Billigste abbonement og minutpiser.. Hvor?~
Fra : Razer

Dato : 26-08-02 14:32

Hej..

er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få de billigste minutpriser
og abbonementspriser.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-08-02 14:42

Det er nok hos Clubblahblah, http://www.clubblahblah.dk

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-08-02 14:46

"Razer" <plasmafusionFjernDette@hotmail.com> wrote in

> er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få de billigste
> minutpriser og abbonementspriser.

BlaBla er vist et par ører billigere end Telmore - til gengæld er de
vist ikke helt så gode til det med service osv. (har jeg hørt, ingen
personlig efaring).

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 26-08-02 20:53

> BlaBla er vist et par ører billigere end Telmore - til gengæld er de
> vist ikke helt så gode til det med service osv. (har jeg hørt, ingen
> personlig efaring).

Jeg har heller ingen personlig erfaring med CBB, men jeg kunne aldrig finde
på at vælge dem i stedet for Telmore... De har nogle underlige vilkår i
forbindelse med indbetaling af penge til sin konto... Men valget skal nok
stå mellem CBB og Telmore! Så er det jo op til den enkelte om man har lyst
til at bruge Sonofons net til sin telefon med ClubBlahBlah...! Personligt
vil jeg ikke...

/Jonas

Fra : Michael

Dato : 27-08-02 05:49

> BlaBla er vist et par ører billigere end Telmore - til gengæld er de
> vist ikke helt så gode til det med service osv. (har jeg hørt, ingen
> personlig efaring).

En anden til er de runder minutterne op til nærmeste hele, altså har du
snakket 2 min. og 1 sek. bliver du trukket for 3 min!
Så de 10 øre de er billigere henter de måske nok der. Bare en tanke!

Fra : Tim Larsen

Dato : 27-08-02 06:21

> En anden til er de runder minutterne op til nærmeste hele, altså

Forkert.

http://www.clubblahblah.dk/cbb?cmd=prices

Alle minutpriser takseres pr. påbegyndt sekund, og er incl. moms.

Fra : Kim K

Dato : 28-08-02 11:51

> BlaBla er vist et par ører billigere end Telmore - til gengæld er de
> vist ikke helt så gode til det med service osv. (har jeg hørt, ingen
> personlig efaring).

Jeg har cbb og er fuldt ud tilfreds, det eneste der halter lidt er deres
besvarelse af mails, men man kan jo ringe til dem. Hvilket jeg dog aldrig
har gjort- er bare ikke typen som ringer ind for at hygge sladrer.

mvh Kim

ps: hvad vigtigere er i beslutningsprocessen er at cbb er uden net i
udlandet- modsat telmore

Fra : Devast8or

Dato : 26-08-02 15:45

http://www.teleprisguide.dk/

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Fischer

Dato : 27-08-02 03:48

> er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få de billigste
> minutpriser og abbonementspriser.

Det kommer helt an på dit forbrug.

*Fischer