MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Der kunne ikke opnåes adgang til Windows i~
Fra : TDN

Dato : 25-08-02 18:18

Nu kan jeg ikke mere installere programmer, jeg får ovenstående
fejlmeddelelse.

Jeg kører Win 2000 Pro med alle opdateringer installeret dog excl.
Servicepack 3 da den ikke er på DK endnu.

Jeg har læst på Microsofts hjemmeside om jeg kunne finde noget om fejlen og
jeg har prøvet at geninstallere servicepack 2 uden held.

Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan gå ind og se noget om Windows
Installer i Win 2000 Pro.

Er der nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak.

Fra : Madsen

Dato : 25-08-02 18:44

TDN skrev:

> Nu kan jeg ikke mere installere programmer, jeg får ovenstående
> fejlmeddelelse.

Får du også fejlen hvis du er logget ind som administrator, eller
det er du måske allerede?

Madsen.

Fra : TDN

Dato : 25-08-02 20:02

"TDN" <REMOVETHISthomas.d.nielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan jeg ikke mere installere programmer, jeg får ovenstående
> fejlmeddelelse.

Jeg kan tilføje at loggen ser sådan ud :

Beskrivelsen for hændelses-id ( 1015 ) i kilden ( MsiInstaller ) blev ikke
fundet. Den lokale computer har muligvis ikke de nødvendige oplysninger i
registreringsdatabasen eller DLL-meddelelsesfiler til at vise meddelelser
fra en fjerncomputer. Følgende oplysninger er en 0x80040154; (NULL); (NULL);
(NULL); (NULL); (NULL).

Ved ikke om det kan hjælpe...

Mvh
Thomas