Grænser?
Fra : Tomgirl

Dato : 19-02-01 19:24

I mit forsøg på at stoppe fnidder-fnadder, mundhuggeri m.m., og på at få
drejet emnerne over på det, denne gruppe egentlig handler om, SEX: Grænser.
Nogle har meget smalle grænser, andre har stort set ingen. Jeg hører til
sidstnævnte. Nogle er kun til missionærstillingen med slukket lys,
nedrullede vinduer og lukket dør... andre til et hurtigt blowjob i
elevatoren mellem øverste og nederste etage.

Hvad danner grænser? Er det opvækst? Gener? Samfund/omgivelser? Jeg har haft
en meget tryg og rolig opvækst med kærlige forældre. Vi snakkede ikke
specielt meget om sex, og var ikke specielt frigjorte. Alligevel er jeg
meget frigjort i dag, og bestemt ikke til missionærstillingen i sengen. Det
udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse? Har
I snævre eller vige grænser?

Knus

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
Website: http://home19.inet.tele.dk/tomgirl/

Fra : Kirstine

Dato : 19-02-01 20:13

In article <96roav$8dr$1@news.inet.tele.dk>, quincy_md@hotmail.com
says...

Hej Allan

> [...]
> meget frigjort i dag, og bestemt ikke til missionærstillingen i sengen. Det
> udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Hammer spændende oplæg Og i nogles øjne sikkert på grænsen af, hvad
der er meningen med dss. Men ikke i mine, so here goes :

Tjah - jeg mener nu ikke, at det faktum, at dine forældre ikke swingede i
gardinerne og havde heftig elskov på kaffebordet, mens du var tilstede
beviser, at omgivelserne er uden indflydelse. Det beviser blot IMO, at
der er enormt meget andet end lige ens primære relationer, som har
indflydelse. Hvis ikke du havde fået input, oplevelser og sanseindtryk
udefra, så ville du jo aldrig have opdaget, hvor meget ens seksualitet
egentligt kan rumme.

> Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse? Har
> I snævre eller vige grænser?

Jeg har nok ret snævre grænser. Ikke forstået sådan, at jeg ikke gider
eller tør andet end missionærstillingen med lyset slukket. Men jeg kan
godt få spændt ben for min egen lyst med bekymringer og tanker omkring
det, som jeg har lyst til. Hvis det ellers giver mening Og når man er
tryghedsnarkoman på det plan, som jeg er, så skal der sørme noget til at
sætte fut i en *G*

Jeg kan ikke rigtigt sætte fingeren på en oplevelse, som har betydet, at
jeg har sat en grænse - men jeg kan fortællle om en oplevelse, som
nedbrød en grænse. Spøjst nok netop i forhold til det med at have lyset
slukket. Efter at have boet sammen i omkring 6 måneder stod min kæreste
en dag ude foran badeværelsesdøren. Indtil da var det lykkedes mig at
suse direkte fra badet og ind og tage tøj på, og jeg insisterede på at
have lyset slukket, når vi elskede. Og nu ville han sq se giraffen...

Efter den episode, som resulterede i hed elskov - midt om dagen sq -
har vi faktisk altid lyset tændt. Så dér blev der i hvert fald rykket en
grænse for mig....heldigvis *S*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tomgirl

Dato : 20-02-01 20:05

Hej Kirstine *S*.

> Hammer spændende oplæg

Taaak *S*.

>Og i nogles øjne sikkert på grænsen af, hvad
> der er meningen med dss. Men ikke i mine, so here goes :

Hvordan kan det være på grænsen af, hvad der er meningen med dss? Hvis nogle
skulle mene det, så står jeg helt af. Så ville jeg simpelthen ikke fatte en
brik af det hele *S*.

> Tjah - jeg mener nu ikke, at det faktum, at dine forældre ikke swingede i
> gardinerne og havde heftig elskov på kaffebordet, mens du var tilstede
> beviser, at omgivelserne er uden indflydelse.

Puha... sikken et syn *GG*. Jeg ville nu helst være fri *G*.

> [...]
> Efter den episode, som resulterede i hed elskov - midt om dagen sq -
> har vi faktisk altid lyset tændt. Så dér blev der i hvert fald rykket en

*SS*! Lyder fantastisk! En eks var så genert, at når hun f.eks. slikkede
mig, så skulle det enten være bælgragende mørkt, være i en 69'er eller
foregå under dynen, så jeg ikke kunne se hende. Det hæmmede mig en del, for
IMO er der intet syn frækkere end en pige, der er ved at slikke en. Men hun
havde åbenbart en grænse det, og det respekterede jeg selvfølgelig. Vi havde
jo et skønt sexliv alligevel.

Knus
Allan

Fra : René Hjorth

Dato : 20-02-01 22:02

Tue, 20 Feb 2001 20:05:07 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Allan,

> [...]
>foregå under dynen, så jeg ikke kunne se hende. Det hæmmede mig en del, for
>IMO er der intet syn frækkere end en pige, der er ved at slikke en.

Jeg tror at det afhænger at hvad rutinen er - vi plejer at dyrker sex
i massere af lys m.m., så når vi en sjælden gang imellem dyrker sex i
komplet mørke... synes jeg at det er helt utroligt liderligt!!

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kirstine

Dato : 20-02-01 22:15

In article <96ugh9$2fl$1@news.inet.tele.dk>, quincy_md@hotmail.com
says...

Hej Allan

> [...]

> skulle mene det, så står jeg helt af. Så ville jeg simpelthen ikke fatte en

Det var bare en småsur bemærkning fra mig - og den undskylder jeg hermed
*S* Jeg havde lige et dårligt øjeblik.

>SNIP om forældre og kaffeborde

> Puha... sikken et syn *GG*. Jeg ville nu helst være fri *G*.

Også her *G*...jeg tror faktisk ikke, at jeg ville tro på, at mine
forældre nogensinde har dyrket sex, hvis det ikke lige var fordi, at jeg
rent faktisk eksisterer. Selvom det jo heller ikke behøvet at bevise en
pind

> [...]

> havde åbenbart en grænse det, og det respekterede jeg selvfølgelig. Vi havde

Jeg er efterhånden nået til det punkt, hvor jeg også finder megen nydelse
i at kunne se min kæreste - øjenkontakt under elskov er blevet noget, som
virkeligt kan sætte gang i mig. Sådan at kunne se i hans ansigtsudtryk,
at han virkeligt er tændt og bare nyder - det er ren guf!

Min kæreste følte sig også ret hæmmet af mig i starten. Og ligesom dig,
så gør han meget ud af at respektere mine grænser. Men han er samtidigt
også meget opmærksom på, at mine grænser kan flyttes, hvis han hele tiden
sørger for, at jeg føler mig tryg ved at give slip.

Og så tænder han også helt klart på at kunne se mig, når vi dyrker
oralsex - til gengæld er han ikke så vild med, at naboerne et par gange
har fået et gratis show ud af det, fordi vi i kampens hede har glemt alt
om at rulle vinduer og persienner ned *G*

Jeg kom faktisk til at tænke på noget andet i forbindelse med dit indlæg;
nemlig omgivelserne måske ikke har så meget indflydelse på, hvordan vi
får vores grænser - men mere på, hvor meget vi selv synes, at vores
grænser er okay....hvis du forstår

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Sott

Dato : 19-02-01 21:18

Hej Allan :0)

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad danner grænser? Er det opvækst?

Det tror jeg er gældende - i hvert fald til dels.

> Gener?

Det ved jeg virkelig ikke - men der er vel ting, der kan spille ind. Så som
at der kan være fordele ved bestemte stillinger, hvis Spillemanden er skæv i
en eller anden retning *GG* Eller hvis man har bagoverbøjet livmoder og
gerne vil være gravid *G*
Arj - jeg har virkelig ingen forudsætninger for at udtale mig om dette

> Samfund/omgivelser?

Ja - Hvorfor ikke?
Vi er vel meget prægede af det omkringliggende samfunds generelle
"opfattelse" af dette og hint.
Lige pt er det jo nærmest blevet standard, at alle skal dyrke analsex.
Personligt finder jeg det yderst dejligt, men at der er unge mennesker, der
nærmest føler sig "tvunget" til at gøre det, fordi "det gør man" - det er
IMO lidt trist.

> [...]
Det
> udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Hmmm... og jeg har haft en yderst turbulent opvækst, og jeg er til så meget
*G*
Til gengæld har jeg fundet ud af, at skønt jeg kan tale med om sex stort set
hvorsomhelst, nårsomhelst - så har jeg en barriere, når det kommer til
"fræk" tale. Hmmm...

> Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse?

Jeg ved ikke lige, hvad du mener her.

>Har I snævre eller vige grænser?

Jeg betragter mig selv som havende vide grænser - men jeg ved godt, at hvis
du så nævner partnerbytte, orgier, nudiststrande, sex med samme køn og sex
offentlige steder... så er det ikke lige mig. Så måske er det blot mine
grænser for hvad to kan finde ud af sammen, der IMO er vide.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : René Hjorth

Dato : 19-02-01 22:02

Mon, 19 Feb 2001 19:23:56 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Tomgirl,

>Hvad danner grænser? Er det opvækst? Gener? Samfund/omgivelser? Jeg har haft
>en meget tryg og rolig opvækst med kærlige forældre.

Jeg tror mere at du sætter dine grænser fra ung ét sted (hvor de i
stor stil er sat af andre), og derefter vælger at flytte dem
efterhånden som din egen seksuallitet udvikler sig.

Så hvis din udvikler sig, vil det afgjort også flytte dine grænser.

>Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse? Har
>I snævre eller vige grænser?

Jeg mener at jeg har ret vige grænser; og de grænser jeg har består
den dag i dag: fysisk vold, fækalier og børn er grænserne jeg altid
har haft og grænser jeg simpelthen ikke har lyst til at overskride.

Derudover er der selvfølgelig massere af ting jeg blot ikke tænder på,
men som er indenfor mine grænser, og en dage måske skal prøves?

Sex med en pige/kvinde var engang én af dem der skulle prøves

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomgirl

Dato : 20-02-01 20:10

Hej René! *S*

> Jeg tror mere at du sætter dine grænser fra ung ét sted (hvor de i
> stor stil er sat af andre), og derefter vælger at flytte dem
> efterhånden som din egen seksuallitet udvikler sig.

Det har jeg også en tendens til at tro. I hvertfald er der ingen tvivl om,
at ens grænser er flydende... de flytter sig konstant. Nogle gange i den
éne, andre gange i den anden retning.

> Jeg mener at jeg har ret vige grænser; og de grænser jeg har består
> den dag i dag: fysisk vold, fækalier og børn er grænserne jeg altid
> har haft og grænser jeg simpelthen ikke har lyst til at overskride.

Undskyld min uvidenhed her, men fækalier... hvad i alverden er det???

> Sex med en pige/kvinde var engang én af dem der skulle prøves

*SS*! Skægt, at jeg lige nu går og tænder på tanken om at have sex med en
anden mand. Det er vist en grænse for mig, der bare skal prøves *S*.

Knus
Allan

Fra : Tomas O.

Dato : 20-02-01 20:39

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:96ugh9$2fl$2@news.inet.tele.dk...

Fækalier=lort

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomgirl

Dato : 20-02-01 20:43

> Fækalier=lort

Okay, så var mine bange anelser rigtige alligevel

Hilsen
Allan

Fra : René Hjorth

Dato : 20-02-01 22:04

Tue, 20 Feb 2001 20:10:06 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Allan,

>Undskyld min uvidenhed her, men fækalier... hvad i alverden er det???

Afføring - "kaviar", på tysk...

>*SS*! Skægt, at jeg lige nu går og tænder på tanken om at have sex med en
>anden mand. Det er vist en grænse for mig, der bare skal prøves *S*.

Tjaeh, jeg prøvede denne grænse engang for mange år siden, altså at
dyrke sex med en pige/kvinde, og kan ikke just påstå at det gav mig
nogle særlig værdifulde oplevelser.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 19:58

Tomgirl skrev i en meddelelse news:96ugh9$2fl$2@news.inet.tele.dk...

Hej Allan

Rene´ skrev:

> *SS*! Skægt, at jeg lige nu går og tænder på tanken om at have sex med en
> anden mand. Det er vist en grænse for mig, der bare skal prøves *S*.

Hvis det ikke er at gå for tæt på, hvad har du så forestillet dig?

--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Tomgirl

Dato : 22-02-01 20:22

Hej søde Hanne *S*

> Hvis det ikke er at gå for tæt på, hvad har du så forestillet dig?

Du går skam overhovedet ikke for tæt på *S*. Jeg forestiller mig, at jeg er
sammen med et par... d.v.s. en mand og en kvinde. Jeg drømmer jo om at føle
mig som en kvinde, og noget af det sidste, som jeg ikke har prøvet, er at
have sex med en mand. Jeg føler, det vil være lettere for mig, hvis der også
er en kvinde til stede... for ligesom at lægge en feminin følelse over det
hele. Derudover tænder tanken om, at en kvinde ser mig have sex med en mand,
mig enormt meget. Jeg kunne sikkert sagtens finde en mand, der ville "tage
min mødom" *S*, men dels er det min første gang så jeg er meget påpasselig,
dels vil jeg finde det helt rette par. Jeg har forsøgt at lede, og har haft
kontakt med 2 par, men det ene par var ikke for mig, det andet par tvivler
jeg stærkt på. Men jeg er i det mindste kommet så langt, at jeg erkender
overfor mig selv, at jeg VIL prøve det. Og det alene er faktisk en meget,
meget stor ting for mig *S*.

Knus

Ally (som jeg kaldes *S*)

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 22:48

Tomgirl skrev i en meddelelse news:973or6$nt1$1@news.inet.tele.dk...

Hej Ally *S*

> [...]
> overfor mig selv, at jeg VIL prøve det. Og det alene er faktisk en meget,

Det kan jeg godt forstå *S*. Det er et stort skridt at føre sine
fantasier ud i livet, når de er så grænseoverskridende som din
er for dig.

Jeg tænker lidt på, hvorfor du så gerne vil have, der skal være en
kvinde tilstede udover, at det tænder dig, at en kvinde ser på.
Tror du, det vil få dig til at føle dig mere som den kvinde, du gerne
ville være, at kigge på en kvinde, mens det sker?

Du har ret i, at det ikke vil være svært ved at finde en mand,
der gerne vil tage dig, specielt vil en mand sikkert nyde, at
det er din første gang.
Der er masser af mænd på Nettet, der gerne vil være sammen
med mænd. Ikke kun bøsser, også mange bifile.

Det er godt, du er påpasselig. Når jeg og min kæreste skal møde
andre mænd, laver vi altid en aftale om at mødes et neutralt
sted først. Dels for at snakke med ham for at se, om kemien
mellem os passer, så vi får lyst til at gå videre. Dels for ikke at
komme ud for en psykopat. Det kan nu nok være svært at
bedømme, for jeg ved fra andre, at de kan være så tiltalende,
at de er svære at gennemskue. Men vi er jo to til at bedømme
ham.

Jeg håber, det lykkes for dig at finde de rette mennesker, du
skal bare være forberedt på, at det kan tage sin tid. Men vær
kræsen! Det skulle meget gerne være en god oplevelse, der
måske giver dig lyst til at prøve igen *S*.

Har du så meget lyst til at være kvinde, at du har overvejet operation?

Knus og kærlige hilsner
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Men derfor er der nu ikke noget i vejen med at drømme *S*

Fra : Tomgirl

Dato : 23-02-01 19:53

> Hej Ally *S*

*SMS*! Hej Hanne!

> [...]
> Tror du, det vil få dig til at føle dig mere som den kvinde, du gerne
> ville være, at kigge på en kvinde, mens det sker?

Ja, det tror jeg faktisk. Jeg vil føle det mere "legalt", mere feminint,
hvis en kvinde ser på mig imens. Jeg gør jo så det, som det normalt er
kvinder, der gør. Det vil også tænde mig enormt at vide, at en kvinde ser
mig gøre det med en mand... fordi jeg gør det, som hun normalt gør ved ham.
Svært at forklare, men følelsen er meget stærk.

> [...]
> det er din første gang.
> Der er masser af mænd på Nettet, der gerne vil være sammen
> med mænd. Ikke kun bøsser, også mange bifile.

Ja, det har jeg opdaget. Både dating.dk og scor.dk har masser. Så hvis jeg
ville, kunne jeg sagtens få taget min "mødom" (*S*) med en mand alene. Men
jeg VIL være sammen med et par og ikke kun en mand, for når det er første
gang for mig, så vil jeg ikke nøjes med reserve-løsningen.

> [...]
> bedømme, for jeg ved fra andre, at de kan være så tiltalende,
> at de er svære at gennemskue. Men vi er jo to til at bedømme

Lyder rigtigt fornuftigt. Jeg mødte jo et par lige før jul, netop på et
offentligt sted (en café i København). Og det gik fantastisk godt. Vi gik
utroligt godt i spænd sammen, og mine fantasier passede som hånd i handske
med deres. De tændte på at dominere, og jeg tændte på at blive domineret.
Hun tændte på at se to mænd sammen, og det var jo dét, der var pointen for
mig. Efter en måneds tid, hvor det endnu ikke havde været muligt at finde en
dag, hvor vi alle kunne, var jeg begyndt at blive utålmodig. Jeg fik så at
vide, at han var gift, bare ikke med hende, der var med på caféen, og at det
kun var 2. gang, de mødtes den dag på caféen. Det brød jeg mig ikke om. Så
jeg valgte at droppe ud af det, fordi jeg følte pludselig, at det, vi havde
til fælles, var røget på gulvet. Så har jeg haft kontakt med et andet par,
men det tyder heller ikke på at blive til noget. Var man pige, så var det
her jo MEGET nemmere, for hvormange par søger ikke en pige til en trekant???

> [...]
> kræsen! Det skulle meget gerne være en god oplevelse, der
> måske giver dig lyst til at prøve igen *S*.

Tak søde! Det er sødt af dig. Jeg håber enormt, og jeg tænker så enormt
meget på det, at det er ved at drive mig til vanvid. Men hellere være
tålmodig, så jeg finder de rette.

> Har du så meget lyst til at være kvinde, at du har overvejet operation?

Nej, aldrig! Det er der flere årsager til. For det første, og den primære
årsag: Ved en operation bliver man IKKE kvinde. Man kan aldrig skifte køn.
Man kan nærme sig det andet køn, men er man først født i det ene køn, kan
man ikke skifte. Dem, der gør det, ender med at blive enten feminine mænd
eller maskuline kvinder, og skal spise hormorner resten af deres liv. For
det andet, så egner jeg mig heller ikke til det. Af væremåde, udseende,
sprog osv. er jeg mand. Så selvom min sjæl måske er kvindelig, så er min
krop det ikke. Jeg vil aldrig kunne acceptere, at jeg er født som mand, men
jeg kan lære at leve med det.

Knus

Ally *S*

Fra : Hanne L

Dato : 01-03-01 08:23

Tomgirl skrev i en meddelelse news:976bhn$ek3$1@news.inet.tele.dk...

Hej Ally *S*

> [...]
> mig gøre det med en mand... fordi jeg gør det, som hun normalt gør ved ham.
> Svært at forklare, men følelsen er meget stærk.

Det bliver i hvert ikke kun rå mandesex, når det sker på den måde,
du beskriver. Og så er det nemmere at identificere som med en
kvinde, når man kan se en lige foran sig, tror jeg.

> [...]
> jeg VIL være sammen med et par og ikke kun en mand, for når det er første
> gang for mig, så vil jeg ikke nøjes med reserve-løsningen.

Det skal du bestemt heller ikke. Halve løsninger fører kun til, at
man får det dårligt bagefter, og det er jo ikke meningen. Så hold
fast i din oprindelige beslutning. Det skal nok lykkes en dag *S*.

> [...]
> jeg valgte at droppe ud af det, fordi jeg følte pludselig, at det, vi havde

Man skal ikke dominere andre mennesker, når man selv kun har
mødtes to gange. Det er helt vildt! Dominans er en tillids- og
tryghedsssag, der ikke opstår så hurtigt. Det lyder ikke, som om de
havde meget indsigt i dominans.
Det er ikke det samme som, at I ikke kunne have haft en god seksuel
oplevelse sammen på en anden måde. Men jeg forstår din ulyst til at
involvere dig med så nyt et par.

> Så har jeg haft kontakt med et andet par, men det tyder heller ikke
> på at blive til noget. Var man pige, så var det her jo MEGET
> nemmere, for hvor mange par søger ikke en pige til en trekant???

Der er også mange, der søger en mand til en trekant, men det
er oftest, fordi han og den anden mand så skal dele kvinden.

Min erfaring er, at der er langt mellem de par, der søger en
bifil mand, der vil tages af den anden mand. Men de findes
da. Igen kræver det bare en hulens masse tålmodighed.
Vi er stødt ind i et par, der havde det sådan og ville være
sammen med os begge. Der er bare ikke mange kvinder, der
accepterer deres mands bifile side, derfor er mændene oftest
alene ude og søge andre mænd.

> Tak søde! Det er sødt af dig. Jeg håber enormt, og jeg tænker så enormt
> meget på det, at det er ved at drive mig til vanvid. Men hellere være
> tålmodig, så jeg finder de rette.

Jeg kender det med at være ved at blive vanvittig *S*. Til sidst
bliver man næsten desperat, fordi man så gerne vil have, det sker.

Knus og kærlig hilsen

Fra : René Hjorth

Dato : 24-02-01 21:44

Thu, 22 Feb 2001 20:21:38 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Ally (du skifter da også hele tiden

>Derudover tænder tanken om, at en kvinde ser mig have sex med en mand,
>mig enormt meget. Jeg kunne sikkert sagtens finde en mand, der ville "tage
>min mødom" *S*

Nu bliver jeg lige nysgerrig om en helt anden ting - i det øjeblik
hvor du fantaserer om at blive "taget", i den fantasi fungere du vel
bedst med kvindetøj på?

Eller ville det mest være i fantasien hvor den rolle blev udspillet?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomgirl

Dato : 24-02-01 21:55

Hej René!

> Hej Ally (du skifter da også hele tiden

*GGG*! Naahhh, jeg har stadig Tomgirl som mit alias og i "Fra"-feltet... men
mine venner kalder mig Ally *S*. Og jeg holder skam fast i Tomgirl som det
lidt mere "officielle" navn.

> Nu bliver jeg lige nysgerrig om en helt anden ting - i det øjeblik
> hvor du fantaserer om at blive "taget", i den fantasi fungere du vel
> bedst med kvindetøj på?

Nej, slet ikke. I fantasien er jeg bare "mig selv"... f.eks. nøgen. I
forvejen har jeg det sådan, at _ingen_ ser mig i andet end herretøj,
undtagen min kat og min hund *G*. Derfor er jeg enten nøgen eller har
almindeligt tøj på i fantasien. Og når jeg, engang, kommer til at opleve
det, så vil det også være tilfældet dér. Men i mit hovede er jeg en kvinde,
når jeg er sammen med manden.

Håber, du forstår. Det er sgu noget svært noget at forklare *S*.

Knus
All(y)an *G*

Fra : René Hjorth

Dato : 06-03-01 22:41

Sat, 24 Feb 2001 21:55:13 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Ally,

>*GGG*! Naahhh, jeg har stadig Tomgirl som mit alias og i "Fra"-feltet... men
>mine venner kalder mig Ally *S*.

OK, så holder jeg også fast dér.

>Nej, slet ikke. I fantasien er jeg bare "mig selv"... f.eks. nøgen. I
>forvejen har jeg det sådan, at _ingen_ ser mig i andet end herretøj,
>undtagen min kat og min hund *G*

Ahhh, det gør det nok også meget nemmere at finde manden; biseksuelle
fyre der fantaserer om en slags trekant, er vist noget nemmere at
finde end ditto der fantaserer om en man i kvindetøj

>Og når jeg, engang, kommer til at opleve det, så vil det også være tilfældet dér.
>Men i mit hovede er jeg en kvinde, når jeg er sammen med manden.
>Håber, du forstår. Det er sgu noget svært noget at forklare *S*.

Det gør ikke noget - jeg forstår det kun delvist, men hvad der er
vigtigt for mig, er at du tænder på det.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomgirl

Dato : 08-03-01 21:00

Allo' René (genial serie by the way *GG*)

> Ahhh, det gør det nok også meget nemmere at finde manden; biseksuelle
> fyre der fantaserer om en slags trekant, er vist noget nemmere at
> finde end ditto der fantaserer om en man i kvindetøj

Ja, det kan jeg sagtens forestille mig. Men det er sgu stadig ekstremt
svært. Jeg har chattet på Scor, Ofir + diverse andre chatsteder, søgt på
Scor, oprettet profil på Scor med meget mere... uden held. Så... hvis det en
dag lykkedes mig, så håber jeg sgu, at oplevelsen er drømmen og arbejdet
værd *S*.

> Det gør ikke noget - jeg forstår det kun delvist, men hvad der er
> vigtigt for mig, er at du tænder på det.

Tak René! Du er sgu en fin fyr (som mand må man jo ikke sige sød, vel? *G*)

Kærlig hilsen

Ally

Fra : René Hjorth

Dato : 08-03-01 22:18

Thu, 8 Mar 2001 21:00:28 +0100 skrev "Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com>

Hej Ally,

>Så... hvis det en dag lykkedes mig, så håber jeg sgu, at oplevelsen er drømmen
>og arbejdet værd *S*.

Lad mig "trøste" dig med at sige, at det er den ikke altid... Der er
oplevelser ude i virkeligheden der er helt utroligt skønne, men der er
altså også mange fantasier der lissom ikke levere op med
forventningerne, og altid vil tænde mest i fantasien...

>Tak René! Du er sgu en fin fyr (som mand må man jo ikke sige sød, vel? *G*)

Mange tak! Men, jo, som mand må man godt sige sød - der er vel et par
heterofyre af den gamle skole der ikke kan kapere det, men de flest
kan godt... og i særdeleshed os bøsser

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henning

Dato : 09-03-01 15:53

"René Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Thu, 8 Mar 2001 21:00:28 +0100 skrev "Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com>

Hej Begge

> [...]
> altså også mange fantasier der lissom ikke levere op med
> forventningerne, og altid vil tænde mest i fantasien...

Jeg vil give Renè ret, da jeg sammen med min X annonserede efter par
til at dyrke sex med, var selve det at søge utroligt spændende, fantasien
om det, hvad der skulle ske og hvordan, wauwww, det gav nogle
fantastiske kicks, læse svarene og forestille sig mødet og fortsættelsen,
intensiverede vores sexliv i dagligdagen, ofte var selve den fysiske
kontakt en skuffelse, hvor det ikke blev til noget, fordi, kemien ikke
var der, enten kunne min partner ikke føle noget for den anden, eller
jeg ikke kunne med min, eller vi havde helt forskellige opfattelser af
hvad de og vi ville og forventede os hver i sær som par, ud af de
omkring 200 kontakter pr brev, var der ikke mere end 4-5 par, der
sagde os noget/blev til noget, Der var mange "krampagtige" møder,
hvor de eller vi, havde mest lyst til omgående at smutte igen efter
et par minutter, ofte kunne jeg se, at den anden pige, blev "slået
ud" af min partners overvældende seksualitet eller den anden pige
mest gik med til det, fordi, hun ikke kunne leve op til hendes mands
behov, sådan forhold, kunne og ville jeg ikke involvere mig i. en
gik med til det, som en aftale mellem dem om, at "det var
belønningen for han ikke drak"
Når det gik godt, var det når noget opstod spontant, feks. ved en
byfest, hvor vi mødte et par og kl. 2 om natten gik med dem hjem.
Der hvor det "aldrig" fejlede, var når min kone, tog en anden pige
med hjem til en trekant, for der var den anden jo tændt på min
partner i forevejen.

*G*)

> Mange tak! Men, jo, som mand må man godt sige sød - der er vel et par
> heterofyre af den gamle skole der ikke kan kapere det, men de flest
> kan godt... og i særdeleshed os bøsser

Jeg afholder mig ofte fra at sige "sød" om en mand, af samme
grunde som "Ally" *GGG* Men siger det da ofte i tankerne *G*
for jeg mener at mænd da sagtens kan være søde, i betydningen:
være rar, venlig, opmærksom, imødekommende, hjælpsom osv.
Feks. sagde jeg da til min datter, at Renè var en sød fyr, der gerne
ville hjælpe hende med hendes projekt til skolen, for det havde
noget med at fremme forståelsen for menneskelig sameksistens,
uanset seksuelle preferancer at gøre.

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 22:56

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
HI Allan ;)
> Hvad danner grænser? Er det opvækst? Gener? Samfund/omgivelser?
sikkert en cooktail
> Jeg har haft
> en meget tryg og rolig opvækst med kærlige forældre. Vi snakkede ikke
> specielt meget om sex, og var ikke specielt frigjorte. Alligevel er jeg
> meget frigjort i dag
sikkert fordi du fik lov til det - at uforstyret opdage din egen seksualitet
>, og bestemt ikke til missionærstillingen i sengen. Det
> udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?
nej .... de er well ikke med i det .... så det må jo være dit eget

> Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse?
Har
> I snævre eller vige grænser?
jeg tror det bevæger isg meget fra person til person det der er helt wild
for den ene er trivielt for den anden virker livs truende på en treide - der
gives ikke noget regler for individets oplevelse !
man må selv søge.

MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-02-01 23:40

"Tomgirl" skrev

Hej Allan

> Nogle er kun til missionærstillingen med slukket lys, nedrul-
> lede vinduer og lukket dør... andre til et hurtigt blowjob i
> elevatoren mellem øverste og nederste etage.

Hmm, hvordan ruller man vinduer ned? Jeg er sikker på at glasset
i mine ruder går i stykker, hvis jeg forsøger at rulle dem sam-
men.

Hvis man ser på forhold mellem mennesker, så går der som regel
et stykke tid hvor man afsøger forskellige grænser, deriblandt
også seksuelle.

I den tidsperiode vil der nok (for de fleste) være behov for, at
de 2 personer afsondrer sig fra omverden så de kan lære hinanden
at kende, uden at omverden influerer for meget. Så er det meget
smart hvis man kan lukke dørene og rulle vinduerne ned og skabe
sit eget lille private fællesskab.

Missionærstillingen er nok den stilling, hvor der er mest mulig
kontakt mellem de involverede, man kan meget nemt følge med i
hvordan den anden part har det.

Jeg kan godt lide missionærstillingen, bl.a. på grund af den
tætte kontakt.

Hvis man ikke kommer videre end missionærstillingen, er det vel
på grund af at man enten er helt tilfreds med den, eller at man
ikke (af den ene eller anden grund) får prøvet de seksuelle lys-
ter og grænser af.

> Hvad danner grænser?

For at se grænserne, bliver man vel nødt til at søge efter dem?

> Er det opvækst?

Det kan det vel godt være, afhængig af de inputs man har fået
under opvæksten fra forskellige sider.

> Gener?

Tror jeg ikke, gener aner vel ikke ret meget om at nogle menne-
sker vil smage pisken eller klædes ud i frømandsdragt?

> Samfund/omgivelser?

Jep, samfundet har skylden *grin*

Samfundet er jo os alle sammen, ved at vi f.eks. skriver om
seksualitet i denne gruppe, er vi jo nok med til at flytte et
par hegnspæle rundt omkring ved nogle af læserne af indlæggene.

Ved at tale med kammerater om seksualitet, rykker man måske også
ved nogle grænser.

Ved at læse artikler i aviserne om seksualitet, bliver der nok
også flyttet nogle grænser.

Der er mange muligheder for at påvirke os.

Jeg har et par gange været ude for, at en kvinde har spurgt til
det vi lige har fornøjet os med i sengen: "er det almindeligt?".
Det fører oftest videre til en længere snak, hvor konklusionen
er, at vi selv kan definere hvad der skal være almindeligt.

> Det udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Ja, hvis du med omgivelser udelukkende definerer dem som
familie.

> Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse?

Ja. Ved sidste dss-fest, fandt jeg da f.eks. ud af at jeg ikke
får meget ud af at blive pisket.

> Har I snævre eller vige grænser?

Det kommer helt an på definitionen af grænserne.

Jeg vil nok sige, at jeg har brede grænser. Men, jeg kan sagtens
finde andre mennesker som har bredere grænser og hvor jeg ser
ret indskrænket ud i sammenligning.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Tomgirl

Dato : 20-02-01 20:19

Hey Peder *S*

> Hmm, hvordan ruller man vinduer ned? Jeg er sikker på at glasset
> i mine ruder går i stykker, hvis jeg forsøger at rulle dem sam-
> men.

*LOOOL*! Åh Peder, hold nu op! Varm glasset op til tæt på smeltepunktet, så
kan du sagtens *G*. Der skulle selvfølgelig have stået nedrullede gardiner
*GG*.

> Det kan det vel godt være, afhængig af de inputs man har fået
> under opvæksten fra forskellige sider.

Ja, har man nogle homofobe forældre, så er der vel stor sansynlighed for, at
børnene også vokser sådan op?

> Tror jeg ikke, gener aner vel ikke ret meget om at nogle menne-
> sker vil smage pisken eller klædes ud i frømandsdragt?

Det er vel spørgsmålet? Der er meget snak om, hvorvidt homoseksualitet
ligger i gener eller opvækst/omgivelser. Hvis homoseksualitet kunne ligge i
gener kunne seksuelle grænser vel også?

> Ja. Ved sidste dss-fest, fandt jeg da f.eks. ud af at jeg ikke
> får meget ud af at blive pisket.

Bare det var mig *GF*.

Allan

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 19:58

Tomgirl skrev i en meddelelse news:96ugha$2fl$3@news.inet.tele.dk...

Hej Allan

Peder skrev:

> Ja, har man nogle homofobe forældre, så er der vel stor sansynlighed for, at
> børnene også vokser sådan op?

Det tror jeg ikke. Mine forældre er homofobe, jeg er ikke.
Mine børn er ekstremt homofobe og de to hjemmeboende har
meget svært ved at forholde sig til min biseksuelle kæreste på
det punkt.

> Der er meget snak om, hvorvidt homoseksualitet ligger i gener
> eller opvækst/omgivelser. Hvis homoseksualitet kunne ligge i
> gener kunne seksuelle grænser vel også?

Jeg er, som sagt, overbevist om, at homoseksualitet er
genetisk bestemt. Men vores grænser bestemmes af vores
egen og omgivelsernes moral, samfundets normer og vores
personlige udvikling og syn på seksualiteten og livet som helhed.

Fra : Puk

Dato : 22-02-01 22:03

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne

> [...]
> egen og omgivelsernes moral, samfundets normer og vores
> personlige udvikling og syn på seksualiteten og livet som helhed.

Så vidt jeg husker skrev du for et par dage siden et indlæg om et par
kvinder, du kendte der efter uheldige forhold til mænd, havde valgt nu
at leve i lesbiske forhold (noget i den stil tror jeg det var). Hvordan
opfatter du så egentlig deres seksualitet? Er de genetisk lesbiske og
har fornægtet det eller er de blevet lesbiske af at have forhold til
mænd som bare ikke fungerede? Eller er de måske i virkeligheden
bisexuelle rent genetisk men samtidig monogame (måske også genetisk?) så
de vælger at have forhold til én person af gangen uden præference for
køn?

Selv har jeg nemlig meget svært ved at finde ud af, om jeg egentlig tror
sexualitet (af nogen art for den sags skyld) er genetisk bestemt, måske
netop fordi jeg så har svært ved at få netop det her med at skifte fra
det ene til det andet til at stemme.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Fru Henning

Dato : 23-02-01 01:25

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Tomgirl skrev i en meddelelse news:96ugha$2fl$3@news.inet.tele.dk...

Hej Allan og Hanne L og Peder

> [...]

Både og , nogle børn tager mere af forældrenes holdninger til
sig end andre .

Afhængig af hvad de selv får af påvirkninger udefra.

> Det tror jeg ikke. Mine forældre er homofobe, jeg er ikke.
> Mine børn er ekstremt homofobe og de to hjemmeboende har
> meget svært ved at forholde sig til min biseksuelle kæreste på
> det punkt.

Mine forældre var lidt homofobe især min far , min mor har
ændret mening om homoseksuelle ,efter at have mødt nogle selv.

Jeg har aldrig haft homofobi, men mine 3 brødre har mere eller
mindre forståelse for homofile den ene bror har desideret
homofobi .

Ingen af mine børn har homofobi, datteren er meget intereseret
i homoseksualitet , og har lige brugt emnet i en projektopgave,
( jeg benytter lige lejligheden til at takke Rene`for hjælpen )

Jeg tror begge dele har betydning, men også vores tidlige
oplevelser med andre børn , ikke kun seksuelle , men også
tilknytningen og identifikationen .

> [...]
> egen og omgivelsernes moral, samfundets normer og vores
> personlige udvikling og syn på seksualiteten og livet som helhed.

Jeg tror at der er mange menesker , der lever som hetro , ville
kunne dyrke sex med en af samme køn . Hvis der ikke var
mulighed for hetrosex. Som folk i fængsel , nogle af dem
fortsætter når de kommer ud , de har måske ikke været
klar over at de havde den seksualitet.

MVH
Fru Henning .

Fra : Tomgirl

Dato : 23-02-01 20:05

> Hej Allan og Hanne L og Peder

Hej Fru Henning *S*.

> Jeg tror begge dele har betydning, men også vores tidlige
> oplevelser med andre børn , ikke kun seksuelle , men også
> tilknytningen og identifikationen .

Hvad mener du med tilknytningen og identifikationen? Hvis en dreng f.eks.
vokser op med kvinder som primære tilknytning (måske to lesbiske kvinder,
måske kun pigevenner eller lign.), ville drengen så, statistisk set, have
større risiko/chance (afhængig af, hvordan man ser på det *S*) for at blive
homoseksuel? For mig er det svært at sige.

> [...]
> mulighed for hetrosex. Som folk i fængsel , nogle af dem
> fortsætter når de kommer ud , de har måske ikke været

Det tror jeg, du har ret i. Men da det er så enormt stort et tabuemne, så er
det nok langt de færreste, der vil indrømme det. Det er stadig tabu at blive
stemplet som homoseksuel eller biseksuel, hvadenten det er andres mistanke
eller ens egen følelse. Jeg kan stadig ikke finde ud af, hvordan seksualitet
defineres. Min egen mening og følelse er, at man er biseksuel, hvis man kan
_forelske_ sig i begge køn... ikke kun have løst til sex med begge køn.

Knus

Allan

Fra : René Hjorth

Dato : 24-02-01 22:10

Fri, 23 Feb 2001 20:04:41 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Alley,

>Min egen mening og følelse er, at man er biseksuel, hvis man kan
>_forelske_ sig i begge køn... ikke kun have løst til sex med begge køn.

Måske hvis man er fifty/fifty, men jeg tror også at der findes
gradueringen - jeg regner mig f.eks. til at være 95% homoseksuel, og
kender da også biseksuelle fyre der er 20/80 eller 80/20...

Men jeg kender én der er fifty/fifty, og han er afgjort interessant -
han forelsker sig udelukkende i et menneske, og afhængig af om de et
en fyr eller en pige, lever han så som homo- eller heteroseksuel.

Må egentlig være det allermest praktiske?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 25-02-01 01:40

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> writes:

> [...]
> så, statistisk set, have større risiko/chance (afhængig af, hvordan
> man ser på det *S*) for at blive homoseksuel?

Jeg tvivler meget. Det ligner ikke den måde dybe prægninger af vores
psyke ellers sker på.

> [...]

> egen mening og følelse er, at man er biseksuel, hvis man kan
> _forelske_ sig i begge køn... ikke kun have løst til sex med begge

Det er ikke hverken/eller, netop fordi man ikke er enten homoseksuel,
biseksuel eller heteroseksuel. Det er meget mere nuanceret end som
så. Tænk på det som en skala med 100% hetero i den ene ende og 100%
homoseksuel i den anden. Hvis man tænder seksuelt på begge køn er man
nok ikke 100% ene eller det andet, men om man er 90% hetero eller 10%
hetero kommer jo an på, hvem man oftests tænder på, hvem man forelsker
sig i, hvad eens fantasier handler om, etc. etc.

Selv er jeg nok 30/70. Det har iøvrigt forandret sig - jeg var meget
tættere på 50/50 før i tiden. Jeg forelsker mig afgjort i begge køn,
og jeg fantaserer om begge køn, men det er for det meste mænd jeg
finder attraktive.

/Lars
--
Look out honey 'cause it's news and technology
ain't got time to make no apology

Fra : Fru Henning

Dato : 25-02-01 12:18

> [...]
blive
> homoseksuel? For mig er det svært at sige.

Nej det er ikke det jeg mener med identifikationen, jeg mener at
dem vi som børn identifisere os med er nogle vi kan genkende træk
fra os selv i , disse træk bliver så forstærket , af at barnet eller den
tillægger sig personlige egenskaber (ubevidst ) fra den anden.

Det er ikke udelukkende forældre , M/K vi bruger som identifkations
objekter . Det kan være alle vi nærer beundring , for eller har respekt
for , eller sågar føler angst for .(sidstnævnte en oplevelse af at være
stærk og usårlig ) Man vil gerne være rigtig sej , så knytter man sig
sig til personer som man synes er seje.

Nu må du endelige sige til hvis jeg tager fejl, men husker du din
barndom fra du var ca . 4-7 år ? Genkender du ovenstående ?
Jeg husker helt klart at ,jeg selv identifiserede mig med med kvinder.
Jeg havde idealer , i kvinder der var glade og søde , gode ved
deres børn ,osv.

Går jeg for tæt på hvis jeg spør ´ om du også identifiserede dig
med kvinder den gang?

> [...]
kan
> _forelske_ sig i begge køn... ikke kun have løst til sex med begge køn.

Ja det er det stadigvæk svært at være åben omkring homosexuellitet.
Jeg ser dog en opblødning , flere tør komme ud af " skabet "
Der er jo også mange som først sent i livet opdager at de er
bifile, der kan EMO være tale om fortrængning .

Det sidste med difinationen af at være bifil tror jeg går på det seksuelle
både med og uden forelskelse.

Det er jeg dog ikke sikker på, jeg har heller ikke selv seksuel interesse
i personer af eget køn . Men kan godt få noget ud af at se pornofilm med
2K - 2 M - 2K+1M -2M+1K. men det er ikke noget jeg selv har lyst til
at deltage i .

Knus fra
Fru Henning.

Fra : Tomgirl

Dato : 26-02-01 20:23

Hej fru Henning *SS*.

> Nu må du endelige sige til hvis jeg tager fejl, men husker du din
> barndom fra du var ca . 4-7 år ? Genkender du ovenstående ?

Ja til begge spørgsmål.

> [...]
> deres børn ,osv.
> Går jeg for tæt på hvis jeg spør ´ om du også identifiserede dig

Nej nej, du går slet ikke for tæt på *S*. Jeg har altid været tæt knyttet
til min mor... nok også tættere end med min far, selvom jeg også elsker ham
højt. Som barn havde jeg både drenge- og pigevenner... min bedste ven var en
dreng. Men der er bestemt nogle ting, når jeg husker tilbage, som en
psykolog sikkert ville hæfte sig ved *S*. Men jeg kan ærlig talt ikke sige,
om jeg identificerede mig med kvinder eller mænd dengang. Selv dengang var
der mange ting, som nok ikke var helt normalt for en 4-7 årig dreng. Men som
helt lille ville jeg være politimand, derefter astronaut, og det er vist
meget almindelige drengedrømme. Så også på det punkt er jeg meget forvirret.

> [...]
> i personer af eget køn . Men kan godt få noget ud af at se pornofilm med
> 2K - 2 M - 2K+1M -2M+1K. men det er ikke noget jeg selv har lyst til

Jeg synes, det er meget, meget svært. Det _eneste_ tidspunkt, jeg tænker på
mænd, er at være sammen med en kvinde om en mand. Dét kan tænde mig. Men vis
mig et billede af den flotteste, muskuløse mand i slidte jeans, der slæber
et dæk ud af et værksted i bar overkrop en solrig eftermiddag, og det siger
mig ikke en døjt Men plant et billede i min fantasi af en flot kvinde,
der har hans lem i sin hånd, og beder mig slikke ham, og det tænder mig
pludselig helt ekstremt! Jeg KAN bare ikke forstå, hvordan det hænger
sammen.

Knus og kram

Allan

Fra : Fru Henning

Dato : 04-03-01 14:40

" Hej Tomgirl *SS*
Jeg beklager at jeg ikke har svaret før, det er pga.
jeg ikke lige har haft tid , jeg er også ved at få læst indlæg fra de
sidste 5 dage *S*

> Ja til begge spørgsmål.

Det siger da noget ,synes jeg .

> [...]
> helt lille ville jeg være politimand, derefter astronaut, og det er vist
> meget almindelige drengedrømme. Så også på det punkt er jeg meget

Nej ,det er ikke til få et helt klart indtryk af hvad køn du identifisrerde
måske lide begge køn *S* måske har du altid haft både maskuline og
feminine sider. Hvad for et fag har du valgt sim voksen ?

> [...]

> der har hans lem i sin hånd, og beder mig slikke ham, og det tænder mig
> pludselig helt ekstremt! Jeg KAN bare ikke forstå, hvordan det hænger
Det er da også svært at se , hvor vi får vores lyster fra , det bliver
da spændende for dig at afprøve det i virkeligheden , hvis du en dag
får mulighed for det .Det kunne da godt tænkes at det vil indfri nogle
drømme , det vil jeg da håbe for dig.*S*

> Knus og kram
I lige måde
Fru Henning.

Fra : Tomgirl

Dato : 04-03-01 19:47

Hej Fru Henning *SS*.

> Jeg beklager at jeg ikke har svaret før, det er pga.
> jeg ikke lige har haft tid , jeg er også ved at få læst indlæg fra de
> sidste 5 dage *S*

Heeeelt i orden *S*. Bare det at du skriver gør mig glad *S*.

> [...]
> måske lide begge køn *S* måske har du altid haft både maskuline og
> feminine sider. Hvad for et fag har du valgt sim voksen ?

Jeg er sekretær *G*. D.v.s. jeg er almindelig kontoruddannet, og ja, det er
vist en kvindedomineret uddannelse.

> [...]
> får mulighed for det .Det kunne da godt tænkes at det vil indfri nogle
> drømme , det vil jeg da håbe for dig.*S*

Tak, tak! På nuværende tidspunkt ved jeg ikke, om det vil lykkes mig at få
drømmen opfyldt. Det er svært at finde de rette, og da det vil være første
gang for mig, tillader jeg mig at være kræsen. Så det føles som at finde et
knappenålshovede i en lade fuld af hø *G*.

Knus
Allan

Fra : Fru Henning

Dato : 05-03-01 14:13

Hej Tomgirl *SS*
> Jeg er sekretær *G*. D.v.s. jeg er almindelig kontoruddannet, og ja, det
er
> vist en kvindedomineret uddannelse.

Der er vidst nok flest kvinder i det fag ,*G* men da også en del mænd,
det ville have overasket mig hvis du havde fortalt at du var brandmand
eller jord og betonarbejder. *GG*

> [...]
et
> knappenålshovede i en lade fuld af hø *G*.

Det er meget klogt at være kræsen , og ikke gå på kompromi med sine
ønsker , og især den første gang . Hvor du har brug for at der bliver taget
hensyn til dig, det ville jo ikke være så rart hvis det par du finder ikke
er
opmærksom på det .*S*
Så fortsat held og lykke med det .*SS*
Knus
Fru Henning.

Fra : Henning

Dato : 05-03-01 21:46

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

> Hej Fru Henning *SS*.
>
> Jeg er sekretær *G*. D.v.s. jeg er almindelig kontoruddannet, og ja, det
er
> vist en kvindedomineret uddannelse.

Tjah Jeg har jo også valgt et kvinde-domineret arbejde, på
hospitalet, med omsorg og pleje, så det arbejde man vælger,
udtrykker jo ikke altid ens seksuelle preferancer.
Men jeg tror på, at vi alle har både de feminine og maskuline
træk i os, og vi bruger dem i vores liv, jeg har fra helt lille barn,
været "øm og omsorgsfuld", hellere været sammen med piger,
end drenge, da jeg hos pigerne, fik den ømhed og omsorg, jeg
havde brug for i min tilværelse, drenge blev jeg ofte uvenner
med ret hurtigt og røg i slagsmål med, jeg har stort set aldrig
haft "rigtige" drenge-venner, kun på et overfladisk plan, men
i grunden var min barndom, netop præget af, at vi var mange
børn af begge køn, med en stor alders spredning, fra spæde, til
"de store" på 10-12 år, hvor "man forlod legen og barndommen"
Begyndte at have jobs og pligter, der forberedte een på
voksenlivets, forsørgelse af sig selv og evt familie.

Min seksualitet har altid været rettet mod kvindekønnet,
jeg har altid følt mig mere i harmoni med kvinder end mænd,
Jeg fik en udannelse i et håndværks-fag, hvor det var en mande
verden, ingen problemer i det heller ikke følelsesmæssigt, jeg
kunne og kan begå mig i en skurvogn også *GGGG*
Men jeg valgte at arbejde med noget, hvor der i høj grad
var brug for mine feminine sider, at jeg så var en MAND,
gjore at jeg over for de kvinder, jeg havde med at gøre,
kunne udnytte de maskuline sider, til at få disse kvinder,
til at reagere på behandlingen, var et plus På med
charmen, gang i en lille flirt med fru Jensen og pludselig,
var hun ikke helt så "hjælpeløs, som hun selv troede "

Over for mændene, havde jeg jo min "skur-vogns"
baggrund, hvor jeg kunne udnytte "det underforståede
broderskab" *G*

Vi bruger vores køn og seksualitet i mange sammenhænge,
når vi omgås hinanden, for at opnå de sociale mål, vi ønsker,
For at i det hele taget, at kunne fungere sammen med andre.
Bliver der kaldt på vores feminine sider, bruger vi dem, og
omvendt, med de maskuline træk.

Det er nok een af grundene til, at man ikke "lægger mærke til"
at ens kollega er bøsse/lesbisk, fordi, de genspejler den side
af dem, som der er brug for i det givne samvær.

Egentlig har det været sjovt, at sidde sammen med en lesbisk
Kollega og "savlet" over den samme kvinde, der var en episode,
hvor en af dem sagde noget i retning af " Fandens osse jeg ikke er
en mand, så havde jeg da haft en changse hos ******,
nu har du jo alle fordelene" *GGGG* ( Hun kunne for øvrigt
godt lide at flirte med mænd)

MVH
Henning

Fra : Tomgirl

Dato : 06-03-01 19:52

> Hej

Hej Hr. Henning *G*.

[SNIP, flot og rammende historie]

Flot skrevet, og meget rammende. Ja, vi benytter mere eller mindre bevist
vores køn og seksualitet i vores arbejde og i det daglige. Jeg er, pånær en
enkelt anden, eneste mandlige sekretær på mit arbejde, og det udnytter jeg
da også til en grad. Jeg er nok kendt som den søde, charmerende og lidt
frække fyr, der altid er frisk på en fræk bemærkning eller en dans til
julefrokosten. Men der ligger min grænse også, så det skal selvfølgelig ikke
misforståes. Pointen er, at jeg har det jo fuldstændig som dig... at jeg
også er mere i harmoni med kvinder end med andre mænd. Forskellen er så, at
jeg ikke er så tilpas i skurvognen, men hellere vil være sammen med
kvinderne... i hvertfald hvis det er yngre mænd. Jeg kan bedre sammen med
lidt ældre mænd, men ikke tilnærmelsesvis ligeså godt som med kvinder.

Kærlig hilsen, og hils fruen *SS*

Allan

Fra : Henning

Dato : 09-03-01 16:13

> Hej Hr. Henning *G*.

Hej Allan

> [...]
> kvinderne... i hvertfald hvis det er yngre mænd. Jeg kan bedre sammen med
> lidt ældre mænd, men ikke tilnærmelsesvis ligeså godt som med kvinder.

Jeg har kun haft een kammerat, med hvem jeg delte mine inderste
tanker og følelse, ham mødte jeg på et tidspunkt i mine teen ager
hvor jeg var helt nede i kælderen og var ved at gå i spåner menneskeligt
set, der kunne have ført til, at jeg havde bragt mig selv på kant med
samfundet, et held for mig
Men jeg har haft flere kvindelige kammerater, som jeg har delt mine
inderste tanker og følelser med, hos kvinderne følte jeg tryghed, og
har der aldrig oplevet bag efter at blive "udleveret" og ser dem trygt
i øjnene, når jeg ind i mellem møder dem den dag i dag, selv om det
måske er 10-20-30 år siden, vi havde den tætte følelsesmæssige
kontakt , i mit arbejde, er jeg jo ofte på 2 mandshånd med kvindelige
kollegaer og i en nattevagt er der mindst 5-6 timer, hvor man kan
snakke "privat" når sympatien er til stede, ( Jeg mødte jo min kone
i en nattevagt og til efteråret har vi været gift i 20 år *GGG*)

MVH
Henning

Fra : Tomgirl

Dato : 11-03-01 17:33

[SNIP]
> [...]
> snakke "privat" når sympatien er til stede, ( Jeg mødte jo min kone
> i en nattevagt og til efteråret har vi været gift i 20 år *GGG*)

Øj mand! Jeg håber, jeg husker det til den tid, så jeg kan ønske jer
hjerteligt tillykke! *SS*. Så er sølvbryllupet jo indenfor rækkevidde!!!
GRANDE PARTY! *S*.

K.h.

Allan

Fra : René Hjorth

Dato : 24-02-01 22:02

Fri, 23 Feb 2001 01:25:16 +0100 skrev "Fru Henning"
<viola_vrinsk@hotmail.com>

Hej kære frue

>Mine forældre var lidt homofobe især min far , min mor har
>ændret mening om homoseksuelle ,efter at have mødt nogle selv.

Jeg tror at det er tilfældet for mange homofobe, eller måske blot for
der "afskyr" homoseksuallitet - når de møder mennesker som de kan
acceptere som venner eller respektere af andre grund, og disse er
homoseksuelle, tager den slags gode mennesker siog selv i nakken og
bearbejder deres opfattelse.

>Ingen af mine børn har homofobi,

Børn af intelligente og oplyste mennesker render ikke rundt med
irrationelle fobier

>datteren er meget intereseret i homoseksualitet , og har lige brugt emnet
>i en projektopgave, ( jeg benytter lige lejligheden til at takke Rene`for hjælpen )

Velbekomme!

>Jeg tror begge dele har betydning, men også vores tidlige
>oplevelser med andre børn , ikke kun seksuelle , men også
>tilknytningen og identifikationen .

Det er svært; jeg tror at det er primært genetik, men også at en stor
del af os indeholder en portion (stor eller lille) biseksuallitet, og
det er så vores livsopfattelse m.m. der "hjælper" os til at vælge
hvilken side vi vil leve, hvis der vælges side...

>Jeg tror at der er mange menesker , der lever som hetro , ville
>kunne dyrke sex med en af samme køn .

As in: Biseksuelle, der identificerer sig som heteroseksuelle (måske
ubevidst), men stadig indeholder dette snert der giver dem lidt mere
seksuel frihed

Om ikke andet kan jeg godt sige god for din teori; der er faktisk en
del fyre der lever & identificerer sig selv som hetero - som jeg på et
tidspunkt har givet et blowjob

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Fru Henning

Dato : 25-02-01 13:26

"
Hej Rene´

> [...]
> acceptere som venner eller respektere af andre grund, og disse er
> homoseksuelle, tager den slags gode mennesker siog selv i nakken og

Ja netop derfor er det meget vigtigt at , give sig til kende når man
møder mennesker der giver udtryk for negativitet overfor homofile
så de en tilskundelse til at beabejde deres holdninger . (det samme
gør sig gældende med andre seksuelle orinteringer )

> Børn af intelligente og oplyste mennesker render ikke rundt med
> irrationelle fobier
Tak det var pænt sagt

> [...]
> det er så vores livsopfattelse m.m. der "hjælper" os til at vælge
> hvilken side vi vil leve, hvis der vælges side...

Det er det jeg mener med tilknytningen og identifikationen der er
med til at danne livsopfattelsen, man ser personer M/K som man
sætter som idealer og tillægger sig deres adfær/ levevis .
Som jeg skrev til Tomgirl i dag , ikke kun forældrene.

> As in: Biseksuelle, der identificerer sig som heteroseksuelle (måske
> ubevidst), men stadig indeholder dette snert der giver dem lidt mere
> seksuel frihed

Identifikation er en forsvarsmekanisme , der er ubevidst, og beskytter os
mod det ikke erkendte.

> Om ikke andet kan jeg godt sige god for din teori; der er faktisk en
> del fyre der lever & identificerer sig selv som hetero - som jeg på et
> tidspunkt har givet et blowjob

Det har jeg også hørt fra andre bøsser , også fra en enkelt hetro mand
han havde aldrig prøvet få et blowjob hos en kvinde , han fik tilbudt
det af en mand ( kolega ,som er bøsse ) han tog i mod det , og synes det
var
godt, men han fantaserede om at det var en kvinde der gjorde det

Så kan man vel ikke sige at han , nødvendigvis er bifil , men nysgerrig
udforskende ?

MVH
Fru Henning.

Fra : René Hjorth

Dato : 06-03-01 22:50

Sun, 25 Feb 2001 13:25:35 +0100 skrev "Fru Henning"
<viola_vrinsk@hotmail.com>

Hej Fru Henning,

>Tak det var pænt sagt

Næh, blot et lille uddrag af virkeligheden...

>Identifikation er en forsvarsmekanisme , der er ubevidst, og beskytter os
>mod det ikke erkendte.

Identifikation er mere end det, synes jeg, vores personlighed er også
knyttet til vores identifikation, og med bredere formål en en
forsvarmekaniske.

> [...]
>var godt, men han fantaserede om at det var en kvinde der gjorde det
>
>Så kan man vel ikke sige at han , nødvendigvis er bifil , men nysgerrig

Majeh, han kan vel ikke være 100% hetero, for i så fald ville det slet
ikke være nok for ham at lukke øjnene og fantasere om at det var en
kvinde, så måske 99%?

Jeg ville ikke kunne få den suttet af hos en kvinde, jeg ville
simpelthen iokke kunne klare det, selvom jeg lukkede øjnene imens og
fantaserede om det allerhotteste, ville det ikke gå, og jeg opfatter
da mig selv som 99% bøsse...

Måske var han kun 98% hetero? )

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomgirl

Dato : 26-02-01 20:33

> [...]
> Om ikke andet kan jeg godt sige god for din teori; der er faktisk en
> del fyre der lever & identificerer sig selv som hetero - som jeg på et

*G*! Du har en skøn måde at beskrive tingene på René *SS*. Jeg mødte et par
lige før jul. Det var med henblik på, at de måske var det par (en mand og en
dame), som skulle introducere mig til dét at have sex med en anden mand. De
spurgte mig på 1. møde, om jeg så var bøsse eller biseksuel. Jeg svarede, at
jeg faktisk anså mig selv som værende heteroseksuel men "bi-curious". Vi
snakkede så lidt om, om jeg egentlig er biseksuel, når det kommer til
stykket. Kvinden var ofte sammen med andre kvinder, men hun har aldrig været
forelsket i en anden kvinde, men kaldte sig alligevel biseksuel.

K.h.

Ally

Fra : René Hjorth

Dato : 06-03-01 22:54

Mon, 26 Feb 2001 20:32:44 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Ally,

>Jeg svarede, at jeg faktisk anså mig selv som værende heteroseksuel men "bi-curious".

Det der efter min definition ligger mellem "biseksuel, men overvejende
hetero" og "hetero, med et snert biseksuallitet"...

>Kvinden var ofte sammen med andre kvinder, men hun har aldrig været
>forelsket i en anden kvinde, men kaldte sig alligevel biseksuel.

Well, så deler hun jo også min opfattelse af det (måske)

I virkelighedn betyder alt dette ikke særligt meget, altså fordelingen
procenter m.m., blot at vi er ærlige overfor os selv og hinanden
omkring vores lyster!

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hanne L

Dato : 01-03-01 08:23

René Hjorth" skrev i en meddelelse news:6g7g9toid333at4fnqbiv27cc98evu56ci@4ax.com...

Hej Rene´

> Børn af intelligente og oplyste mennesker render ikke rundt med
> irrationelle fobier

Var det bare så nemt, kunne vi lettere rubricere folk i deres
rette kasser
Men fordi forældrene er både intelligente og oplyste behøver
det bestemt ikke smitte af på et par teenagere, der lytter
meget mere til kammeraterne i den alder.
Og netop fordi de er teenagere, spirer deres seksualitet for fulde
hammer. De er nysgerrige, men også fordomsfulde.
De kan godt acceptere homoseksuelle som mennesker,
men det er selve akten mellem to mænd, der frastøder dem.
Tanken om lort, at det ikke er mandigt osv osv.

> [...]
> det er så vores livsopfattelse m.m. der "hjælper" os til at vælge
> hvilken side vi vil leve, hvis der vælges side...

For mange biseksuelle er det ikke et spørgsmål om at vælge, men
om ikke at kunne lade være med at være sammen med deres eget
køn. At have en drift mod eget køn, der ligeså lidt lader sig afvise,
som den drift, hetero- eller homoseksuelle har.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : René Hjorth

Dato : 06-03-01 23:00

Thu, 01 Mar 2001 07:23:19 GMT skrev "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>

Hej Hanne L,

>Men fordi forældrene er både intelligente og oplyste behøver
>det bestemt ikke smitte af på et par teenagere, der lytter
>meget mere til kammeraterne i den alder.

Næh du har ganske ret - hvor må det engang imellem som forældre være
demotiverende, at konstatere at man har brug en masse energi på at
lære barnet dette og hint, og så pludselig en dag kommer et modeflip
e.l. og siger noget helt andet...

> [...]
>køn. At have en drift mod eget køn, der ligeså lidt lader sig afvise,
>som den drift, hetero- eller homoseksuelle har.

Ahh, og hér er det så at jeg mener at hvis de i den grad er "styret"
af deres drift, er det en konsekvens af at de har forsøgt at ignorere
denne drift.

Problemet er nok nærmere at mange biseksuelle måske vælger at leve i
et heteroseksuelt forhold, selvom de måske er 70/30 (homo/hetero),
hvorfor denne undertrykte drift dermed kan tage overhånd...

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 24-02-01 22:08

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> writes:

> Ja, har man nogle homofobe forældre, så er der vel stor sansynlighed
> for, at børnene også vokser sådan op?

Ikke direkte. Homofobi (og holdning til homoseksualitet i det hele
taget) er i høj socialt betinget, men det er for enkelte at sige at
det er noget man får fra sine forældre. Der smitter osse en masse af
fra skolen, fodboldklubben, kammeraterne og deres forældre, og meget
andet.

Jeg tror bestemt vi er påvirket af forældres og families syn på
seksuelle orienteringer.

> Det er vel spørgsmålet? Der er meget snak om, hvorvidt
> homoseksualitet ligger i gener eller opvækst/omgivelser. Hvis
> homoseksualitet kunne ligge i gener kunne seksuelle grænser vel
> også?

Tjah. Det er blevet så moderne, at der skal være en genetisk
forklaring på alt muligt. I den retning er vores menneskesyn blevet
mere deterministisk. Det harmonerer bare for mig at se ikke specielt
godt med, at vi faktisk ikke har ret mange gener.

Denne jagt på "bøssegenet" overser i mine øjne osse, seksuel
orientering (og seksuelle preferencer) falder i et bredt spektrum.
Det er jo ikke sådan, at nogen af os er homoseksuelle og resten er
heteroer. Det er alle mulige grader af tiltrækning til samme og
modsat køn. På samme måde er det med seksuelle preferencer,
f.eks. dominans.

/Lars

Fra : Fru Henning

Dato : 25-02-01 13:50

Hej Lars og Tomgirl

> [...]
> det er noget man får fra sine forældre. Der smitter osse en masse af
> fra skolen, fodboldklubben, kammeraterne og deres forældre, og meget

Det mener jeg også , forældrene har mindre at sige MHT
vores seksuallitet , end dem vi ellers identifiserer os med ,
vi løsriver os fra vores foreældrer, især hvad angår seksuallitet
Vi finder vores identitet ved at prøve de ting af som vi fantaserer om .

> [...]
> heteroer. Det er alle mulige grader af tiltrækning til samme og
> modsat køn. På samme måde er det med seksuelle preferencer,

Man ser så vidt jeg hved ikke , flere homofile i samme familier ,
end i øvrige befolkning. Derfor tror jeg hellerikke at det er hverken
genetisk eller forældre prægning. Men andre sociale tilknytninger .
MVH
Fru Henning.

Fra : Leyna

Dato : 20-02-01 00:39

On Mon, 19 Feb 2001 19:23:56 +0100, "Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

<klip>
> [...]
>meget frigjort i dag, og bestemt ikke til missionærstillingen i sengen. Det
>udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Jeg ved ikke hvad det er der danner vores grænser i første omgang. Det
forekommer mig, at være lidt lige som at spørge hvorfor man
foretrækker den ene skesualitet frem for den anden.
Der vil altid være nogle ting der tænder en, og andre som man slet
ikke kan forestille sig, at man overhovedet kunne have lyst til at
prøve. Det tror jeg er med til at sætte en's grænser.
Omgivelserne spiller også en stor rolle, tror jeg. Personligt vil jeg
da have meget svært ved at prøve noget som alle mine veninder ser som
noget svineri. (Nu har jeg heldigvis ikke nogen "snerpede" veninder!)
Usikkerhed sætter også nogle begrænsninger på hvad man "tør" leve ud.
Mine grænser har været temmelig snævre indtil jeg mødte min nuværende
mand. Ham er jeg tryg ved, og derfor tør jeg også prøve nogle af de
ting som han gerne vil, men som jeg ikke mente tændte mig overhovedet.
Når der er tryghed i forholdet, så tror jeg også at man kan flytte
sine grænser, og dermed opdage at nogle af de ting, som man
overhovedet ikke ville høre tale om muligvis ikke er så dumme endda.

>Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse? Har
>I snævre eller vige grænser?

Som sagt havde jeg rimeligt snævre grænser, men i dag er jeg ikke
bange for at flytte dem. Dog har jeg helæt klart et stort
renlighedskompleks, og hvis det er mere end 5 timer siden jeg har
været i bad, så kan sex overhovedet ikke komme på tale, før jeg atter
har været i bad. Min partner skal også helst i bad først, men det er
mest mig selv det gælder. Ellers tror jeg altså ikke at jeg har så
mange andre grænser.
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : Tomas O.

Dato : 20-02-01 07:28

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:96roav$8dr$1@news.inet.tele.dk...

Så nogen Rockbitch i går?

Der kan man snakke om nogen der vitterligt siger skråt op med
grænserne, skråt op med hvad pigerne har lært om at være pæne
piger, lad os få nogen uhæmmede kvinder på banen. Kvinder der ikke
er bange for sex og skider på hvad andre siger om dem.

Er mange af de grænser omkring sex ike bare samfundets (os alle)
måde at holde styr på tropperne?

Før den kristne religion forplumrede meneksets syn på deres
seksualitet i den vestlige verden, var der hos dne oplyste del af
befolkningn ikke så helvedes mange grænser.

Rockbitch udsendelsen i går fik mig til at tænke og ikke bare
til at være liderlig!

Der kom en del sandheder på bordet fra de kvinder i Rockbitch.
Mange af de seksuelle grænser, der findes i den vestlige verden er
måske kvindeundertrykkende?

Er det ikke undertrykkende at kvinder skal være 'pæn piger'
mens mænd bare har lov til og endda beundres for at være nogen
grise med deres lem?

Jeg siger som Rockbitch, lad os få mere sex, men ikke dne slags
sex som de prøver at sælge varer med i reklamerne for det er ikek
ordentlig sex. Der spilles netop på at vi ikke er frie nok, at vi
ikke får sex nok, men bare vi køber en Citroen er der en chance
for at bolle med en anden Cotroen fan: Claudia Schiffer.. nah vel?

Lad os få rykket de grænser for hvad piger 'må' og ikke 'må'!

Hil Rockbitch.
Tomas O.

Fra : Vanillepigen

Dato : 20-02-01 12:28

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> Så nogen Rockbitch i går?

Ja jeg har fulgt begge programmer med stor interesse.
Jeg må sige, at jeg både er fascineret og frastødt af dem på
samme tid.

Jeg er fascineret af de går til stregen og udover den, at de i
den grad lever deres egne interesser ud eller hvad man skal sige,
men personligt er jeg sletikke interesseret i at leve på den
måde. De kan inspirere mig til at tænke og reflektere over min
egen sexualitet, og udfra det kan jeg med sikkerhed sige, at det
ikke direkte appellerer til mig. Desuden ville jeg aldrig kunne
leve i et kollektiv *som* de gør. Og så igen er deres "religion"
interessant. Der er ingen tvivl om, at de ville blive brændt,
hvis de havde levet for en 300-400 år siden!!

> [...]
ikke
> er bange for sex og skider på hvad andre siger om dem.

Det budskab kan jeg kun gå ind for og da jeg hørte, (da kæresten
var til koncert med dem for et års tid siden) at de havde den der
kampagne om omskæring af kvinder, så steg respekten for dem.

> Før den kristne religion forplumrede meneksets syn på deres
> seksualitet i den vestlige verden, var der hos dne oplyste del
af
> befolkningn ikke så helvedes mange grænser.

(Vel heller ikke hos den ikke oplyste). Men jeg tror nu ikke kun
at det har noget at gøre med kristendommen som sådan, men på hvor
stor en rolle puritanisme (og religion) for lov til at spille i
de enkelte tidsperioder. I middelalderen havde man jo også
kristendommen, men indtil den sorte døds indtraf var man jo ikke
særlig tilbageholdende.

> Rockbitch udsendelsen i går fik mig til at tænke og ikke
bare
> til at være liderlig!

Den gjorde mig nu ikke liderlig - men den fik mig da til at
tænke.

> Der kom en del sandheder på bordet fra de kvinder i Rockbitch.
> Mange af de seksuelle grænser, der findes i den vestlige verden
er
> måske kvindeundertrykkende?

Det tror jeg bestemt. Der er dobbelte standarder.

> Er det ikke undertrykkende at kvinder skal være 'pæn piger'
> mens mænd bare har lov til og endda beundres for at være nogen
> grise med deres lem?

Jow.

> [...]
> ikke får sex nok, men bare vi køber en Citroen er der en chance
> for at bolle med en anden Cotroen fan: Claudia Schiffer.. nah

Det er jo sådan noget plastic sex. Iøvrigt finder jeg ikke CS
tiltrækkende. Jeg synes at hun har zero appeal hun ligner en
barbie - hun virker som om hun er lavet af plastik - både i bil
reklamen og i H&M reklamen. Men det er så noget helt andet.

> Lad os få rykket de grænser for hvad piger 'må' og ikke 'må'!

Ja fint nok. Det er det jeg godt kan lide ved Rockbitch - at de
sender det budskab ud. Men jeg kan ikke skelne som de gør mellem
sex og kærlighed. Jeg ville ikke kunne kneppe på den måde. Så
hvis jeg skal sætte dem i forhold til mig selv helt personligt,
så er det ikke mig.

KH Kristine.

Fra : Anne

Dato : 20-02-01 17:51

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:O7ok6.17047

> [...]
> piger, lad os få nogen uhæmmede kvinder på banen. Kvinder der ikke
> er bange for sex og skider på hvad andre siger om dem.

Går det ikke ud over mænds "jagtinstinkt" hvis kvinder er for udfarende

Anne

Fra : Tomas O.

Dato : 20-02-01 20:47

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:xfxk6.20301$2w6.285452@twister.sunsite.dk...
SNIP
> Går det ikke ud over mænds "jagtinstinkt" hvis kvinder er for
> udfarende

Du mener om mænd bliver impotente af at kvinderne tager initivet
fra dem?*G*

Der er mange mænd der 'skrumper' forneden hvis kvinder er for
udfarende, jeg tænder på det. Det er desværre kun sket 2 gange i
mit liv at jeg har været så kanon heldig at rende på en kvinde der
lige ud sagde, jeg vil ha dig og det skal være her og nu, skal vi
tage hjem til mig

Den ene var jeg bolleven med i 6 måender og det var kanonsex og
ike Sm eller andet leg. Det var bare ren rå uforfalsket lyst og
begær og det var kanon! Hun var/er lynende intelligent og er i dag
kirurg på at af vores smukke lands hospitaler og lige så
dejlig som dengang for 20 år siden

Den anden, well, der blev jeg brugt! godt og grundigt og 3 timer
efter vi var taget hjem til hande bad hun mig smutte da hun skulle
sove inden hendes mor kom med hendes søn på 2 år. rene ord for
pengene, men dejligt det var sex og hun sgu

Flere af den slags tak

Nu mener jeg ikke kvinder behøver at være specielt udfarende for
at være seksuelt frie. De behøver ikke rende rundt med en T-shirt
fra en Rockbitch koncert, der siger 'knep mig' *G*

Bare de er ærlige med deres lyster og signalerer det eller siger
det whatever.

Som en god ven af mig for sjov altid siger: der findes to slags
kvinder= dem der onanerer og fantaserer og dem der lyver.

Der er nok et gran af sandhed i det*G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Anne

Dato : 21-02-01 08:09

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:aRzk6.20494
> Du mener om mænd bliver impotente af at kvinderne tager initivet
> fra dem?*G*

Narh, måske ikke ligefrem impotente - nærmere sådan lidt forskrækkede og
lidt "stækkede".

> [...]
> mit liv at jeg har været så kanon heldig at rende på en kvinde der
> lige ud sagde, jeg vil ha dig og det skal være her og nu, skal vi

Ja det er jo lige det... der er forskel på mænd (heldigvis). Hvordan kan
man vide hvordan han kan li' det - og på den anden side skal man jo bare
være sig selv og ikke forstille sig. Det kan ellers være meget morsomt
at udsende ét signal og så overraske bagefter.

> [...]
> sove inden hendes mor kom med hendes søn på 2 år. rene ord for
> pengene, men dejligt det var sex og hun sgu

Lige ud af landevejen *S*

> Flere af den slags tak

Nå nå, der skal vel også være nogle tilbage til de mænd der nyder
"jagten" og forføringens kunst

> [...]
>
> Som en god ven af mig for sjov altid siger: der findes to slags
> kvinder= dem der onanerer og fantaserer og dem der lyver.

He he

> Hilsen
> Tomas O.

Anne

Fra : Tomas O.

Dato : 21-02-01 20:33

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:xQJk6.23773$2w6.327692@twister.sunsite.dk...
SNIP
> Narh, måske ikke ligefrem impotente - nærmere sådan lidt
> forskrækkede og lidt "stækkede".

hehe

SNIP
> Lige ud af landevejen *S*

Ja og indimellem er det nu rart at landevejen ikke er en snørklet
labyrint fortabt i viktoriansk mørke

SNIP
> Nå nå, der skal vel også være nogle tilbage til de mænd der
> nyder "jagten" og forføringens kunst

Ligemeget hvor meget mænd så end 'jager' er det i sidste ende
kvinden, der bestemmer om hun vil eller ikke vil

At en kvinde er fri seksuelt og har det fint med at være liderlig
behøver jo ikke betyde hun ikke kan lide at blive 'jagtet'.
Fidusen med en sådan kvinde at når man endelig har fået hende
derhen hvor hun gerne selv ville *G* så har hun ingen hæmninger
der siger hun skal være en pæn åpige og lade være med den slags
gris og lade være med at indrømme at hun er ligeså vild med sex
som fyren

Der er bare en del piger, der inviterer til 'jagt' og når man så
endelig har nået 'målet' viser sig at være en der har en 'stækket'
seksualitet, fordi hun jo er en 'pæn' pige og bestemt ikke vil
sættes i bås med en billig tøs. (Jeg HADER det udtryk!)

En 'billig' tøs er vel kun en der KUN går i seng med fyre for at får noget fra dem, det være sig tryghed prestige penge whatever.
En pige der går i seng med fyre fordi hun kan lide det kan ALDRIG
være 'billig' da hun jo kun gør det hun har lyst til

Det er 'billigt' at sælge sig selv for at få noget.....

Hilsen
Tomas O.
**Rockbitch manifesto rules**

Fra : Henning

Dato : 21-02-01 21:23

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> [...]
> seksualitet, fordi hun jo er en 'pæn' pige og bestemt ikke vil
> sættes i bås med en billig tøs. (Jeg HADER det udtryk!)

Jeg er enig i din udlægning af den frigjorte kvinde og "jagten"
det er bare godt formuleret, langt bedre end det jeg forsøgte
at brygge sammen.

Billig tøs og de udtryk der er så umdertrykkende at bruge og som
udstråler fra foragt til afsy, er det svært at omskrive med noget andet,
da disse ord er begrebe, der rummer alen lange forklaringer.
Og er meget af det man ikke selv vil acceptere i grunden ikke også,
det vi ofte betegner som "billig" ?

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 21-02-01 23:30

"Henning" skrev

Hej Henning og Tomas

> [...]
> lange forklaringer. Og er meget af det man ikke selv vil
> acceptere i grunden ikke også, det vi ofte betegner som

Nu hvor i bryder jer så lidt om den bestemte ordkombination,
hvorfor lader i så ikke bare være med at bruge den?

Med undrende hilsen

Peder

Fra : Tomas O.

Dato : 22-02-01 00:32

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse news:971j16.3vvr1sf.1@loke.aaks.aarhus.dk...
SNIP

> Nu hvor i bryder jer så lidt om den bestemte ordkombination,
> hvorfor lader i så ikke bare være med at bruge den?

Fordi ellers er det svært at beskrive hvad for en type pige de
andre siger at mene hun er?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah

Dato : 22-02-01 05:16

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
Alloooo Peder
> Nu hvor i bryder jer så lidt om den bestemte ordkombination,
> hvorfor lader i så ikke bare være med at bruge den?
Ohh Peder os fra Jylland kan well nok kalde en spade for en spade :)
en billig kvinde ....eller var det tøs ( ? ) what ever .....*de fleste* har
det well sådan at det er et rigtigt grimt udtryg .. men på den anden side så
er det ikke noget man vil resikere sit tand sæt på , fordi der ernogen der
bruger det på en bar ... og endnu være er så er man well nærmets lige glad ,
hvis det altså er slemt .
men i mangel af beder et promiskuøst fruen timmer .. er well helt ok .. så
længe .. det opfylder følgene kreterier det ikke er ens mor datter kærste
eller kone , der bliver referet til som sligt eller som måske har været det
( ? )
se så er det starks nogen helt andnre følser der vælter op i en .. man
bliver vred går i benægtelse er lat andet ind rationel , det er jo i sig
selv en bemærkelsesværdig tanke i betragtninge af hvor *uangaeret * man er
:)
den yberlige er f.eks i min tanke verden ren jomfru fra vi mødtes al anden
tanke bearbejdening er for mig uoverkomelig - alle andre beretninger osm jeg
ikke høre om - det er ren fantasi & tankespind ( tæt på det injuierene ) om
det er fornuftigt , gu er det ej ..... men fornuft og følser osm så ofte men
ikke tit nok kan debateres høre ikke sammen -
Hvad mere interesandt er så at spørge sig hvorfor kommer disse tanker logisk
talt ? De er jo tæt på universielle , for at nævne en af de mere prominte
jomfru maria - den ubesmitede livmoder - kan ikke huske hvad dte heder på
latin - men det handler well om noget med kønnesnes primær funntioner i
avls processen -
mandne skal wel stort set animalsk taget bare have spredt sine gener og de
dominerene hanner spreder dem mere effektivt ind de mindre dominerene
hanner - eller så stiller de bare ikke så store krav til den genetriske
kombination hvor af derrres genetik skal arbejde vider i ( ? ) hvor den føde
døgyige kvinde er sig bedst stilled med mage der kan som monogam partner
bridrage til med føde og tag over hovedet til avlen - hvor det engang var
de største og stærkeste - nu er de dem med mest kapital , ihvertilfæled på
sigt da det trods alt viser isg ved gen schrening at 10 % af alle afkom ikke
lige har den bilogiske fader man formodede :)
Det er mange ting der spiller sammen og frem for alt karaktirisere de sig
ved at ingen af dem er specilt venlige :)
MvH
Bo

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 25-02-01 00:09

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> writes:

> Går det ikke ud over mænds "jagtinstinkt" hvis kvinder er for
> udfarende

Næh. Jo, der er måske nok nogen mænd der har det sådan, men det er da
mit indtryk at rigtig mange mænd syn's det er både sjovt og dejligt,
at en kvinde er udfarende. Det er klart det jeg foretrækker.

/Lars

Fra : Tomgirl

Dato : 20-02-01 20:29

> Så nogen Rockbitch i går?

MON ikke! Amen til Rockbitch *SF*.

> Rockbitch udsendelsen i går fik mig til at tænke og ikke bare
> til at være liderlig!

Jeg kunne ikke tænke, fordi jeg blev så liderlig *GF*.

> Der kom en del sandheder på bordet fra de kvinder i Rockbitch.
> Mange af de seksuelle grænser, der findes i den vestlige verden er
> måske kvindeundertrykkende?

Hm... det kommer vel an på, hvilke grænser, der er tale om? Det kan ligeså
vel være mandeundertrykkende, efter min mening.

> Er det ikke undertrykkende at kvinder skal være 'pæn piger'
> mens mænd bare har lov til og endda beundres for at være nogen
> grise med deres lem?

Efter min mening, jo! På det punkt har mænd en fordel. Vi kan té os, som vi
vil, og vi er hingste. Gør kvinder det, er de pludselig ludere eller lign.
Og det er kvindeundertrykkende.

> Lad os få rykket de grænser for hvad piger 'må' og ikke 'må'!

Jeg er grundlæggende enig. Men omvendt er der også ting, som mænd ikke må,
men som kvinder må. Sex med eget køn f.eks.

> Hil Rockbitch.

Amen *S*.

K.h.

Allan

Fra : Fru Henning

Dato : 20-02-01 12:04

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Tomgirl

> [...]
Det
> udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Jeg tror at vores grænser bliver dannet ,af en kombination af det du nævner
..
Mine grænser blev forsøgt sat på det seksulle område, af mine forældre,
min far reagerede meget vredt når en af os intereserede os for , eller
spurgte
om noget om sex.
Min mor fortalte skamfuldt , det nødvendige for at vi ikke skulle komme
galt af sted .

Det har været noget af en opgave at frigøre sig fra.
> Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse?
Har
> I snævre eller vige grænser?

Jeg vil ikke påstå at mine grænser er hverken vige eller snævre . Jeg
oplever
også at de kan flyttes , men der til kommer at jeg i mine unge gik med på
at lave partnerbytte . Da erfarede jeg at selv om jeg selv fik meget ud af
det
seksuelle med den mand , fordi det fungerede langt bedre end med min
daværende kæreste , derfor blev kæresten jaluox .

Derfor satte jeg en grænse for at det ville jeg ikke være med til .Heller
ikke da kæresten et par uger senere kom hjem med samme par og
sagde at nu måtte jeg gerne, sagde jeg fra det forhindrede dog ikke
ham i at gå ind og bolle med hende. Men de nåede ikke længere end
til at få tøjet af , da jeg kom farende og smed hende ud med fuld musik.

Hun flygtede ud på badeværelset , hendes mand sad ude på trappen
og var ked af det og troede at det var mig der var jaloux .Det var jeg
ikke , hvad jeg ville have været hvis jeg elskede min eks kæreste , og
det forhold holdt heller ikke ret længe efter dette .

MVH
Fru Henning.

Fra : Hanne L

Dato : 20-02-01 16:53

Tomgirl skrev i en meddelelse news:96roav$8dr$1@news.inet.tele.dk...

Hej Allan

> [...]

> meget frigjort i dag, og bestemt ikke til missionærstillingen i sengen. Det
> udelukker vel indflydelse fra omgivelserne?

Godt oplæg, der har fået mig til at tænke meget over min seksualitet
og over, hvorfor den er der, hvor den er, siden jeg læste det.

Min opvækst var præget af en far, jeg aldrig så nøgen, og en
mor, der ikke var bange for at gå nøgen fra bad til soveværelse.
Jeg fik min debut som 14-årig trods advarsler og forbud mod
at være ude om aftenen.

Gener har højst den indflydelse, om vi er mænd eller kvinder, er
min overbevisning.

Grænsedannelsen sker både indeni og udenfor os selv, tror jeg.
De grænser, samfundet sætter mht, hvad der er acceptabelt
generelt set eller ej, påvirker en til en vis grad. Men de ville aldrig
få anden indflydelse på min seksualitet end, at jeg lod være med
at snakke højt om det "uacceptable" de forkerte steder.

Mine grænser er sat gennem samspillet med forskellige partnere
i mit liv. Og har egentlig været meget "almindelige" det meste af
mit liv. På den måde at forstå, at det mest har været vanillasex.

De gange, jeg prøvede analsex, kunne jeg ikke lide det, fordi, ved
jeg nu, det blev gjort forkert. Så det holdt hurtigt op igen på det
tidspunkt af mit liv.
Det er så en grænse, der flyttede sig for mig, da jeg mødte en
mand, der fik mig til at få nogle helt andre fornemmelser
ved det.

Jeg har da også det meste af mit liv syntes, S/m var noget
underligt noget med pisk og smerter udført af mænd i sort
læder med maske for ansigtet *S*. Det skulle jeg i hvert
fald ikke udsættes for.
I dag ved jeg, at S/m er mange ting. At der også findes D/s.
Jeg er stadig ikke til det med for meget smerte, men oplever
den psykiske/fysiske dominans over mig som meget foruroligende
og ophidsende.
Men igen skulle der en mand til, der vidste noget om det, for
at flytte min grænse. Det blev gjort meget forsigtigt og tog lang
tid.

> Hvad synes I? Har I oplevet noget, hvor der bagefter blev sat en grænse? Har
> I snævre eller vige grænser?

Jeg oplever efterhånden, at jeg har meget videre grænser, end jeg
troede. Og jeg ved ikke, hvortil de går, for de flytter sig til stadighed.
Lige nu er jeg midt i at flytte en til *S*.

Men jeg ved, at jeg ikke er til pisk eller afføring. Og bliver meget
ked af det og vred over at tænke på, hvordan børn bliver udsat for
seksuelle overgreb.

Fra : Hanne L

Dato : 20-02-01 17:14

Hanne L skrev i en meddelelse newswk6.20228$2w6.281462@twister.sunsite.dk...

> Gener har højst den indflydelse, om vi er mænd eller kvinder, er
> min overbevisning.

Tilføjelse.
Jeg er også overbevist om, at det er genetisk bestemt, at vi er
homo- og biseksuelle. At det er ligeså umuligt at komme udenom,
som hvis man er heteroseksuel.
Derfor kan man alligevel godt flytte grænser i forhold til det ved at
"lege" med det som heteroseksuel, hvilket nogle vist synes, er lidt
odiøst.
--
Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomgirl

Dato : 20-02-01 20:43

Hej Hanne *S*.

> Godt oplæg, der har fået mig til at tænke meget over min seksualitet
> og over, hvorfor den er der, hvor den er, siden jeg læste det.

Tak *S*.

> [...]
> Det er så en grænse, der flyttede sig for mig, da jeg mødte en
> mand, der fik mig til at få nogle helt andre fornemmelser

Det er vel en meget typisk måde at få flyttet en grænse på. Jeg har et par
gange været ude for, at en veninde blev overrasket/lettere chokeret, når jeg
fortalte, at jeg hellere ville være pige. Men efterhånden som de lærer den
side af mig at kende finder de ud af, det ikke er "farligt", og at det
faktisk er ret fedt. Fede shoppeture, fede snakke om makeup osv. Sådan lidt
omskrevet er det sikkert også for dig og analsex. Gøres det forkert, er det
ubehageligt, og der sættes så automatisk en grænse. Gøres det rigtigt kan
det være enormt dejligt, og grænsen flyttes. Det afhænger i høj grad af den,
man er sammen med.

> Jeg oplever efterhånden, at jeg har meget videre grænser, end jeg
> troede. Og jeg ved ikke, hvortil de går, for de flytter sig til stadighed.
> Lige nu er jeg midt i at flytte en til *S*.

Me too *S*. En ret fed følelse egentlig, at være midt i at mærke, at en
grænse flyttes. Det føles som om, endnu et vindue til dejlige oplevelser
åbnes *S*.

> Men jeg ved, at jeg ikke er til pisk eller afføring. Og bliver meget
> ked af det og vred over at tænke på, hvordan børn bliver udsat for
> seksuelle overgreb.

Sådan har jeg det også.

Knus

Allan

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 19:58

Tomgirl skrev i en meddelelse news:96uhad$5jg$1@news.inet.tele.dk...

Hej Allan *S*.

> [...]
> det være enormt dejligt, og grænsen flyttes. Det afhænger i høj grad af den,

Det gør det i meget høj grad, men fordrer selvfølgelig også, at man
er åben overfor, at det skal afprøves.

Når du nu hellere vil være pige/kvinde, betyder det så, at du klæder
dig ud som kvinde?

> Me too *S*. En ret fed følelse egentlig, at være midt i at mærke, at en
> grænse flyttes. Det føles som om, endnu et vindue til dejlige oplevelser
> åbnes *S*.

Det er en meget spændende fase, hvor følelserne har meget
stor indflydelse på en. Man er lidt mere oppe på dupperne, so
to speak

Fra : Tomgirl

Dato : 22-02-01 20:33

Heeej *S*.

> Når du nu hellere vil være pige/kvinde, betyder det så, at du klæder
> dig ud som kvinde?

Ja, det gør jeg, men KUN hjemme bag hjemmets fire vægge. Jeg vil aldrig
nogensinde kunne gøre det udenfor, med undtagelse af småting, som enten ikke
kan ses, eller som ikke vækker opsigt. For mig er det en måde, hvorpå jeg
føler jeg nærmer mig den verden, jeg så inderligt ville ønske, jeg levede i.
At det så kun kan ske i relativt kort tid hjemme, må jeg så leve med. Det er
bedre end ingenting *S*.

> Det er en meget spændende fase, hvor følelserne har meget
> stor indflydelse på en. Man er lidt mere oppe på dupperne, so
> to speak

Nu oplever jeg det ret sjældent efterhånden, for mine grænser er efterhånden
så langt ude, at der skal meget til for at udvide dem *S*. Men dog så er jeg
alligevel midt i den fase (det med sex med en mand).

Knus

Ally