Gratis mp3 hvor?
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-08-02 20:35

Hej!

Jeg så på et tidspunkt på ekstra bladets hjemmeside at der var 2 internet
pladeselskaber som havde en masse godt og gratis Mp3 musik liggende til fri
downloading. Problemet er jeg kan ikke finde artiklen og linksende til
pladeselskaberne.
Nogle der kender dem?

Mvh Søren C

Fra : Ulrik Kold

Dato : 25-08-02 20:58

Søren Christensen (4200) wrote:
> [...]
> downloading. Problemet er jeg kan ikke finde artiklen og linksende til

*LOL* Hvis du kan holde det til kun 2 selskaber (eller nærmere: hvis EB
kan) så vil jeg gerne se dem.

Du kan for eksempel starte med at kigge på de nedenstående, hvor det dog
ikke er alle, der er pladeselskaber:

www.viatone.com
www.mp3.com
www.mymusic.dk
www.thinnerism.com
www.thinnerism.com/apl

Jeg håber det kan gøre dig lidt gladere :)

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-08-02 22:21

"Ulrik Kold" <kold@[NOSPAM]superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.thinnerism.com
> www.thinnerism.com/apl
>
> Jeg håber det kan gøre dig lidt gladere :)

MEGET!!! )

Mange tak for hjælpen!

Mvh Søren C

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-08-02 22:24

On Sun, 25 Aug 2002 21:34:54 +0200, "Søren Christensen \(4200\)"
<SHC808@hotmail.com> wrote:

> [...]
>downloading. Problemet er jeg kan ikke finde artiklen og linksende til

http://stations.mp3s.com/stations/148/tooth_and_nail.html

Hvis man er til metal kan jeg anbefale at checke Living Sacrifice, Zao,
Extol og Lengsel. Flere af de andre er også gode, men jeg gider ikke
lige liste en masse.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : kunstner5.tk

Dato : 26-08-02 09:24

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fri
> downloading. Problemet er jeg kan ikke finde artiklen og linksende til

www.systemf3.com
www.electraum.com
www.skylaboperations.com/observatory

Hilsen
Claus Jungersen

Fra : Ulrik Kold

Dato : 26-08-02 17:17

kunstner5.tk wrote:
> www.systemf3.com
> www.electraum.com
> www.skylaboperations.com/observatory
>
> Hilsen
> Claus Jungersen

Oh ja, det er rigtigt. Undskyld, Claus, jeg havde glemt dine udmærkede
sites, hvor jeg selv har hentet et utal af numre :)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 26-08-02 18:13

> [...]
fri
> downloading. Problemet er jeg kan ikke finde artiklen og linksende til

Et lille spørgsmål. Hvor kan man læse mere om reglerne ang Mp3. Helst dansk.
Et lille hypotetisk spørgsmål. Hvis nu nogle får ondt i røven over man har
hjemmebrændte cd'er og melder en.
Hvordan i alverden skulle jeg kunne bevise musikken er fuldt ud lovligt
hentet og benyttet?

Mvh Søren C

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 26-08-02 19:02

> [...]

> downloading. Problemet er jeg kan ikke finde artiklen og linksende til

Du kunne evt starte med den nye slet-ikke-så-ringe-i-forhold-
til-det-sidste-bras-de-leverede U2 single "Electrical Storm":
<http://www.u2archive.com/electrical_storm.html>

(med en lillebitte reklamepause omkring 2:17)

Ulrik Magnusson