Win 2000 server "falder i søvn"
Fra : Mogens

Dato : 26-08-02 11:00

Seks win98 clienter er sat op til at hente program menu items fra et mappet
netværksdrev. Det virker også fint nok men en gang i mellem mister de
forbindelsen til serveren og kan dermed ikke vise program menuen. Jeg kan
heller ikke lave en dir på det mappede drev. Hvis jeg så går ind og roder
lidt med serveren, så får clienterne forbindelsen tilbage og det hele
virker. Serveren er ikke sat til at gå i standby i power-settings. Den
slukker dog monitoren efter 5 min., men det skulle jo være ligegyldigt. Jeg
har ikke selv sat systemet op og er ikke en serverhaj, så hvis nogen har et
forslag til hvad der sker ville jeg være glad.

MVH - Mogens

Fra : TheZub

Dato : 26-08-02 11:57

dette er et skud i tågen...

men det kunne være noget timeout på dit netværk eller på en protokol der
kunne være skyld i af forbindelsen forsvinder efter noget tid...

--jacob