Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ugens model hedder Mia
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 26-08-02 15:39

.... og kan ses på www.mixfm.dk

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 26-08-02 18:27

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> wrote in message
news:akdel8$16ng$1@news.cybercity.dk...
> ... og kan ses på www.mixfm.dk

Nogle flotte billeder, og en god model :). Jeg synes dog ikke at billede
nummer 3 er så heldigt
(http://files.zite3.com/data/files/16/40/0/Mia-3-stor.jpg). For mig ligner
det en meget akavet stilling, og som om hun vrider maven halt om for at
ligge sådan.

Mvh Mark

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-08-02 21:40

Billede nr 1 og nr 2 er faktisk noget af det bedste der efter min mening er
kommet ud af alle disse søde piger vi har kigget på i nogle uger nu.
Tim her har du sgu lavet noget godt....

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 28-08-02 17:38

"> Tim her har du sgu lavet noget godt....

Jamen dog, det tog sgu sin tid at få dig til at sige det....

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-08-02 07:52

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen dog, det tog sgu sin tid at få dig til at sige det....

Jamen hvis jeg mener at det er godt, skal du nok også få det at vide,
ligesom hvis jeg mener det er noget l.... så er jeg sjovt ælrig nok til også
at sige det..*S*
Men de her skud er gode... det er korekt at benene på nr 3 er lidt dum, men
1 og 2 er ret gode..