MS Windows
briani 27239
Problemer med brænding af audio med Nero
Fra : dreyer

Dato : 26-08-02 10:59

Jeg har WinXP, Nero 5.5.5.7 og en LiteOn 12/10/32 brænder.
Før i tiden havde jeg ingen problemer med at brænde audio-CD'er med
Nero, men en dag besluttede den sig for, at det vil den ikke længere.
Data-CD'er har den ingen problemer med at brænde.
Følgende sker når man forsøger at brænde: Den brænder ca. 4% af hvad der
skal brændes (bare sådan lige for at ødelægge skiven tror jeg), og så
går den ellers enormt istå. Så meget, at man bliver nød til at reset'e
maskinen, for man kan ikke få kontakt med Nero og brænderen, som er
stadig kører uden at brænde.
For at gøre det mere mystisk havde jeg succes med at brænde på en
RW-skive, men altså ikke på engangs-skiver. Og de skiver jeg bruger har
jeg brugt før i tiden til at brænde audio på.
Beder man den om at køre i test-mode er det muligt at afbryde den (hvis
man er tålmodig), men den går stadig i stå. Slår man SmartBurn fra løber
bufferen tør, selv om alle system-resurser er ledige og der er masser af
RAM, m. m.
Og som tidligere nævnt, så har den altså ingen problemer med at brænde
data-CD'er.
Jeg har prøvet at opgradere Nero, men den har nødagtig samme fejl.

Håber du kan hjælpe!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-08-02 12:05