MS Windows
briani 27239
backup
Fra : Morten & Mona

Dato : 26-08-02 15:54

Er der en der kan hjælpe mig.
Jeg har 2 pcer der kører netværk (win2000pro)
Jeg vil gerne have at den ene pc sender 3 filer til den anden eks. Kl.1800
hver dag "De samme filer",
og Kl.1900 brænder disse 3 filer på en cd hverdag er det muligt og hvordan
gør jeg.
Mvh Morten

Fra : Per S. Christensen

Dato : 26-08-02 16:10

On Mon, 26 Aug 2002 16:54:12 +0200, "Morten & Mona"
<Morten-johansen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>hver dag "De samme filer",
>og Kl.1900 brænder disse 3 filer på en cd hverdag er det muligt og hvordan

du kan evt købe et backup program som Backup My PC og lade den ordne
det får dig.
Share filerne, og derefter schedulerer backup programmet til at tage
backup af dem kl. 1900 hver dag.

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-08-02 17:43

"Morten & Mona" <Morten-johansen@post.tele.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne have at den ene pc sender 3 filer til den anden eks. Kl.1800
> hver dag "De samme filer",

Du kan lave et lille batch-script som kopierer filerne. Det batch-script kan
afvikles på bestemte tidspunkter (det er der andre herinde der ved mere om).

> og Kl.1900 brænder disse 3 filer på en cd hverdag er det muligt og hvordan
> gør jeg.

Jeg ved ikke om du kan fjernestyre noget brændersoftware fra et script. Prøv
at undersøge det.

Sådan vil man gøre det i unix-lign. systemer...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen