Lidt om 3210
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 19:53

Hejsa!

Har lige fået 2 Nokia 3210 ind af døren :)

Så er det jo jeg overvejer at skifte min Audiovox ud med sådan en
karl.

Jeg ønsker dog at benytte Telmore, dvs. hvordan låser jeg telefonen
op. Kræver det et kabel (hvilket - hvor finder jeg det billigst)?
Kræver det noget softwar (hvad), og hvad kræver det ellers?

Jeg kunne godt tænke mig en vibrator, hvordan sætter jeg sådan en i,
og hvor finder jeg den billigst?

--
På forhånd tak!
/Lasse

Snup en gratis kold fra kassen:
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 19:58

Derudover...

Er det på nogen måde muligt at komme "ind" i telefonen uden et
SIM-kort? Selvfølgelig kan man ikke ringe, men kan man komme ind og
"pille" :)
--
venligst

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-02-01 22:56

www.cellularphonezone.com

http://mobile.box.sk

www.blue-backlight.de

Fra : bebjo

Dato : 20-02-01 09:40

> [...]
> Kræver det noget softwar (hvad), og hvad kræver det ellers?
>
> Jeg kunne godt tænke mig en vibrator, hvordan sætter jeg sådan en i,

Kabel og vibrator hos http://www.mobiltricks.dk/
vejl. hos http://www.nokiauk.f2s.com/

--bebjo