MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
TemporaryInternetFiles
Fra : PMJ

Dato : 25-08-02 20:14

Øh, hvor gemmer mappen sig henne i windows 2000 pro?

mvh
pmj

Fra : PMJ

Dato : 25-08-02 20:46

"PMJ" <doink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Øh, hvor gemmer mappen sig henne i windows 2000 pro?

Glemte at sige, at mappen lokale indstillinger i documents and settings
heller ikke er til at finde. Men inde fra browseren kommer der ingen
fejlmeddelelser, når jeg funktioner>internetindstillinger>slet filer. Jeg
kan godt se en mappe med cookies under hver bruger. Hvad kan der være galt?

mvh
pmj

Fra : PMJ

Dato : 25-08-02 21:39

> [...]
> fejlmeddelelser, når jeg funktioner>internetindstillinger>slet filer. Jeg
> kan godt se en mappe med cookies under hver bruger. Hvad kan der være

At mappen var skjult, dumme

mvh
pmj

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-08-02 17:45

"PMJ" <doink@hotmail.com> wrote in message
> At mappen var skjult, dumme

Prøv med FCW (FileCommander Windows). En NC-klon der ikke skjuler noget. Min
personlige favorit.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen