DAD århus arena spørgsmål
Fra : .Kody

Dato : 26-08-02 08:46

Hejsa

Jeg har købt Wigwam biletter til København,
kan disse også bruges på fredag i Århus?

Jeg har læst på http://www.wigwamtour.dk/news/vis_nyhed.asp?id=54
men jeg synes det er lidt uklart om jeg kan bruge biletterne

..Kody

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-02 10:52

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har læst på http://www.wigwamtour.dk/news/vis_nyhed.asp?id=54
> men jeg synes det er lidt uklart om jeg kan bruge biletterne

Der står:
Alle med gyldige billetter til Wig Wam Tour i Århus kan få gratis adgang den
30. august i Arenaen.

Mvh. Rune

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-02 10:53

"Rune G" <spam(at)oncable.dk> wrote in message

> [...]
>
> Der står:
> Alle med gyldige billetter til Wig Wam Tour i Århus kan få gratis adgang

Sorry, havde ikke læst dit indlæg ordentligt...

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 26-08-02 11:58

> Jeg har købt Wigwam biletter til København,
> kan disse også bruges på fredag i Århus?

Det tror jeg ikke, at du kan.

Mvh.

Mads

Fra : .Kody

Dato : 26-08-02 12:34

Jeg har kontaktet Århus Arena.
De er selv i tvivl, men vil undersøge det
og ringe tilbage i løbet af imorgen

..Kody

Fra : René Eske Jensen

Dato : 26-08-02 15:48

"Alle med gyldige billetter til Wig Wam Tour i Århus kan få gratis adgang
den 30. august i Arenaen. Billetterne stemples ved indgangen således genbrug
på aftenen ikke kan ske, men publikum beholder billetterne. "

Især fra første afsnit fremgår det tydeligt at du KAN komme ind. Det er jo
en erstatningskoncert.

Mvh. Rene

Fra : .Kody

Dato : 27-08-02 08:34

"René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på aftenen ikke kan ske, men publikum beholder billetterne. "
>
> Især fra første afsnit fremgår det tydeligt at du KAN komme ind. Det er jo

Jeg har ringet til Århus Arena og spurgt.
Jeg kan ikke bruge mine biletter

..Kody