Program på side
Fra : Jesper

Dato : 26-08-02 13:16

Glemte lige noget... Hvordan ka jeg få et program til at køre på
en side?? F. eks. et program der lader som om det slettet
modtagerens harddisk??? Og hvordan får jeg en flash fil til at
åbne sig i et nyt vindue???

Thanks again, Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Andersen

Dato : 26-08-02 17:01

Jesper wrote in <akd662$j9e$1@sunsite.dk>:
> Hvordan ka jeg få et program til at køre på
> en side?? F. eks. et program der lader som om det slettet
> modtagerens harddisk???

Det kan du heldigvis ikke. :)

Du kan dog linke til en .exe-fil, og hvis brugen kører Windows, vil filen
nok enten blive downloadet, eller brugeren vil blive spurgt om filen skal
gemmes eller køres. Eller ... well, et eller andet. :)

> Og hvordan får jeg en flash fil til at
> åbne sig i et nyt vindue???

Kig efter "popup". :)

--