MS Windows
briani 27239
StyleXp
Fra : gubbi

Dato : 25-08-02 14:39

Hej alle sammen!

"The installation key is invalid.
D:\Source\TGTSoft\Common\tgtSec\tgtSecprovider.cpp( 591) : 0xC0040409"

dette er den fejlmelding jeg får når jeg prøver at installere StyleXP!
Programmet har tidligere været installeret på min pc!

Er der en måde hvorpå man, uden problemmer kan installere programmet
igen?

På forhånd tak
Anders Larsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Nostr@

Dato : 25-08-02 15:46

Hejsa

Det problem har jeg også haft.
Det er højst sansynligt fordi du har prøvet med en crack som ikke virker.
Prøv evt. at køre denne patch ( http://www.themexp.org/tgtsoft/patch.zip ),
og se om det virker......det gjorde det for mig.
--

Nostr@

Fra : gubbi

Dato : 30-08-02 17:22

Tak for svaret Nostr@.

Det løste problemet ganske godt, og undskyld jeg først besvare indlægne
nu, jeg har ikke haft tid til at tjekke om der var nogen besvarelser.

Mange Venlige Hilsener
Anders Larsen

http://www.kandu.dk/