Hvilket Metallica-album?
Fra : _Moerch

Dato : 25-08-02 12:34

Hej NG!
Jeg leder efter et specielt Metallica album. Det drejer sig om 3 cd'er i et
sandfarvet cover. Kan I hjælpe med titlen?

PFT

Mvh
_Moerch

Fra : Martin Helbo

Dato : 25-08-02 12:43

"_Moerch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej NG!
> Jeg leder efter et specielt Metallica album. Det drejer sig om 3 cd'er i
et
> sandfarvet cover. Kan I hjælpe med titlen?

Det er boxsettet Live Shit: Binge & Purge du snakker om. Det er et boxset
bestående af tre videoer (to koncerter) og en tripple CD (1 koncert) samlet
i en stagebox. Plus en bog med koncert billeder.
Selvom den er fra 1993 burde du stadig kunne skaffe den, evt. brugt, men man
skal være lidt hardcore fan for at købe svinet da den ikke ligger i den lave
prisklasse.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : _Moerch

Dato : 25-08-02 14:04

Tak tak

Mvh
_Moerch

Fra : Brian K

Dato : 04-09-02 22:40

"_Moerch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
> Jeg leder efter et specielt Metallica album. Det drejer sig om 3 cd'er i
et
> sandfarvet cover. Kan I hjælpe med titlen?

Hej

live shit er titlen

er desværre udgået i Danmark (europa)

kan skaffes som import i din lokale pladepusher

Ca pris 1000 kr

evt prøv musikhjørnet i taastrup

mvh
brian