MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Daemon tools
Fra : Christian Catu

Dato : 25-08-02 20:21

Hejsa
Jeg har lige formateret min harddisk og installeret Win XP på ny. Nu kan jeg
ikke få Daemon Tools igang. Den skriver "could not find SCSI driver" nå¨r
computeren starter og inde i device manager er der et lille ! ud for
STLTH317 SCSI Controller. Tager man properties for den står der code 10
(could not start)

Nogen der kender en løsning på dette eller et lign. program jeg kan bruge?

/Catu

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-02 21:24

Sun, 25 Aug 2002 21:20:36 +0200, skrev "Christian Catu"
<catu@NOSPAMworldwidenerds.dk>:

> [...]
>computeren starter og inde i device manager er der et lille ! ud for
>STLTH317 SCSI Controller. Tager man properties for den står der code 10

Har ingen ide om det hjælper, men der skulle være en mulighed
(skader ihvertfald ikke).

Installer Aspi4all
<http://www.mediapolis.cz/vypal/download.asp?kat=ASPI>
(hvor du sikkert ikke forstår en disse).
<http://www.mediapolis.cz/vypal/down.asp?file=aspi4all.zip>

Fra : JJ

Dato : 25-08-02 22:21

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
> computeren starter og inde i device manager er der et lille ! ud for
> STLTH317 SCSI Controller. Tager man properties for den står der code 10

Lyder som om du skal installere driveren for dit scsi-kort manuelt. Download
via producents hjemmeside.

mvh
///JJ

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 26-08-02 10:27

JJ wrote:
> "Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
>
> Lyder som om du skal installere driveren for dit scsi-kort manuelt. Download
> [...]

Der bliver nok lidt svært da det er en software cont.

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail