Skærme
Fijala 3554
Råd til køb af fladskærm
Fra : Omar Diemer

Dato : 25-08-02 19:47

Hej,
Jeg overvejer at købe en fladskærm - og vil godt have nogle gode
anbefalinger/erfaringer.
Den skal være billig, men med en OK kvalitet.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-08-02 22:36

"Omar Diemer" <okd@email.dk> wrote in

> Hej,
> Jeg overvejer at købe en fladskærm - og vil godt have nogle gode
> anbefalinger/erfaringer.
> Den skal være billig, men med en OK kvalitet.

Jeg har ikke lige nogen bestemt eller specielt billig skærm i tankerne,
men hvis du ønsker at se film / spille 3D spil på den, så vil det være
en god ide med en skærm en lav responstid - gerne omkring de 25-30 ms.
Ellers kan du risikere at opleve trailing ved hurtige bevægelser.

Flemming

Fra : Henrik Larsen

Dato : 26-08-02 17:34

Jeg vil yderligere anbefale dig at chekke skærmen for pixelfejl, INDEN du
betaler for den, producenterne har nogle vanvittige regler med at de
accepterer indtil flere pixelfejl, alt efter hvor mange der er på skærmen og
hvor de sidder. ( For mig at se, svarer det til at man accepterer et
stenslag i en ny bil's forrude, bare den sidder i passagersiden )

Henrik.

Fra : Lennart

Dato : 27-08-02 00:33

"Henrik Larsen" <henrik@larsen.dk> wrote in message
> [...]
> hvor de sidder. ( For mig at se, svarer det til at man accepterer et
> stenslag i en ny bil's forrude, bare den sidder i passagersiden )

Alternativt kan man købe den på nettet og derefter benytte sig af
returretten.

MVH
Lennart