MS Windows
briani 27239
opdaterings problem
Fra : NF

Dato : 25-08-02 19:39

Hej
jeg vil gerne opdatere min win 98 til win me - men ca 98 % inde i
opdateringsprocessen går det hel i stå - intet virker mere og jeg kan
kun slukke - når jeg starter igen er alt som før - dog kører den en
scandisk og fjerne nogle filer - men så er alt som før dette er sket 3
gang - jeg kommer ikke vidre - hvad kan jeg gøre ???

Niels

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-02 19:45

"NF" <frahm@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> scandisk og fjerne nogle filer - men så er alt som før dette er sket 3
> gang - jeg kommer ikke vidre - hvad kan jeg gøre ???

Hvorfor i alverden opdatere til ME?? ME er det mest ustabile og
fejlbehæftede system...

Så skulle du hellere opdatere til 98se eller hvis dit system kan køre XP

Fra : Gevaldi

Dato : 25-08-02 20:41

Bjarke Hansen skrev:

> Hvorfor i alverden opdatere til ME?? ME er det mest ustabile og
> fejlbehæftede system...

Tydeligvis kender du ikke Windows ME.

Jeg har kørt med ME på fire pc'er i halvandet år
uden problemer af nogen art og har lige installeret
den på endnu en maskine, så din udtalelse skal nok
tages med "et gran salt", da du åbenbart ikke ved
hvad du snakker om, for den er akkurat lige så stabil
som 98'eren. Det er simpelthen bare et spørgsmål om
at få de rigtige drivere og så ellers få optimeret systemet.

Skulle jeg endelig "nedgradere" til en anden version, så
blev det til Windows 2000, da jeg efter at have læst om
alle de problemer alle skribenterne her i denne ng har med
XP ikke mener det er værd at røre ved, da man kommer
til at bruge mere tid på at få det til at fungere end man
kommer til at bruge computeren til andre formål.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-08-02 12:02

Du har vist ikke læst særlig godt da det er forsvindende få der har
nogen videre problemer.
Husk når du læser en gruppe som denne at det i stort set kun er folk
der har problemer der poster (bortset fra svar).
I forhold til hvor ny WIN XP er, er der få postninger. Du skulle se
antallet da WIN2000 var ny.