Hvilken model Nokia modsvarer mere eller m~
Fra : Brian Ipsen

Dato : 26-08-02 11:38

Hej!

Kvikt spørgsmål: En Ericsson T39m har mulighed for at synkronisere
contacts og tasks med Microsoft Outlook. Der er mulighed for flere
telefonnumre på samme person (home/work/mobile/email/other). Den har
Bluetooth, IR interface samt GPRS

Hvis man nu skulle finde en Nokia man lignende funktionalitet,
hvilken model ville det så være ?? 6310i ??

/Brian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-08-02 18:44

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> skrev:
> Hvis man nu skulle finde en Nokia man lignende
> funktionalitet, hvilken model ville det så være ?
> 6310i ?

<http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/allaaktuella.html>

/Mikael

Fra : Brian Ipsen

Dato : 26-08-02 21:26

On Mon, 26 Aug 2002 19:43:42 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

><http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/allaaktuella.html>

Jeg spurgte netop fordi det er et møgarbejde at glo alle
specifikationerne igennem på alle modeller.... hvis nu et eller andet
klogt hovede havde en model med de nævnte specs, så var det jo 40
gange nemmere bare at få et enkelt model-nummer.... ikk' ?

/Brian

Fra : Birkoff

Dato : 27-08-02 10:15

Den modsvarer 6310 i de fleste ting, men t39 har længere standbytid end
6310.
MVH Birkoff

Fra : Brian Ipsen

Dato : 30-08-02 07:10

On Tue, 27 Aug 2002 11:14:32 +0200, "Birkoff"
<janus@basicelectronics.dk> wrote:

>Den modsvarer 6310 i de fleste ting, men t39 har længere standbytid end
>6310.

Hmm... har allerede e T39m, men der er blevet syg: den mister jævnligt
forbindelsen til GSM nettet (også når jeg kører på arbejde, det er en
strækning på ca. 5 km). Når man så slukker og tænder telefonen, så
finder den nogle gange GSM-nettet - men ofte kan der gå 2-5 minutter
før den fanger noget (og så med fuld styrke)... Ofte er det hurtigst
bare at flå batteriet af, sætte det på igen, og så tænde telefonen...
så kommer den på GSM nettet igen næsten med det samme... Telefonen har
seneste version software, og har lige været forbi et værksted med
ovenstående fejlbeskrivelse - men de kunne ikke finde nogen fejl....
og mit SIM-klort fungerer upåklageligt i en T28, så det er ikke dér,
at problemet er....

Jeg håbede på at en Nokia-fon måske kunne løse problemet (for jeg vil
hverken eje eller have en T68 plastik-telefon - den "virker" for meget
af plastic - ikke som T39 med metal-rammen, den synes jeg bedre om
kvalitets-mæssigt).

/Brian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-08-02 13:24

> Jeg spurgte netop fordi det er et møgarbejde at glo alle
> specifikationerne igennem på alle modeller....

Tjaa, når man er doven så... ;)

> hvis nu et eller andet klogt hovede havde en model
> med de nævnte specs, så var det jo 40 gange nemmere
> bare at få et enkelt model-nummer.... ikk' ?

Jo, men i mellemtiden, så kig på de største numre i de
forskellige serier, så er temmelig mange sorteret fra!

Eller brug denne:
<http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/jamfor/>
- Og vælg de funktioner du ønsker.

/Mikael

Fra : Thomas Bie

Dato : 01-09-02 15:41

Hejdav!

Er der nogle, som ved hvor man kan købe covers til en Ericsson T65?

Er der nogle der har prøvet den der Mp3afspiller til Ericsson T65 man kan
købe på www.wanna-save.com ? Hvor mange nummere kan der være på, og hvor god
en kvalitet er det?

Hilsen Thomas...

Fra : Jacob Andersen

Dato : 01-09-02 18:20

"Thomas Bie" <Thomasbie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejdav!
>
> Er der nogle, som ved hvor man kan købe covers til en >Ericsson T65?

Aner det ikke.

> Er der nogle der har prøvet den der Mp3afspiller til Ericsson T65 man kan
> [...]

Kvaliteten er helt i orden, men der kan kun være en halv times tid på det
medfølgende kort i fuld kvalitet. Du kan udmærket købe yderligere kort til
ca. 200 kr. for 32mb. Kort på mere end 32 mb plejer at være uforholdsmæssigt
dyre. Hvis man gerne vil have nogle bedre hovedtelefoner er det muligt hvis
man køber en adapter, men så mister man naturligvis handsfree funktionen -
de inkluderede øretelefoner er dog ganske udmærkede.

/Jacob

P.S. Man kan naturligvis lægge mere på sit kort, hvis man kan leve med den
dårligere lydkvalitet en lavere bitrate medfører (eller man kan høre det som
mono)