MS Windows
briani 27239
Problem med visning af detaljer i stifinde~
Fra : Michel

Dato : 24-08-02 18:48

Hej Alle

Jeg plejer at have rimelig styr på Windows98, men dette garanteret simple
problem har voldt mig store kvaler: Jeg kan pludselig ikke få filerne vist
med detaljer når jeg bruger stifinder (kun som ikoner og oversigt). Prøver
jeg "detaljer" kan jeg ikke se noget overhovedet. Jeg vil blive meget glad
hvis der er en her der kan hjælpe mig.

Michel

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-02 08:13

Hej Michel.

Jeg har lige haft samme problem, og fandt følgende tip i

Flyt musen til et blankt område i højre side af stifinder.
Tryk og hold venstre musetast nede.
Tryk og hold Control-tasten nede.
Tryk '+' tasten i højre side af dit keyboard.

Det virkede hos mig.
Jeg håber det også virker hos dig.

Rene.

Fra : Michel

Dato : 10-09-02 09:46

Tak Barbakane ! Du har reddet min dag , men det var lidt af et
kunststykke at trykke på alle de ting samtidig, især når man normalt bruger
control i venstre side at tastaturet .