Hanna testudstyr
Fra : Klaus

Dato : 19-02-01 18:31

Hej
Jeg står og mangler adressen på et firma der ligger i nordjylland så vidt
jeg husker.
Firmaet sælger Hanna test udstyr og blev omtalt her i gruppen for noget tid
siden
Venlig hilsen
Klaus
klaus@langberg.net

Fra : Carsten Gall

Dato : 19-02-01 18:49

Klaus <min@hemlighed.gov> skrev i en
> [...]
> jeg husker.
> Firmaet sælger Hanna test udstyr og blev omtalt her i gruppen for noget

Mon ikke det er Credo fisk du søger??
Deres adresse er Amalienborgvej 13 Nørresundby
Telefon 9817 8155

Carsten

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 19-02-01 19:22

Hej,

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tid
>
> Mon ikke det er Credo fisk du søger??
> Deres adresse er Amalienborgvej 13 Nørresundby

Nu aner jeg ikke hvad Credo kunne ske at tage for en Hanna pHep,
men man kan sikkert få det billigere hos Zimsen,
http://www.zimsen.dk

Jeg bestilte nogle brochurer fra dem, og dem sendte de
gladeligt - med priser på alle deres modeller af pH- og
ledningsevnemålere - også andre end Hannah.
En Hannah pHep koster fra ca. 500,- og opefter. Min erfaring
siger mig at når man gør "standard" (laboratorie)udstyr til
"specielt" akvarieudstyr fordobles prisen...

- just my 5¢
Jonas

Fra : Klaus

Dato : 19-02-01 20:19

> [...]
> siger mig at når man gør "standard" (laboratorie)udstyr til
> "specielt" akvarieudstyr fordobles prisen...

Lige dem jeg ledte jeg har handlet med dem før, men havde smidt deres
adresse
væk. De er meget rimelige med deres priser.
Takker for hjælpen

Venlig hilsen
Klaus
klaus@langberg.net