Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et svært valg
Fra : Bernhard Franzpötter

Dato : 26-08-02 14:46

Kære NG

Jeg står overfor at skulle anskaffe et digitalt kamera. De digitale kamera,
som jeg p.t. er optaget af, er Canon S40 subsidiært Kodak Easy 4mp eller
Minolta Dimage S404.

Jeg vil derfor gerne høre NG's anbefalinger til disse, eller måske en helt
3. anbefaling.

Mine forudsætninger er at jeg er rimelig god til alm. fotografering og også
kritisk overfor kvaliteten af billederne. Jeg forestiller mig også at
billederne skal indgå i det arbejde jeg har med digitalisering af mine
videoer.

Jeg håber at I kan rådgive mig.

På forhånd tak for hjælpen
Bernhard Franzpötter

Fra : Birdy

Dato : 26-08-02 21:52

Nu skal jeg lige gøre det nemmere for dig.
Jeg synes du skulle prøve et Sony cyber-shot DSC-S50
Det kan også lave videoklip.
Og så har det en vendbar skærm....så man f.eks. kan tage billeder om hjørner
og uden at man dermed kan se sig selv i mørke ruder eller vinflasker
Ja man kan såmænd også tage billeder af sig selv og se på skærmen samtidig.
Et handy camera.
Ca. 7000 - 8000 kr. med ekstra 32 m. ram stik.

Birdy