en tur i toilettet
Fra : Martin Hughes

Dato : 25-08-02 10:56

hej med jer!
Ja jeg synes lige jeg ville fortælle en lille historie
Vores to katte synes det er dejligt at sidde på toiletbrættet og kigge på os
når vi vasker hænder eller står og smukkeserer os på badeværelset. Jeg har
en gang måtte gribe Zulu i et spring op toilettet, hvor brættet ikke var
slået ned, så vi ber altid vores gæster om at slå brættet ned.

Men men men her til morgen var der en overnattende gæst der glemte, og vupti
så hoppede Yatzy op og landede med begge forben i toilettet.
Hun kom hurtigt op igen og jeg kom løbende for at prøve at undgå at der kom
vand i hele lejlighed. Men det var for sent! Og i min kamp efter at fange
hende for at frottere det værste vand væk gled jeg i vandpyt og har nu fem
blå mærker

Hvem var der sagde noget om tortie-piger? For jeg har nemlig to stk.

Hilsen Kari (og en noget skræmt killing)

Fra : Broxgaard

Dato : 25-08-02 11:31

> [...]
> blå mærker
>
> Hvem var der sagde noget om tortie-piger? For jeg har nemlig to stk.
>
> Hilsen Kari (og en noget skræmt killing)

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* godt at der ikke skete mere med
katte.

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : marianne hellemose

Dato : 25-08-02 11:59

Hej Kari
*GG* jeg tror at de fleste af os har prøvet det, jeg har
også jævnligt besøg af "katte-løse" mennesker, som også
glemte at lukke, i første omgang løste jeg det ved at købe
et klistermærke på en udstilling, siden hen har jeg lavet dem selv på
"puteren" * HJÆLP vi kan ikke svømme
luk låget og så et killingebillede* i starten satte jeg det
både på væg over toilettet og på undersiden af låget,
nu har folk efterhånden lært det, så der er kun det på
væggen, hvis der skulle komme nogen "helt" fremmede

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Martin Hughes

Dato : 25-08-02 14:50

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Det kunne være jeg skulle prøve det
Specielt her i varmen er de rigtigt meget ude på badeværelset, fordi det er
det køligste rum. Men jeg har nu ikke lyst til at se flere killinger i
kummen

Kari