Vi har fået hjemmeside!
Fra : Citronmånefigur

Dato : 26-08-02 08:48

Hej alle katte og katteslaver,

nu har Jesper og Pernille endelig lavet en hjemmeside til os. De har
godtnok hverken nået at lave vores stamtavler eller
udstillingsresultater, og galleriet er også ret tyndt besat (mærkeligt
egentlig, de render rundt med kameraet hele tiden)...men hjemmesiden er
der da i det mindste.

Se mig og mine kammerater på www.garion.dk/katte - jeg har forresten
fået en ny veninde som I også kan møde på hjemmesiden!

Potedask fra Citronmånefigur (og de 3 andre skønheder)

Fra : KatjaStrofen

Dato : 26-08-02 08:54

Citronmånefigur <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41la9.21219$ww6.2159971@news010.worldonline.dk...
> Hej alle katte og katteslaver,

> Se mig og mine kammerater på www.garion.dk/katte - jeg har forresten
> fået en ny veninde som I også kan møde på hjemmesiden!
>
> Potedask fra Citronmånefigur (og de 3 andre skønheder)

Hvor er de dejlige! :) - selvom jeg ikke forstår hvordan i kan have så mange
katte til at løbe rundt om benene.. - synes 1 kræver rigeligt med
opmærksomhed *GG*

katja

Fra : Pernille Scharff

Dato : 26-08-02 09:48

Hej Katja,

vi opdagede ret hurtigt at to katte kræver mindre opmærksomhed end en -
fordi så leger de med hinanden.... Kat nr. 3 gik også meget nemt at få
ind i flokken, og nr. 4 var det slet ikke meningen at vi skulle have
haft, men vi fortryder nu ikke I går var der ingen der ville lege
med Citronmånefigur (stakkels barn) så hver gang hun fik øje på mig
begyndte hun at sidesteppe og lave lyde for at jeg skulle finde en
"fiskestang" frem og lege med hende...*SUK* - jeg tør slet ikke tænke på
hvor opmærksomhedskrævende hun ville være som alenekat *GG*

/Pernille

Fra : marianne hellemose

Dato : 26-08-02 10:55

Katja skrev
<Hvor er de dejlige! :) - selvom jeg ikke forstår hvordan i kan have så
mange katte til at løbe rundt om benene.. - synes 1 kræver rigeligt med
opmærksomhed *GG*>

Jamen det er jo netop en af de helt store fordele, ved flere
katte, de har hinanden, og uanset hvordan man vender
og drejer det så er der altså "ting" vi mennesker ikke
kan give vores katte, og jeg personligt ville hade at være
alene-menneske uden mulighed for at snakke o.s.v. med
andre mennesker, jeg tror at vi alle har brug for nogen af
samme art til at dele "ting og sager" med
--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-08-02 09:06

Miaw Citronmånefigur

Det er altså godt at jeres slaver, endelig har lavet en hjemmeside til jer

Kan du ikk lige sige til Ce'Nedra at vi oz godt ææælsker Cultura med
hindbærsmag *spinde* Måske vi kunne mødes over sådan 1 en dag.

Nå men flot side - vi glæder os til at se flere billeder

Potedask og næzenøz
Neo & Dixie
www.haarbolden.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 26-08-02 13:06

> [...]

> udstillingsresultater, og galleriet er også ret tyndt besat (mærkeligt
> egentlig, de render rundt med kameraet hele tiden)...men hjemmesiden er

Hej!

Hvor er det godt i har fået jeres egen hjemme side! Jeres nye veninde ser da
bare rigtig sød ud. Men ved du hvad? Du skulle lokke din mor og far til at
lave en gæstebog! For så skriver alle de mennesker, der ser siden, at i er
helt vildt pæne, søde, nuttede osv! Det er vi mest glde for på vores side!

> Potedask fra Citronmånefigur (og de 3 andre skønheder)

Hilsen Kashmir og Muffe

www.Miacis.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-08-02 14:35

Hej Citronmånefigur
Flot hjemmeside, ... og tror du dine slaver har plads til en mere ??? Jeg
går og keder mig lidt, plejer jo at lege med Choko...
Jeg har prøvet at lege med Jar, men han ... håber ikke han hører det her...
men han er altså lidt for klodset.
Så har jeg prøvet med Rubben, men hun er altså for snerpet... Passion vil
gerne lege, men ikke så længe. Seven synes ikke han gider..
Synes det er lidt unfair
Giv hende et stort næsenøs fra mig, siam-Fjolset..... jeg saaaaaaaavner
hende

www.tendertribes.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 28-08-02 23:43

Ja, ja, jeg er lidt sent ude, men altså.......

Ville bare sige, at det er en rigtig god hjemmeside. Alt det vigtigste er
med, på utrolig lidt plads, og overskueligheden er beundringsværdig.

Måske må Aurora og Emily få lov at skæve lidt til den, hvis de skal have
deres egen side ? (og det siger Lars, de skal *g*)

Mvh. Else.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 30-08-02 13:00

Else Gyldenkærne wrote:
> Ja, ja, jeg er lidt sent ude, men altså.......

Jeg vil så overgå dig på det punkt

> Ville bare sige, at det er en rigtig god hjemmeside. Alt det vigtigste er
> med, på utrolig lidt plads, og overskueligheden er beundringsværdig.

takker *rødmende*

> Måske må Aurora og Emily få lov at skæve lidt til den, hvis de skal have
> deres egen side ? (og det siger Lars, de skal *g*)

Jeps - skæv løs ad libitum. Det er lavet i php, og hvis det kan hjælpe
skal jeg gerne lave et kildekode-udklip med lidt ekstra
dokumentations-kommentarer til jer. Jeg må dog advare om at selve menuen
er lidt tricky til gengæld for at den kan udbygges meget hvis der er
behov for det (det er den samme jeg har brugt på www.dialogue.sdu.dk).

Vi kan også godt finde ud af at jeg laver en basisinstallation som I
bare skal lægge html-sider ind i, men så vil jeg nok godt ha lidt for
det

Endelig vil jeg sige til kommentaren om gæstebog: det blir der ikke
noget af. Vi synes ikke at besværet med at lave sikkerhed eller
verificere indlæg er det en gæstebog værd.

venligst

Jesper Brunholm

--
Garion.dk/katte/