalfe
http://dk.photos.yahoo.com/bc/skodborg71/lst?.dir=/&.src=ph&.view=t

Randi Skindbjerg Kristensen <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:akdfv1$18kq$1@news.cybercity.dk...

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 26-08-02 17:47

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:
[...]
::
:: Mange hilsner Randi

Hvis du kan finde noget brugbart på
http://billeder.dyndns.dk
er du meget velkommen til at snuppe det . Der er billeder af både os selv
og vores datter med div. katte.

MVH Mette

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 26-08-02 18:11

Tak til
Lars og Hanne: Stjal det fra tremmesengen

Mette: Stjal det hvor katten står på bagben ved køkkenbordet

Eva: Stjal det billede hvor du holder Tjalfe

Tusind tak allesammen. Det er rart at i gad hjælpe.

Randi - der snart får sved på panden over alle de lektier.... Loui og Chip
kan ikke forstå det er så hårdt, for som de siger - jeg sidder jo ned!

Fra : Kate

Dato : 29-08-02 20:21

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Hvis du kan finde noget brugbart på
> http://billeder.dyndns.dk

Må lige spørge....under 27-07-02 billederne dsc02972 + 73 er Mowgli,
ikke?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 29-08-02 21:12

Kate wrote:
> [...]

Jow, 69 og 72-77 er Mowgli. På 72 kan man se Rufus i baggrunden, de sidder
næsten helt ens

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 30-08-02 22:07

> Jow, 69 og 72-77 er Mowgli. På 72 kan man se Rufus i baggrunden,
> de sidder næsten helt ens

Tænkte jeg nok. Har faktisk tyvstjålet dem

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-08-02 18:24

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse
er der nogen der kunne undvære et
> billede eller 2?
Hej Randi

På min side under historier, er der et billede af mig med Neo
Hvis det kan bruges, så bare nup

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 26-08-02 18:32

> Hej Randi
>
> På min side under historier, er der et billede af mig med Neo
> [...]

Det kan du tro. .. Er nuppet

randi

Fra : AEK

Dato : 26-08-02 19:01

Hej Randi !

Hvis du stadig mangler billeder, erdu velkommen til at stjæle fra Oscar ,
Tøsen & Tildes side :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw

/ Anya.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 26-08-02 19:09

> Hej Randi !
>
> Hvis du stadig mangler billeder, erdu velkommen til at stjæle fra Oscar ,
> [...]

Tusind tak

Randi