Frontpage 2002 problem?
Fra : rea721

Dato : 25-08-02 12:47

Hej gruppe
Jeg har lavet en lille hjemmeside som et forsøg, og det lykkedes ikke
rigtigt. Der er 9 billeder der ikke bliver vist rigtigt (vises slet ikke) på
siden, hvorimod andre virker fint. Alt er lavet i FP2002 og uploadet med
LEAP-FTP. Det drejer sig om http://www.721.dk som hostes på
http://www.b-one.nu Er der nogen der kender til en løsning på problemet?

Det virker naturligvis perfekt når jeg laver et preewieuw på min egen
putter. Jeg har uploadet / slettet og re-uploadet flere gange, også med
forskellige billeder.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-08-02 13:53

Brug ikke mellemrum i filnavne.
Check at case er korrekt.
Når du gemmer i PhotoShop så husk at sætte den til at bruge endelse i
lower case. Bruger du for gammel en version af PhotoShop til dette kan
jeg anbefale en opgradering.

Fra : rea721

Dato : 25-08-02 14:01

Jens Peter Karlsen wrote:

> Brug ikke mellemrum i filnavne.

Ok, det må jeg lige checke.

> Check at case er korrekt.

Jeps.

> Når du gemmer i PhotoShop -snip-

Biip.... Jeg bruger ikke PhotoShop Du forveksler nok mit indlæg, men jeg
kigger på de andre ting, måske mit problem ligger der.
Tak

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-08-02 06:33

Næh, jeg så blot på .JPG endelsen som er et typisk Photoshop problem.

Fra : rea721

Dato : 25-08-02 15:22

rea721 wrote:

-snip-
> Det virker naturligvis perfekt når jeg laver et preewieuw på min egen
> putter. Jeg har uploadet / slettet og re-uploadet flere gange, også
> med forskellige billeder.

Ser ud til at problemet er løst..... har lige lavet et par forsøg, og
problemet lå åbenbart i at jeg brugte æø og å i filnavnene... når det bliver
ændret, virker det som det skal.