Hurra, jeg har fået omvendt min mor!
Fra : Elwarth

Dato : 25-08-02 14:30

Hej alle

Jeg bliver lige nødt til at dele min glæde med jer. Mine forældre har
mildest talt ikke det samme syn på at have kat, som jeg har. De har altid
fodret med "skodfoder" fra supermarkedet, og katten har stort set levet af
Pussi dåsemad hele livet. Men i dag lykkedes det mig at overbevise min mor
om, at hun skulle til dyrehandleren og købe foder. Det argument, hun bed på
var, at man godt kan lade den leve af tørfoderet og kun give vådfoder som
guf/en enkelt gang om dagen. Hun var nemlig ved at være desperat over lugten
af dåsemaden, både resterne i skålen og når hun smed rester i
skraldespanden. Så fik hun selvfølgelig også lige resten af smøren om
dårligt foderoptag, pris, urinvejsproblemer osv. med "skodfoderet".
Nu mangler jeg bare at overbevise hende om, at han skal til dyrlægen og
vaccineres. Og i det hele taget skal til dyrlægen, når han fejler noget, i
stedet for at "lade ham klare det selv".
Men nu er første skridt taget

Venligst
Dorthe

Fra : Jette

Dato : 25-08-02 17:30

"Elwarth" skrev:
[klip]
> [...]
> vaccineres. Og i det hele taget skal til dyrlægen, når han fejler
noget, i
> stedet for at "lade ham klare det selv".

Bravo Dorte! Du kan roligt være stolt af dig selv

Mvh. Jette

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 25-08-02 17:53

Mange bække små...