Vestervig
Fra : Dorthe Skall

Dato : 26-08-02 09:43

Hej nyhedsgruppe

Er der nogen som arbejder med Jens Møller i følgende FT eller hans datter
Marie Jensdatter vil jeg gerne høre fra jer, da jeg selv er kørt lidt fast
her.

Med Venlig Hilsen
Dorthe Skall

Thisted, Refs, Vestervig, Tygstrup Bye, , ingen, 23, FT-1801 Der vises flg.
felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Chresten Jensen, 47, Gift, mand, Huusmand med jord, Anne Chrestensdatter,
34, Gift, hans kone, ,
Jens Chrestensen, 14, Ugift, deres barn, ,
Ole Christian -, 10, Ugift, deres barn, ,
Niels Christensen, 6, Ugift, deres barn, ,
Jens Møller, 55, Gift, mand, Huusmand med jord og Uhrmager, Karen
Pedersdatter, 46, Gift, hans kone, ,
Øllegaard Jensdatter, 14, Ugift, deres barn, ,
Johanne Jensdatter, 10, Ugift, deres barn, ,
Marie Jensdatter, 6, Ugift, deres barn, ,
Cathrine Jensdatter, 2, Ugift, deres barn, ,
Øllegaard Sørensdatter, 81, Enke(mand), hans moder, ,

Fra : K. Thidemann

Dato : 26-08-02 12:06

On Mon, 26 Aug 2002 10:43:23 +0200, "Dorthe Skall"
<n.skall@mail.tele.dk> wrote:

> [...]

>Marie Jensdatter, 6, Ugift, deres barn, ,
>Cathrine Jensdatter, 2, Ugift, deres barn, ,
>Øllegaard Sørensdatter, 81, Enke(mand), hans moder, ,

Jeg søgte på u%rmager så får du urmager med og uden H.

Kilde: FT-1787
Navn: Jens Jørgen Møller
Alder: 42
Stilling i husstanden: mand Civilstand: Gift
Erhverv: Uhrmager og huusmand
Sogn: Vestervig Herred: Refs
Amt: Thisted Stednavn: Hanbierghuus
Husstands-/familienr: 1 Nr. ægteskab: 1
Indtastningsnr: B2711 Løbenr.: 53
Måske er det Jens Møller's moder.

Kilde: FT-1787
Navn: Øllegaard Møller Køn: K
Alder: 65
Stilling i husstanden: Huusmoder Civilstand: Enke
Erhverv: Læremoder
Sogn: Nykøbing Mors Købstad Herred: Morsø Sønder
Amt: Thisted Stednavn: Algade
Husstands-/familienr: 102 Nr. ægteskab: 1
Indtastningsnr: B3654 Løbenr.: 409
Ollegaard SORENSDATTER

Event(s):
Birth: Abt. 1722