MS Windows
briani 27239
Mappe mangler i Windows...
Fra : TDN

Dato : 25-08-02 20:36

Jf. tidligere indlæg er jeg nået så langt at jeg har fundet ud af at grunden
til at instalationer fejler er at Windows installer er helt væk.....

Når jeg går ind i administration kan jeg se at den er stoppet og mappen den
henviser til er væk. Den skulle ligger her:

C:\WINNT\Installer\InstMsi0\MsiExec.exe /V

Hvordan er den forsvundet ? jeg har opgraderet til alt hvad der ligger som
update (Win 2000 Pro DK)

Hvordan får jeg den igen ????

Hvad sker der hvis jeg geninstaller Win 2000 igen, forsvinder alt min mail,
dokumenter, opsætning af internet m.v. ??

Hvad gør jeg ??

Mvh
Thomas

Fra : M.N.

Dato : 25-08-02 22:18

"TDN" <REMOVETHISthomas.d.nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
mail,
> dokumenter, opsætning af internet m.v. ??

Tja min er i: C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe /V, men hvad du skal gøre ved
jeg ikke.

Mogens

Fra : TDN

Dato : 25-08-02 22:36

> Tja min er i: C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe /V, men hvad du skal gøre
ved
> jeg ikke.
>
> Mogens

Her kan jeg også finde den, men jeg kan åbentbart ikke få lov at ændre i
stien i administration/tjensester/Windows Installer så den henviser dertil
og hvis jeg prøver at oprette en mappe magen til den stien henviser til
siger den at den findes.... men jeg kan ikke se den ...

Mærkligt..

Mvh
Thomas

Fra : Peter Dahl

Dato : 26-08-02 16:43

> [...]
> og hvis jeg prøver at oprette en mappe magen til den stien henviser til
> siger den at den findes.... men jeg kan ikke se den ...

Kører du med "Vis ikke skjulte filer og mapper" ? Check lige i Stifinderen.
Funktioner, Mappeindstillinger, Vis og Afmærkning i "Skjulte filer og
mapper"!

PEter