creamygirl 610
Fra : Vicit

Dato : 26-08-02 12:29

Jeg ville lige spørge om der er nogle der kan hjælpe med mit problem.
et program der kan konveter fra MP3 til WAW.

Mange tak

Fra : dj

Dato : 26-08-02 13:41

> Jeg ville lige spørge om der er nogle der kan hjælpe med mit problem.
> et program der kan konveter fra MP3 til WAW.

det kan winamp!

....men måske forkert ng!

/dj

Fra : Tommy Schou

Dato : 26-08-02 13:42

On Mon, 26 Aug 2002 13:29:21 +0200, "Vicit" <vicit@adslhome.dk> wrote:

>Jeg ville lige spørge om der er nogle der kan hjælpe med mit problem.
>et program der kan konveter fra MP3 til WAW.
>
>Mange tak

Tjah.. umiddelbart ville jeg nok sige, at du skulle henvende dig i en
af dk.edb-grupperne.. men hvis du kigger lidt på WinAMP vil du se, at
der i dette udmærkede produkt er mulighed for at vælge noget
disc-writer-agtigt noget i output og på den måde få en MP3 lavet om
til en .wav-fil.
--
Tommy

Fra : Thomas Larsen

Dato : 02-09-02 09:30

Tommy Schou wrote:

> [...]
> der i dette udmærkede produkt er mulighed for at vælge noget
> disc-writer-agtigt noget i output og på den måde få en MP3 lavet om

Hej,

Jeg bruger dBpowerAMP Music Converter fra Illustrate. Den kan downloades
fra http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Thomas

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 26-08-02 15:52

Vicit wrote:

> Jeg ville lige spørge om der er nogle der kan hjælpe med mit problem.
> et program der kan konveter fra MP3 til WAW.

Det er ellers konvertering den modsatte vej der er mest kontroversiel.
Nå, men som de andre siger, er det offtopic i denne gruppe.

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

Fra : Sven Nielsen

Dato : 26-08-02 20:36

In article <3D6A408C.8838AA34@jeppesn.dk>, mail@jeppesn.dk says...

> Det er ellers konvertering den modsatte vej der er mest kontroversiel.

Det ved jeg da ikke rigtig, for det er fuldt lovligt at tage en (lovlig)
CD og grabbe den som wav-fil, og derefter konvertere wav->mp3. Hvorimod
det er strengt forbudt at hente mp3 filer, lave MP3->WAV og evt. brænde
en audio CD.

> Nå, men som de andre siger, er det offtopic i denne gruppe.

Du har jo fuldstændig ret.

Med venlig hilsen Sven

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-02 21:37

"Sven Nielsen" <sven@SPAMSPAMSPAMscientist.SPAM.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> CD og grabbe den som wav-fil, og derefter konvertere wav->mp3. Hvorimod
> det er strengt forbudt at hente mp3 filer, lave MP3->WAV og evt. brænde

Man behøves da ikke at lave mp3->wab for at brænde cd'er :)

/NU/ er vi OT :)

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-08-02 09:33

Sven Nielsen <sven@SPAMSPAMSPAMscientist.SPAM.com> scribbled:

[Note: nogen har quoted forkert. Jeg mistænker Sven ...]

> Det ved jeg da ikke rigtig, for det er fuldt lovligt at tage en
> (lovlig) CD og grabbe den som wav-fil, og derefter konvertere wav-

Jeg tror at der henvises til de patentproblemer der er med MP3 formatet.
Ejerne havde i et par år ladet folk bruge formatet frit, hvorefter de lige
pludseligt ville have en masse penge for det. Derfor er det lidt
kontroversielt at bruge et gratis codec, da det teknisk set ikke er lovligt.
Dog er der blevet lavet GPL codecs, men lovgivningen er lidt svævende, da
der er tvivl om formatet er patenteret, eller det bare er den oprindelige
implementation.

Og så kan vi vist ikke blive mere OT ... FUT til en OT gruppe (jeg følger
gruppen).

--
PeKaJe

Fra : K