Kat / hund
Fra : Jørgen B

Dato : 25-08-02 14:34

Hej

Jeg har haft hunde de sidste 30 år, den sidste døde af alderdom.

Jeg har nu fået et 1½ år, hun kat, som jeg har haft i 9 dage nu.
Jeg kunne godt tænke mig at anskaffe mig en unghund, (han/hun)
men ved ikke hvad katten siger til det.
Er der nogen der har nogen gode idéer hvordan man kan
sætte dem sammen. ?

på forhånd tak

Jørgen

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 25-08-02 15:54

Da vi kom hjem med vores kat, fik de lige lov til at snuse hurtigt til
hinanden (jeg holdt hunden og min kæreste holdt killingen) og vores hund (en
han schæfer) knurrede lidt ad den stakkels lille killing, derefter blev
hunden lukket ud i køkkenet så katten kunne kigge sig omkring for sig selv
og efter ca. 2 timer lukkede vi hunden ind igen de snuste lidt til hinanden
og så gav vores hund killingen et par slik og siden har de passet godt på
hinanden, når der er 2 katte som er op og tottes står han ude ved hækken,
lige for at kontrollere at det ikke er vores kat der har problemer.

Jeg tror nu ikke at katten vil have noget problem med at du kommer hjem med
en hund, dog kan de blive meget fornærmet men det går over igen, for ikke at
nævne jaloux.

Mvh
H. Hvidberg

www.toyota-forum.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 25-08-02 19:13

Hej Jørgen.

Jeg ville nu vælge at lade katten falde rigtig godt til først, så den var
tryg ved dig
før den skulle introduceres til en hund.

Venlig hilsen
Bente