En spring tur
Fra : Jørgen B

Dato : 25-08-02 11:46

En spring tur.

Nu har jeg haft min 1½ år kat i kun 8 dage.
I dag sov jeg længe på gr. af dårlig ryg, jeg stop op kl. 10 og ville
give pjevs mad, men ak hvor er du henne ?
Jeg søgte i hele huset, og prøvet at rasle med madskålen
for at lokke hende frem, men ak hun var væk.

Jeg har ellers i nogen dage trænet med hende i en H sele i have,
hvis der en dag hun skulle smutte ud, så ville hun kunne
kende haven og måske komme tilbage.

Jeg have et vindue i køkkenet som stod åben ca. 12 cm.
med persienne for, lige uden for er der et voiler der er
ca. 2 meter høj, den vej have hun brugt, og her ved 12 tiden, stop hun nu og
gerne ville ind og have noget mad.

En spring tur søndag morgen.

hilsen Jørgen Bodholdt

ps. mens jeg skrev dette var hun smuttet ud igen da jeg lige var i
køkkenet for at hente noget, jeg fik henne lokket ind, og lukke vinduet.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 25-08-02 15:31

Hej
Det var da godt at du havde vist hende haven så hun selv kunne finde ind
igen. Min mand brugte 1 time sent i aftes til at indfange vores ene siameser
Chip som pludselig havde fundet en udvej fra terrassen, som ellers er hegnet
ind. Han (altså Chip) sprang rundt i naboens have og havde det vældigt
sjovt, men han kom da ind til sidst.
Hilsen Vibeke