Kode til Download tæller
Fra : Søren

Dato : 25-08-02 01:35

Hej alle!!

På min side kan man hente en masse forskelligt via billedlinks.

Ud for hvert billede vil jeg gerne have angivet hvor mange gange
det pågældende link er blevet aktiveret.

Er der nogen som kan hjælpe mig med en forklaring på hvordan jeg
gør/hvor jeg kan finde HTML-koden/skrive koden her....... Så vil
jeg blive super glad.

Hvis det er en hjælp kan siden ses på www.basicdownloads.tk
siden B@sic Downloads.....

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-08-02 09:07

"Søren" <pullemut@worldonline.dk> wrote in message

> Er der nogen som kan hjælpe mig med en forklaring på hvordan jeg
> gør/hvor jeg kan finde HTML-koden/skrive koden her....... Så vil
> jeg blive super glad.

Jeg tror ikke du kan gøre det via alm. html, men har du adgang til noget
ASP, php eller lignende er det ikke det store problem.
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Are you supposed to gain weight if you run backwards??